- File
Софія
Менеджер з продажу
- Age:
- 61 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10454016/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Тел.: [
e-mail: [
[
Телеграм: Sofiia
Кузьменко Софія Дмитрівна
Відомості про себе -
- Рік та місце народження: 02 серпня 1964 року, смт. Диканька, Полтавська обл.,
Україна
- Національність: Українка.
- Сімейний стан: Заміжня.
Мета -
- Отримати посаду: Менеджер з продажу
Освіта та кваліфікація -
- 1981-1985 – Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка
– Вчитель історіі.
Мови –
- Українська, рідна.
- Російська, вільна.
- Англійська, базова.
Досвід роботи –
- 1985-1990 – Вчитель історії в сш №1 смт. Диканька Полтавська обл.
- 1990-1995 – Вихователь дитячого комбінату №340 ВО ПМЗ м. Дніпропетровськ.
- 1996-2004 – Менеджер по рекламі Газета «Дніпропетровськ та Дніпропетровці» м.
Дніпропетровськ
- 2004-2012 – Менеджер по рекламі Український Видавничий Консорціум м. Київ
- 2012 – квітень 2022 – Менеджер по рекламі, заступник директора РА АЙС МЕДІА
ГРУП, м. Київ
- Квітень 2022 р. – травень 2024р. – менеджер з продажу, адміністратор онлайн-школи
In.Lab, м. Київ
- серпень 2024 – листопад 2024 - Менеджер підтримки агенції діджітал – маркетингу
CSR marketing, м. Київ
Професійні навички –
- Проведення переговорів з потенційними клієнтами до підписання Договору про
співробітництво, підтримка довгострокових відносин з клієнтами.
- Розробка та узгодження з клієнтами маркетингових стратегій та рекламних кампаній.
- Підготовка документації по співробітництву з клієнтами (Договори, рахунки, акти)
- Контроль підготовки рекламних матеріалів у відповідності з планом рекламних
кампаній клієнтів, узгодження робіт з підрядниками. підготовка звітності для
клієнтів. Контроль та облік оплат клієнтів та оплати підрядникам
- Консультації студентам у підборі курсів, продаж курсів, формування груп студентів
онлайн -школи, розробка графіка занять, координація занять з викладачами,
контроль оплат студентів, повторний продаж курсів. Вирішення організаційних та
технічних питань доступу студентів до матеріалів навчання, відео занять та
модерація вебінарів, забезпечення навчального процесу.
- Консультування та обговорення з клієнтами можливостей співпраці, продаж послуг
компанії клієнтам через CRM систему та ІТ – телефонію, брифування клієнтів,
узгодження дати та часу відео презентацій, проведення відео презентацій онлайн.
- Ведення переговорів з клієнтами в соцмережах Facebook, Instagram, YouTubе,
месенджерах Telegram, Whatsapp, Viber, Е – mail листування.
Додаткова інформація –
- Комунікабельна, доброзичлива, відповідальна, пунктуальна, клієнтоорієнтована,
готова до нових знань.
- Впевнений користувач програми Word, Exel, Google Meet, Google Docs, Trello, Zoom,
MyOwnConference, KeyCRM, ІТ – телефонії Ringostat.
- Маю досвід віддаленої роботи від 3-х років.
Similar candidates
-
Менеджер інтернет-магазину
12000 UAH, Remote -
Менеджер з обробки замовлень
Remote -
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з підтримки клієнтів
Remote -
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з продажу
Remote