• File

Olga

SCM manager

Considering positions:
SCM manager, Logistician
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОЛЬГА РОГОВА
моб.:[open contact info](look above in the "contact info" section)
viber/whatsap/telegram
mail to : [open contact info](look above in the "contact info" section)
profile : [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: 1997-2002 Київський університет економіки та технологій транспорту, спеціаліст.
Спеціалізація: Міжнародні перевезення.
Досвід роботи: Червень 2022 – Лютий 2023- Trans Stone, менеджер з логістики.
Грудень 2021 – Лютий 2022 - Aurora TK, менеджер ЗЕД
Жовтень 2021 – грудень 2021- Glovo, менеджер відділу продажу.
Вересень 2018 – травень 2021 - WOCO Ipartechnika Kft, Координатор з упаковки у
відділі логистики.
Листопад 2017 – квітень 2018 - Samsung Electronics, перекладач.
Липень 2016 – вересень 2017 - Tekrum, менеджер з логістики.
Серпень 2009 – червень 2016 - Фокстрот, менеджер з логістики.
Жовтень 2008 – серпень 2009 - VotuM Logistic, менеджер з логістики.
Серпень 2004 – жовтень 2008 - K-Trade Ltd, менеджер з логістики.
Вересень 2003 – серпень 2004 - Апейрон, менеджер з логістики.
Червень 2003 – вересень 2003 - URSA Україна, менеджер з логістики.
Липень 2002 – червень 2003 - Авенір, менеджер з логістики.
Обов’язки: Trans Stone: Розрахунок декілька вариантів схем доставки (авто/авіа/море) та вибір
оптимальної, пошук перевізників, перевірка та контроль повного пакета документів.
Робота в 1С(створення нових позицій в номенклатурі, заказ поставщика, товара в
путі, коректировки дат, закриття заказів, створення приходних ордерів,
ціноутворення, рахунків на оплату і т.д). Щоденна комунікация з транспортниками,
брокерами, бухгалтерией, складами, продажниками і ведення відповідних таблиць і
звітів. Підготовка документів для митного оформлення вантажу, розрахунок
платежів. Складання бюджета, план та контроль платежів по кожній транспортній
операціі, митному оформленню. Співпраця з поставщиками (розміщення заказу до
виробництва, фіксація рекламацій, відстежування маркетингової продукціі, баланс
оплат). Щотижневі запити на прорахунки доставки, розмитення, собівартості.
Щотижневий звіт по датах, готовості виробництва і доставках вантажу. Щомісячний
звіт по виконанню бюджета, КПІ, дотримання сроків поставок, порівняння з
минулими цінами, датами, собівартостями, аналіз і пояснення причин, формування
відповідних таблиць з даними та відсотками, діаграм, графіків. Створення
глобального квартального звіту по кожній країні на базі місячних звітів.
Aurora : Узгодження дат, умов поставок з фабриками та виробництовом фарм
сировини, формування FCL/LCL контейнерів чи лотів, вибір оптимального
маршруту та перевізника, мультімодальні авіа, авто, морські перевезення напряму
до дверей чи через консолідовані склади в ЕС,в т.ч. небезпечних вантажів, перевірка
усіх зборів та складських послуг, контроль рахунків, формування пакету документів
для митних та фітосанітарних процедур.
Glovo : Документообіг з постачальниками, формування повного пакету документів
для бухгалтерії(товарні накладні, рахунки, накладні на повернення товару).
Узгодження дат та маршрутів поставок і повернень з постачальником. Контроль
кількості та якості поставок (кількість товару, кількість позицій, сума), комунікація
з менеджерами 16 магазинів Внесення нового товару та штрихкодів до загальної
бази та вилучення старих.
WOCO : Контроль використання всіх пакувальних матеріалів на виробництві,
відстеження наявності порожніх контейнерів та упаковки, вчасне замовлення
необхідних матеріалів від декількох постачальників. Щільна щоденна співпраця з
відділом планування виробництва, керівниками проектів, клієнтами, складом,
експедиторами. Вчасне корегування звітів, CMR, накладних, рахунків,
транспортних документів у разі розбіжностей із замовниками та експедиторами.
Проведення інвентаризацій, внесення даних в базу. Порівняння та аналіз
розрахунків з метою покращення або здешевлення. Підготовка звітів окремо для
головного офісу у Німеччині. Оформлення документів та розрахунки в системі PDM
та CRM.
Tekrum : Щоденний контроль посилок B2B, B2C в різних європейських країнах, як
відправлень так і отримання; координування роботи різних кур'єрських служб.
Щомісячні та щоденні звіти і статистичний аналіз перевезень, залишків товару,
повернень, оплати.
Фокстрот : Повне управління постачаннями та транспортними засобами,
мультимодальна логістика для зовнішніх та внутрішніх клієнтів холдингу,
комплексна підтримка зовнішньоекономічної діяльності. Співпраця з Митними
департаментами, як для імпорту так і для експорту вантажів, координація роботи з
митними ліцензійними складами. Щоденна співпраця з постачальниками,
транзитними та консолідаційними складами, експедиторами, кур'єрами, страховими
компаніями. Планування бюджету для відділу логістики.
VotuM Logistic та K-Trade Ltd :Розробка оптимальних маршрутів доставки товару.
Розрахунок митного оформлення, підготовлення комплекту документів на дозвіл
для митної декларації та вільного обігу товару. Співпраця з органами сертифікації,
допомога в отриманні митної ліцензії або акредитації для компанії. Контроль
відвантаження від маленької коробки до великих фур. Імпортні морські, залізничні,
авіа, авто - перевезення, підготовка до митного оформлення. Співпраця з
контейнерними терміналами та портами в Одесі та Чорноморську, зв'язок з
іноземними постачальниками та експедиторами.
Розрахунок умов доставки згідно Incoterms та платежів, собівартість продукції з
урахуванням митних та транспортних витрат.Контроль доставки до розвантаження
на складі.
Апейрон та URSA: Розрахунок Тарифних ставок для різних видів вантажів,
підписання контрактів з клієнтом, відслідковування залізничних вагонів, співпраця з
залізничними станціями, розрахунок залізничніих податків та зборів.
Володіння Windows, Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), Access, SQL TM Card, MD
комп’ютером Declaration, QD Professional, Adobe Photoshop, Google docs, CRM-systems, PDM -
system, Lotus, Citrix, CIM database, CAD, Danzai, Jira, Slack, Workday, GlovoApp,
Atlassian, Looker, Tracker, Bitrix, 1C.
Володіння мовами: Українська (рідна), російська (вільно), англійська (вільно), іспанська (початковий
рівень).
Особисті риси: Відповідальність, швидко навчаюся новому, пунктуальність, уважність до деталей,
здатність оперативно обробляти інформацію, комунікабельність, вміння працювати
в команді, стресостійкість, креативність, вміння знайти індивідуальний підхід,
бажання вдосконалювати вміння, аналітичне мислення, відсутність поганих звичок.

More resumes of this candidate

Candidates at categories

Candidates by city