- File
Дарія
Помічник керівника
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10461433/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Зацікавленість у повній або частковій зайнятості.
Характеристики: надійна, працьовита, швидко навчаюсь і адаптуюсь до
змін, можу працювати в режимі багатозадачності, вміння працювати в
команді.
Інформація про себе:
П. І. Б.: Плигавко Дарія Олександрівна
Дата народження: 24.10.1982
Контактний телефон: [
Адреса електронної пошти: [
Родинний стан: одружена, 2 дітей
Освіта:
ВУЗ: Тернопільська Академія народного господарства (1999-2004).
Спеціальність: банківська справа, магістр.
Навички й інтереси:
Навички: ПК - Windows, MS Office, MS Internet Explorer, PowerPoint, Canva.
Мови: українська, російська, англійська (рівень А1).
Хобі та захоплення: читання, в’язання.
Досвід роботи:
01.11.2004 р. - 01.05.2006 р. - АКБ “Аркада”. Посада - менеджер по роботі з
клієнтами Відділу вибору об’єктів інвестування.
Обов'язки:
Первинна консультація клієнтів, допомога у виборі об’єкту інвестування
Підготовка документів до підписання договору купівлі об’єкту інвестування
01.05.2006 р. - 15.01.2007 р. - АКБ “Аркада”. Посада - діловод канцелярії Відділу
персоналу і загальних питань.
Обов'язки:
Прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її у структурні підрозділи
Передача документів на виконання відповідно до резолюцій
Ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів,здійснення
контролю за їх виконанням
Облік отриманої і відправленої кореспонденції, її систематизація та зберігання
документів поточного архіву
Відправка відповідної документації адресатам
15.01.2007 р. – 22.05.2007 р. - АКБ “Аркада”. Посада - менеджер сектору з підбору,
забезпечення і використання персоналу Відділу персоналу і загальних питань.
Обов'язки:
Робота з персоналом з питань найму, звільнення та переводу
Проведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток
Складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом
Робота з документацією
15.11.2005 р. – 01.08.2014 р. – ООО “Міжнародна медична група”. Посада –
менеджер з продажу.
Обов’язки:
Консультація клієнтів, надання інформації про продукцію, допомога у виборі косметики
(працювала з брендом професійної косметики Algologie)
Комунікація з керівниками представництв у регіонах
Обробка замовлень, їх пакування та відправлення
Контроль строків придатності косметики
Проведення інвентаризації
Проведення майстер-класів для косметологів, участь у виставках
Квітень 2016 р. – липень 2017 р. - адміністратор стоматологічної клініки
Обов’язки:
Консультація клієнтів, їх запис до спеціалістів клініки
Контроль надходження платежів за надані послуги
Ведення облікової документації
Жовтень 2020 р. – лютий 2022 р. - особистий асистент HR-спеціаліста (працювала
віддалено)
Обов’язки:
Збір і систематизація інформації
Запис клієнтів на консультацію
Допомога у веденні соціальних мереж (Телеграм, Інстаграм)
Планування робочого дня керівника
Створення презентацій
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Remote, Hatne, Chabany -
Бізнес-асистент
Remote -
Бізнес-асистент
Remote, Kyiv -
Помічник керівника
Remote, Ternopil -
Помічник керівника
35000 UAH, Remote -
Помічник керівника
25000 UAH, Remote, Ternopil