• File

Дарія

Помічник керівника

City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Зацікавленість у повній або частковій зайнятості.
Характеристики: надійна, працьовита, швидко навчаюсь і адаптуюсь до
змін, можу працювати в режимі багатозадачності, вміння працювати в
команді.

Інформація про себе:

П. І. Б.: Плигавко Дарія Олександрівна
Дата народження: 24.10.1982
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса електронної пошти: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Родинний стан: одружена, 2 дітей

Освіта:

ВУЗ: Тернопільська Академія народного господарства (1999-2004).
Спеціальність: банківська справа, магістр.

Навички й інтереси:

Навички: ПК - Windows, MS Office, MS Internet Explorer, PowerPoint, Canva.
Мови: українська, російська, англійська (рівень А1).
Хобі та захоплення: читання, в’язання.

Досвід роботи:

01.11.2004 р. - 01.05.2006 р. - АКБ “Аркада”. Посада - менеджер по роботі з
клієнтами Відділу вибору об’єктів інвестування.

Обов'язки:

Первинна консультація клієнтів, допомога у виборі об’єкту інвестування
Підготовка документів до підписання договору купівлі об’єкту інвестування

01.05.2006 р. - 15.01.2007 р. - АКБ “Аркада”. Посада - діловод канцелярії Відділу
персоналу і загальних питань.

Обов'язки:

Прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її у структурні підрозділи
Передача документів на виконання відповідно до резолюцій
Ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів,здійснення
контролю за їх виконанням
Облік отриманої і відправленої кореспонденції, її систематизація та зберігання
документів поточного архіву
Відправка відповідної документації адресатам

15.01.2007 р. – 22.05.2007 р. - АКБ “Аркада”. Посада - менеджер сектору з підбору,
забезпечення і використання персоналу Відділу персоналу і загальних питань.

Обов'язки:

Робота з персоналом з питань найму, звільнення та переводу
Проведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток
Складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом
Робота з документацією

15.11.2005 р. – 01.08.2014 р. – ООО “Міжнародна медична група”. Посада –
менеджер з продажу.

Обов’язки:

Консультація клієнтів, надання інформації про продукцію, допомога у виборі косметики
(працювала з брендом професійної косметики Algologie)
Комунікація з керівниками представництв у регіонах
Обробка замовлень, їх пакування та відправлення
Контроль строків придатності косметики
Проведення інвентаризації
Проведення майстер-класів для косметологів, участь у виставках

Квітень 2016 р. – липень 2017 р. - адміністратор стоматологічної клініки

Обов’язки:
Консультація клієнтів, їх запис до спеціалістів клініки
Контроль надходження платежів за надані послуги
Ведення облікової документації

Жовтень 2020 р. – лютий 2022 р. - особистий асистент HR-спеціаліста (працювала
віддалено)

Обов’язки:
Збір і систематизація інформації
Запис клієнтів на консультацію
Допомога у веденні соціальних мереж (Телеграм, Інстаграм)
Планування робочого дня керівника
Створення презентацій

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: