• PRO

Етері

Керівник відділу навчання

Considering positions:
Керівник відділу навчання, Продакт-менеджер, Менеджер з навчання персоналу, Бренд-менеджер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з навчання (Бренд Kérastase)

from 11.2019 to 02.2022 (2 years 3 months)
ТОВ "Лореаль Україна" (FMCG), Київ (Роздрібна торгівля)

•Побудова команди тренерів (збільшення кількості членів команди в 2 рази) з метою проведення навчання по продуктах бренду в межах України для салонів краси та б’юті студій (підбір та оцінка кандидатів разом з бренд менеджером);
•Розробка, впровадження та контроль виконання річної + квартальної стратегій навчання для команди по новим та поточним продуктам бренду (розширення покриття карти навчання з 11 областей України до 23);
•Формування місячних та тижневих планів навчання для кожного тренера та контроль їх виконання;
•Навчання окремих членів команди шляхом особистих зустрічей, а також проведення для всіх учасників команди групових навчальних івентів в оф-лайн та он-лайн форматах;
•Підвищення рівня кваліфікації команди тренерів в напрямках публічних виступів, новітніх трендів перукарського мистецтва та особистого SMM маркетингу шляхом залучення відповідних топових фахівців в цих галузях;
•Забезпечення команди тренерів всім необхідним для ефективної роботи як в Києві так і в регіональних відрядженнях (навчальні матеріали, тестова продукція, допоміжні аксесуари та заохочувальні елементи для клієнтів);
•Розробка мотиваційних програм для тренерської команди (заробітна плата + бонусна система, організація корпоративних івентів);
•Контроль та корекція якості передачі філософії та цінностей люксового бренду від команди навчання до стилістів салонів краси та кінцевих споживачів;
•Розробка, впровадження та ведення основних навчальних матеріалів - книги бренду та карт ритуалів по продуктах бренду (електронні та друковані версії);
•Створення та впровадження електронних тренінгів для внутрішньої міжнародної онлайн платформи з навчання;
•Організація та проведення різнорівневих навчальних та презентаційних заходів (івенти, тренінги, семінари) в оф-лайн форматі для клієнтів бренду за участю тренерів команди та моєю особистою, для найбільших з них (від 5 до 300 людей);
•Розробка та проведення вебінарів, прямих трансляцій (Instagram) та он-лайн івентів для клієнтів бренду (від 10 до 200 людей);
•Створення та реалізація образів для команди тренерів бренду;
•Управління та контроль бюджетів на проведення навчальних заходів усіх форматів;
•Співпраця з відділом маркетингу у створенні проектів для підвищення впізнаваності бренду та лояльності до нього (бренд корнер, б’юті бокси, відео ролики та інше);
•Формування інформаційного наповнення для б’юті маркет плейсів та робота з відгуками споживачів на них (https://makeup.com.ua/ та https://www.notino.ua/);
•Звітування по результатам виконаної роботи локальному менеджменту;
•Збільшення обсягу продажів продуктів бренду на 17%;
•Підвищення рівня впізнаваності бренду на 38%;
•Підвищення рівня лояльності до бренду на 16%.

Тренер з продажів/Фахівець з навчання (Бренди: L’Oréal Paris, Maybelline, NYX, Garnier, Mixa)

from 11.2015 to 11.2019 (4 years)
ТОВ “Лореаль Україна” (FMCG), Київ (Роздрібна торгівля)

•Детальне дослідження та вивчення всіх фізичних характеристик продукції брендів, а також їх споживчих властивостей + переваг та недоліків для розробки навчальних матеріалів;
•Дослідження продукції конкурентних брендів для виявлення її сильних та слабких сторін з метою застосування отриманої інформації в розробці навчальних матеріалів;
•Розробка, впровадження та ведення основних навчальних матеріалів (презентації, електронні каталоги та алгоритми тестування в електронних та друкованих версіях);
•Створення та впровадження електронних тренінгів-вебінарів для б’юті консультантів компанії та партнерів;
•Організація та проведення різнорівневих навчальних та презентаційних заходів (тренінги, семінари) в оф-лайн форматі для б’юті консультантів компанії/партнерських мереж та команд маркетингу і комерції (від 20 до 150 людей);
•Першою в компанії розробила та проводила навчальні вебінари (від 50 до 300 людей);
•Регулярне відвідування торгових точок задля контролю якості та корекції знань і технік, представлених в процесі навчання;
•Планування програми навчальних заходів, контроль її виконання та підготовка відповідних звітів.

Продавець-консультант (Бренди: L’Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier, Mixa)

from 09.2014 to 11.2015 (1 year 2 months)
ТОВ “Лореаль Україна” (FMCG), Київ (Роздрібна торгівля)

•Стимулювання покупців придбати товар за допомогою презентації продуктів та консультації і акцентуванні уваги на їх особливостях та перевагах.

Education

Київський Національний Університет Культури і Мистецтв

Спеціаліст “Музичне мистецтво”, кваліфікація — диригент хору, викладач, Київ
Higher, from 2010 to 2014 (4 years)

Additional education and certificates

Академія Професійного Макіяжу – Візажист

2017, 4 місяці

Knowledge and skills

  • • Комунікабельність та емпатійність;
  • • Сміливість та завзятість;
  • • Креативність та винахідливість;
  • Організаторські здібності
  • • Менторінг та коучінг команди;
  • • Вміння чітко виявити та донести необхідну інформацію;
  • • Відмінні навички презентації та публічних виступів;
  • • Вміння створювати та вести багаторівневі проекти;
  • • Розробка навчальних матеріалів;
  • MS Office
  • Canva

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

ПРО МЕНЕ
З самого дитинства мене завжди захоплювали музика та спів. Окремо, а тим паче в поєднанні, вони надихають людей глибше відчувати різні відтінки навколишнього світу та розкривати його через призму своїх душ.
Попередньо, вступаючи до музичного вишу, я хотіла поєднати свою професійну діяльність саме з цим напрямком. Але по його закінченню, зрозуміла, що маю бажання до реалізації себе в іншій сфері – індустрії краси. Вона як і музика зі співом, тісно пов’язана з розкриттям відтінків та особливостей людей. Так почався мій шлях роботи в компанії L’Oreal.
Деякі навичкі, які я отримала навчаючись в університеті, я успішно застосувала працюючи в компанії:
1.Вміння ефективно проводити публічні виступи, тримаючи увагу аудиторії та правильно відчуваючи її настрій;
2. Вміння виважено сприймати людей та правильно чути і розуміти їх потреби.
Ці вміння вимагали певної надихаючої харизми, чітко поставленої дикції та звісно артистизм.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
•Посвідчення водія категорії В, стаж водіння – 3 роки;
•Хобі: спорт, класична та сучасна література, подорожі, вивчення мови (англійська);
•Сімейний стан – заміжня.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: