• PRO

Юлiя

Економіст

Considering positions:
Економіст, Фінансовий менеджер, Бухгалтер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
39 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст

from 05.2017 to 04.2025 (7 years 11 months)
С ПРО, Дистанційно (IT)

Активне використання Google Sheets та Excel для аналізу даних, з використанням імпорту даних, Power Query, різноманітних формул (Index/ИНДЕКС, Match(ПОИСКПОЗ), Vlookup(ВПР), Subtotal(ПРОМЕЖУТОЧНЫЕ.ИТОГИ), тощо) та аналіз відхилень.
Опис завдань для розробки звітів у Zoho Analytics та для автоматизації процесів обліку, формування документів та звітності. Автоматизація формування інвойсів та обліку дозволила оптимізувати штат і зекономити ФОТ.

- Впровадження управлінського обліку, налаштування та автоматизація процесів, впровадження програмного забезпечення 1С, пізніше Zoho Books, також маю досвід роботи з QuickBooks.
- Бюждетування (розрахунки та консолідація даних від департаментів), контроль за виконанням бюджетів, формування консолідованої управлінської фінансової звітності. Аналіз відхилення від планових показників.
- Супровід аудиторів в щорічних аудиторських перевірках (юрисдикція ЕС).
- Участь в підготовці та подачі звітів по КІК.
- Робота з Zoho Analytics, Zoho People.
- Закриття періоду, підготовка звітів (CF, P&L).
- Kонтроль руху грошових коштів, залишків на рахунках та їх еквівалентів в валюті обліку.
- Контроль та проведення розрахунків з підрядниками та постачальниками (українські та закордонні банки та платіжні системи).
- Відкриття рахунків у платіжних системах (Wise, Payoneer) та щорічна верифікація даних
- Збір первинних документів, підготовка необхідних документів та виписок для бухгалтерів (юрисдикція компаній Європа).
- Формування інвойсів клієнтам, контроль оплат.
- Зведення відпрацьованих підрядниками годин.

Економіст

from 04.2015 to 05.2017 (2 years 1 month)
Інвест пак, Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Активна участь в оптимізації управлінського обліку: опис завдань для програміста 1С для розробки звітів.
Розробка автоматизованих Excel-звітів з імпортом даних та зведеними таблицями, та аналіз відхилень.

- Ведення управлінського обліку в 1С УПП (рух грошових коштів, замовлення покупців/постачальникам, реалізації/надходження товарів, звіти виробництва, інвентаризація, введення номенклатур товарів, актуалізація курсових різниць, заявки на отримання грошових коштів, звірка регістрів, звірка залишків по певним статтями руху грошових коштів тощо).
- Налаштування звітів в 1С за запитом менеджерів з продажу, керівника відділу продажів та директора відповідно до їх запросів.
- Робота з клієнт-банком та 1С Бухгалтерія для створення замовлень клієнтів, та відвантаження товару.
- Розрахунок собівартості продукції та фактичних витрат, аналіз відхилень.
- Розрахунок цін реалізації (опт/роздріб).
- Нарахування заробітної плати співробітникам компанії.
- Підготовка бюджету та плану оплат, контроль їх виконання.
- Підготовка звітів по запиту керівництва з аналізом відхилень за період.
- Контроль своєчасності оплати постачальникам.
- Закриття періоду, складання звітності за період.
- Пошук відхилень та помилок в регістрах. За потреби проведення документів «Коригування записів регістрів»
- Участь в підготовці даних для формування консолідованих звітів.

Економіст

from 02.2011 to 02.2015 (4 years)
Мотор Січ, ПАТ (Авіакомпанія, ВП), Запоріжжя (Транспорт, логістика)

Оптимізація роботи через створення автоматизованих звітів в Excel.
Розробка структурованих звітів, що використовувалися колегами завдяки чітко прописаним формулам та алгоритмам.
- Аналіз економічної діяльності компанії.
- Проведення економічних розрахунків.
- Розрахунок собівартості та відпускних цін.
- Розрахунок ТЕП роботи підрозділу.

Education

ДДУВС

Правознавство, Дніпро
Higher, from 2009 to 2012 (3 years)

Диплом з відзнакою

ЗНТУ

Фінанси, Запоріжжя
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Additional education and certificates

Сертифікат CAP/CIPA Управлінський облік

2016 рік

Knowledge and skills

  • Розрахунок заробітної плати
  • Підготовка звітності
  • Books zoho
  • Проведення платежів
  • Звірка з контрагентами
  • Планування
  • Аналіз фактичних показників
  • MS Excel
  • 1С УВП
  • Google Sheets
  • Power Query

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: