• PRO

Віта

Оператор call-центру, 25 000 UAH

Considering positions:
Оператор call-центру, Офіс-менеджер, Діловод
Employment type:
full-time
Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер, спеціаліст з документообігу

from 01.2000 to 04.2017 (17 years 3 months)
Державна установа, Київ (Державні організації)

Education

Бердянський університет менеджменту та бізнесу

Економіка підприємства, Бердянськ
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Knowledge and skills

  • Робота з великим обсягом інформації
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • MS Word
  • Ведення архіву документів
  • Саморозвиток
  • MS Office
  • Ведення документації
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Неконфліктність
  • Організованість
  • Доброзичливість
  • Наполегливість
  • Сумлінність

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Особисті якості: Маю у власному бекграунді досвід роботи на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування - 16 років, з них на керівній посаді майже 10 років. Завдяки досвіду можу фахово реанімувати будь-яку ,,закинуту,, ділянку роботи та відновити втрачену працездатність колективу. Маю високий поріг витривалості на складних функціоналах. Можу координувати проекти, які вимагають концентрації та вимогливості до себе і підлеглих. Дотримуюсь протягом трудової діяльності максимального рівеня відповідальності. Вмію мотивувати і організовувати людей з метою виконання поставлених завдань. Врівноважена, постійно займаюсь підвищенням самоосвіти. Комунікабельність та ввічливість до колег - пріоритет. Володію всіма процесами протокольного менеджменту та загального документообігу, скрупульозно відношусь до кожного з них. Володію функціоналом архівної справи. Пройшла шлях від головного спеціаліста з питань документознавства та роботи зі зверненнями громадян до керівника апарату районної ради. Додатково: маю досвід роботи рерайтера, копірайтера.
Прагну навчатись та здобувати нових навичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: