Катерина

Персональний асистент, 27 000 UAH

Considering positions: Персональний асистент, Бухгалтер, Менеджер з фінансів, Бухгалтер з первинної документації, Помічник юриста, Помічник керівника з маркетингу, Адміністратор, Заступник головного бухгалтера, Викладач бухгалтерського обліку, Аудитор
Employment type: full-time
Age: 34 years
City of residence: Odesa
Ready to work: Remote
Considering positions:
Персональний асистент, Бухгалтер, Менеджер з фінансів, Бухгалтер з первинної документації, Помічник юриста, Помічник керівника з маркетингу, Адміністратор, Заступник головного бухгалтера, Викладач бухгалтерського обліку, Аудитор
Employment type:
full-time
Age:
34 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 12.2022 to 02.2025 (2 years 3 months)
FreeInTalk, Дистанційно (Освіта, наука)

Бухгалтер - економіст

from 09.2019 to 11.2022 (3 years 3 months)
ТОВ Маршал Груп, Одеса (Роздрібна торгівля)

- Підготовка та подання фінансової звітності
- Обробка первинної документації
- Розрахунок податків та заробітної плати працівників.

Економіст

from 09.2012 to 08.2018 (6 years)
ТОВ Гідропром, Одеса (Сільське господарство, агробізнес)

Управлінський облік
Заробітна плата
Проведення Банківських виписок
Підготовка звітів для управлінського використання.

Education

Національний університет «Одеська політехніка»

Кафедра обліку, аналізу і аудиту, Одеса
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Облік та оподаткування діяльності суб’єктів господарювання.

Організація та забезпечення облікового, аналітичного, контрольного процесу на підприємствах.

Обліково-аналітичне забезпечення системи управління підприємством.

Фінансово-економічна аналітика діяльності суб’єктів господарювання.

Аудит та внутрішньогосподарський контроль на підприємствах.

Інформаційні системи обліку, аналізу та аудиту підприємства.

Оцінка та прогнозування фінансово-економічного стану та розвитку суб’єктів господарювання.

Обліково-аналітичне забезпечення фінансово-економічної безпеки суб’єктів господарювання.

Knowledge and skills

  • Доброзичливість
  • MS Excel
  • Уміння аналізувати
  • Ведення CRM
  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Ініціативність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Звички і навички:

- Високий рівень володіння програмами обліку, такими як Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
- Ефективні комунікаційні навички та здатність працювати в команді.
- Дотримання термінів та увага до деталей.
- Навички управління та самостійності.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: