- File
Ірина
Менеджер з продажу
- Considering positions:
- Менеджер з продажу, Економіст, бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
- Age:
- 46 years
- City of residence:
- Smila
- Ready to work:
- Cherkasy, Remote, Smila
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10513057/?puid=6296
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Сафарова Ірина Анатоліївна
ЦІЛЬ
Робота бухгалтером, менеджером.
Бажаний рівень оплати від 17000грн.
ОСОБИСТІ ДАНІ
Дата та місто народження:
14.03. 1979г., м. Сміла, Черкаська область.
Сімейний стан: заміжня, виховую сина.
Місце проживання: м. Сміла
Телефон мобільний: [
E-mail: [
ОСВІТА
1996-2001гг.- Харьківський національный університет ім. В.Н.Каразіна.
Факультет: фізичний.
Спеціальність: фізика ВТСП
2006-2008гг.- Кременчукський університет економіки, інформаційних технологій та управління.
Специальність: економіст-менеджер.
ДОСВІД РОБОТИ
З 2002г. по 2005г. - бухгалтер, ТОВ «Елтікс».
Вид діятельності підприємства: роздрібна торгівля, мережа магазинів продуктів харчування, побутової хімії та домашнього текстилю.
Обов'язки: обробка первинної документації, виписка податкових та видаткових накладних, калькуляція та інвентаризація товару.
З 2006г. по 2007г. – бухгалтер з первинної документації ТОВ «САТ».
Вид діяльності підприємства: транспортна компанія, вантажні перевезення по Україні.
Обов'язки: оформлення транспортних декларацій, відслідковування заборгованності кліентів.
З 2007г. по 2008г. – бухгалтер з ПДВ ООО «Інтелбуд».
Вид діяльності підприємства: роздрібна торгівля продуктами харчування.
Обов'язки: вела участок з ПДВ, перевірка первинної документації, підготовка звітів по ПДВ, авансові звіти, проведення звірок з постачальниками, виписка податкових накладних, виписка доручень, списання та повернення товару, інвентаризація, підготовка та сдача декларації по ПДВ, в т.ч. сдача всіх видів звітності.
З 2008г. по 2011г. – бухгалтер по витратам ТОВ «Голден Телеком».
Вид діяльності підприємства:
послуги мобільного зв'язку, прокладка кабеля, інтернет.
Обов'язки: проведення актів виконаних робіт, перевірка документів запросів на оплату, своєчасне разнесення та правильність відображення витрат, облік витрат майбутніх періодів (страховка авто, ДМС співробітників), лізинг, проведення звірок взаєморахунків між контрагентами, участь в підготовці до податкових та аудиторських перевірках.
З 01.04.2013г по 27.12.2013г. – бухгалтер з обліку ТМЦ ТОВ «Юнайдет Форест».
Вид діяльности підприємства: оптово-роздрібна торгівля поліграфічної продукції.
Обов'язки: виконання звірок та звіт складу головного офісу, кожного місяця інвентаризації структурних підрозділів в 16 філіалах по Україні, проведення актів звірок з контрагентами, формування довідника клієнта, введення нових клієнтів в базу та відслідковування змін в документах, работа с первинної документацією, відслідковування дебіторської заборгованості, підготовка документів для зустрічних перевірок по структурним підрозділам, перевірка закриття розрахункового періоду в регіонах, звірка взаєморозрахунків з бухгалтерами клієнтів в структурних підрозділах, відслідковування за зберігання документів бухгалтерського обліку. Приймала міри з приводу виявлення недостач, незаконного використання грошових коштів, товарно-матеріальных цінностей, порушень фінансово та хозяйственого законодавства.
З 28.01.2014г. по 17.01.2019г.- бухгалтер в компанії «БРСМ-НАФТА».
Вид діяльності підприємства: мережа магазинів при АЗС, роздрібна торгівля.
Обов'язки: ведення первинної документації (прибуткові, видаткові та податкові накладні). Проведення звірок взаєморахунків з постачальниками, списання та повернення товару, інвентаризація, контроль дебіторської заборгованності, звірка рах.6441, 6442, проведення товарних звітів по 282 и 285 рахункам кожного місяця.
З 04.02.2019г. по 31.01.2020г. бухгалтер в компанії ТОВ "Альфа Смарт Агро".
Вид діяльності підприємства:
Виробництво мікродобрива та захист рослин.
Основні обов'язки:
Проведення в 1С прибуткових документів по ТМЦ (накладні, акти вик.робіт) від українських постачальників.
Проведеннч в 1С ГТД по імпорту , додаткові витрати.
Контроль за рухом товару, звірка по складах.
Проведення послуг виробництва по давальницькій схемі вирощування та обробки насіння. Контроль бухгалтерських рахунків 201,206,231,25,27.
Звірка с контрагентами, рах. 631.
Виписка доручень на отримання ТМЦ.
Проведення та оформлення актів списання товару ТМЦ, ГСМ по бухгалтерським рах. 281,203, 207,209.
За рахунок підприємства пройшла курси МСФО.
З 08.05.20р. по 30.12.2020р. працювала в компанії ТОВ "Консалтинг девелопмент груп".
Вид діятельності:
Будівництво.
Основні обов'язки:
Ведення участка ТМЦ, рах. 631, 22,205. Контроль наявності документів (оригінали). Списання товару кожного місяця.
ГСМ, дорожні листи, списання палива. Виписка доручень. Звірка з контрагентами.
З 17.06.2021р. по 01.09.2022р.
бухгалтер в компанії ТОВ "Лерсен ЛТД" - мережа АЗС МОТТО.
Вид діяльності:
Роздрібна торгівля паливом та товарами на АЗС.
Обов'язки: ведення первинної документації, сопутні товари на АЗС (прибуткові накладні). Проведення звірок взаєморахунків с постачальниками, списання та повернення товару, інвентаризація, контроль дебіторської заборгованості, звірка рах.6441, 6442, 282. Участь в податкових перевірках, архивація документів.
З 02.01.2024 по 31.05.2024, економіст в ТОВ “Континент-груп”
Вид діяльності:
Виробництво ПВХ конструкцій.
Обов'язки:
Ведення обліку на виробництві в програмі BAS.IRP.
ЗНАННЯ МОВ
Українська, англійська початковий рівень.
РОБОТА З КОМПЬЮТЕРОМ
Кваліфікований користувач: 1С:Підприємство 7.7, 1С:8 1.2, 1.3.
MS Office (Word, Exсel, Outlook), M.E.Doc.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальність, уважність, комунікабельність, досвід роботи з великими об'ємами інформації в режимі багатозадачності, активна життєва позиція.
More resumes of this candidate
Remote
РЕЗЮМЕ Сафарова Ірина Анатоліївна ЦІЛЬ Робота бухгалтером, менеджером. Бажаний рівень оплати від 20000грн. Не повний рабочий день 10000грн. ОСОБИСТІ ДАНІ Дата та місто народження: 14.03. 1979г...
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
Cherkasy -
Менеджер з продажу
Lviv, Remote -
Менеджер з продажу
20000 UAH, Odesa, Kryzhanivka (Odesa Region), Remote -
Менеджер з обробки замовлень
33000 UAH, Kyiv, Remote -
Онлайн-консультант
Remote -
Менеджер інтернет-магазину
Other countries, Remote