- PRO
Сергей
Керівник контактного центру, фахівець з розвитку клієнтської мережі
- Considering positions:
- Керівник контактного центру, фахівець з розвитку клієнтської мережі, Оператор технічної підтримки, Операційний менеджер, Начальник відділу продажу, Аналітик, Тім лід
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 29 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10434678/
Work experience
Менеджер по роботі з бізнес-клієнтами
from 03.2024 to now
(1 year 5 months)
Тенет, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)
Обов’язки:
Продажі: Проведення переговорів, складання комерційних пропозицій, укладання договорів, робота з тендерами.
Планування: Розробка та виконання планів продажів, аналіз ринку.
Управління клієнтами: Ведення клієнтської бази, супровід угод, вирішення питань клієнтів.
Проекти: Wi-Fi Zone, Wi-Fi конференція.
Заступник керівника контактного центру, фахівець з розвитку клієнтської мережі
from 12.2022 to 02.2024
(1 year 2 months)
Flycom, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)
Обов’язки:
Керування командою: Набір, навчання, мотивація, оцінка ефективності співробітників за рахунок створеної
статистики, що показує ефективність кожного співробітника, середня ефективність за поточний період.
Організація роботи контакт-центру: Розподіл завдань, контроль якості обслуговування клієнтів, оптимізація процесів.
Продажі: Розробка та впровадження стратегій продажів, управління продажами B2B, B2C, B2G, B2O, аналіз ефективності продажів.
Управління клієнтською базою: Сегментація клієнтів, розробка програм лояльності, управління відтоком клієнтів.
Аналітика: Збір та аналіз даних про ефективність роботи контакт-центру, розробка звітів, прийняття рішень на основі даних.
Взаємодія з іншими відділами: Співпраця з відділами маркетингу, IT, фінансів для досягнення спільних цілей.
Якісні показники:
Оптимізація сценаріїв продажів, підвищення ефективності роботи команди.
Оператор call-центра
from 04.2022 to 12.2022
(8 months)
Flycom, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)
Обовʼязки:
Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків з метою вирішення питання абонента.
Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків з метою продажу послуг компанії та обладнання.
Комунікація з відділом технічних фахівців для вирішення питання абонента
Вирішення питання абонента з використанням віддаленого доступу
Контроль лідів та смс у CRM системі
Ведення звітності у встановлених рамках та обсягах
Робота із утриманням абонента
Менеджер з продажу
from 01.2021 to 02.2022
(1 year 1 month)
Авенсі, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Практичний досвід продажів FMCG, телеком, мобільний зв’язок
Високий рівень комунікаційних навичок, вміння переконувати, відпрацьовувати заперечення.
Розкутість, стресостійкість, порядність, відповідальність.
Досвід активних особистих продажів
Розуміння та орієнтація в поняттях альтернативних продажів
Education
ОНУ імені І.І.Мечникова
Фізик, комп'ютерна фізика, Одеса
Higher, from 2012 to 2018 (6 years)
Knowledge and skills
- Урегулювання конфліктів
- Стресостійкість
- Проведення групових занять
- Проведення індивідуальних занять
- Управління проєктами
- Адаптивність
- Продаж B2B
- Розвиток продажу
- Управління командою
- Укладання угод
- Орієнтація на результат
Similar candidates
-
Керівник з розвитку
50000 UAH, Odesa, Dnipro , more 2 cities -
Керівник філії
30000 UAH, Odesa -
Директор з розвитку
Odesa -
Керуючий
35000 UAH, Odesa -
Керівник кол-центру
Odesa, Kyiv, Lviv -
Керівник з розвитку
120000 UAH, Odesa, Ivano-Frankivsk , more 4 cities