• PRO

Альона

Product-менеджер

Considering positions:
Product-менеджер, Product owner, Project-менеджер, Менеджер програми лояльності
Employment type:
full-time
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Product Manager (Loyalty Program)

from 05.2024 to 12.2024 (7 months)
BAT Україна, Київ (Харчова промисловість)

Функціонал:
- Розробка загальної стратегії утримання та покращення лояльності споживачів;
- Підтримка та розвиток програми лояльності o`go Club;
- Формування та розподіл бюджету програми лояльності;
- Створення нових процесів та продуктів, або внесення змін в діючі на підставі аналізу отриманих результатів;
- Створення бізнес-вимог та технічних завдань для процесів і продуктів програми лояльності;
- Обслуговування та оптимізація платформ за допомогою компаній-підрядників;
- Управління процесом збору відгуків від споживачів;
- Участь у розробці маркетингових активностей;
- Активна взаємодія з юридичним підрозділом по узгодженню активностей;
- Формування призового фонду;
- Контроль за виконанням узгоджених планових показників програми лояльності;
- Регулярна підзвітність по результатам роботи програми лояльності.

Досягнення:
- Розробила та підготувала до релізу новий продукт - “Шанс на подарунок”, що в прогнозі дає можливість зменшити витрати бюджету на призовий фонд на 20-25%.
- Запровадила обмеження кількості сертифікатів за бонуси, що дало можливість перенаправити споживачів в інші категорії подарунків. В перші місяці зменшення витрат на призовий фонд становило в середньому 30%.

Керівник проєктів та програм у сфері розвитку програм лояльності

from 01.2022 to 04.2024 (2 years 3 months)
АТ "СЕНС БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціонал:
- Розвиток програми винагород Cash’u Club. Аналітика клієнтської поведінки, підвищення рівня клієнтських транзакцій, підвищення рівня конвертації накопичених клієнтами бонусів на участь в акціях та розіграшах, підвищення рівня знання Cash’u Club серед наявних та нових клієнтів та рівня лояльності до бренду Sense Bank;
- Розробка, запуск та супровід акцій та розіграшів в мобільному додатку, їх документальне оформлення;
- Участь в створенні нових програм лояльності;
- Координація створення контенту, комунікаційних кампаній та заходів;
- Взаємодія з МПС та партнерами банку для організації спільних активностей програми Cash’u Club;
- Взаємодія з підрозділами: управління клієнтськими даними та транзакційною aктивністю, бек-офісом, Marketing, PR, legal, Tax Service, IT, Finance, Risk, Product, Business Analyst, Сontracts Department, HR, зовнішніми підрядниками (формування запиту, документообіг, оплати, контроль виконання послуг).

Досягнення:
- Реалізувала за 2023 рік 22 проекти розіграшів та вікторин для клієнтів із середньою ефективністю 450%;
- Отримала нагороди «Кращі з кращих» за проекти «Вікторини в чаті» та «Кеш’ю 5 років. Кешбек кеш’ю всюди» за підсумками командної роботи в 2023 р.;
- За результатами одного із проектів сума всіх транзакцій клієнтів зросла на 4%, а їх кількість зросла на 7% (порівняно з середнім показником за рік).

Керівник з розвитку продажів

from 07.2019 to 12.2021 (2 years 5 months)
АТ «Альфа-Банк» (АТ «СЕНС БАНК»), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціонал 1. Немонетарні мотивації для співробітників:
- Розробка, запуск та супровід програм немонетарних мотивацій для співробітників банку, які націлені на збільшення продажів, ефективності співробітників та покращення іміджу компанії як роботодавця;
- Погодження та контроль бюджету, звітність, документообіг мотивацій;
- Розрахунок, доведення та контроль виконання планових показників;
- Ведення штатного розкладу учасників мотивацій;
- Підбиття підсумків та організація виплати заохочення/нагородження співробітників;
- Адміністрування на внутрішньому ресурсі платформи немонетарної мотивації для 2600 співробітників: тех.супровід, доопрацювання, візуалізація, наповнення каталогу подарунків, їх закупка, доставка;
- Промо мотивацій (комунікація зі співробітниками, публікації новин, пости в соц.мережах);
- Взаємодія з IT, PR, HR, Finance, Accounting Department, Сontracts Department, підрядниками (формування ТЗ, документальне супроводження, оплати, контроль виконання послуг).

Функціонал 2. Участь в інших проектах, пов’язаних з оптимізацією роботи співробітників відділень банку:
- Переведення процесу перевипуску карт у мобільний додаток (звітність, аналіз, доведення планів, участь у робочих зустрічах);
- Стандартизація процесу фіксування звернень клієнтів в КЦ, Чаті, Відділеннях;
- Аналіз навантаження на співробітників відділень банку та пропозиції щодо оптимізації їх роботи.

Досягнення:
- Завдяки запровадженій платформі немонетарної мотивації співробітників на внутрішньому ресурсі банку вдалося оптимізувати бюджет і скоротити статтю витрат на мотивацію співробітників;
- Запроваджені немонетарні мотивації дозволили перевиконати планові показники операційного прибутку роздрібного бізнесу за рік на 40%.

Керівник з роздрібного бізнесу відділення банку

from 10.2017 to 06.2019 (1 year 8 months)
АТ «Альфа-Банк» (АТ «СЕНС БАНК»), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціонал:
- Виконання обов'язків директора відділення банку;
- Участь у процесі управління персоналом;
- Пошук та підбір персоналу;
- Виконання встановлених планових показників з продажу та дохідності банківських продуктів;
- Участь у збільшенні клієнтської, ресурсної та дохідної бази банку;
- Залучення та обслуговування ключових клієнтів фізичних та юридичних осіб;
- Збільшення обсягів продажу банківських продуктів та послуг у відділенні;
- Вирішення нестандартних/конфліктних ситуацій у відділенні банку.

Спеціаліст - Провідний спеціаліст по роботі з ключовими клієнтами відділення банку

from 09.2013 to 10.2017 (4 years 1 month)
АТ «Альфа-Банк» (АТ «СЕНС БАНК»), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціонал:
- Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку — фізичних осіб;
- Управління закріпленим портфелем клієнтів;
- Залучення нових клієнтів фізичних осіб;
- Виконання встановлених планових показників з продажу та дохідності банківських продуктів.

Education

Київський національний торговельно, економічний університет

Фінанси, банківська справа та страхування
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Additional education and certificates

Тренінг з перемовин

2024

Knowledge and skills

  • MS Office
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • MS Teams
  • SharePoint
  • Cisco WebEx
  • BlueJeans
  • IBM-LotusNote
  • Planner
  • Zoom
  • Пользователь ABS B2
  • Oracle Siebel CRM
  • IS-Card
  • Cfront
  • IIT Користувач
  • Jira
  • Power BI
  • Oracle BI
  • Figma
  • Visual Studio Code
  • Управління проєктами
  • Продакт-менеджмент
  • Project management
  • Product management

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

В пошуку цікавого проекту для реалізації свого потенціалу та отримання нового досвіду. Маю добре розвинені навички спілкування із зовнішніми та внутрішніми клієнтами, великий досвід роботи в команді. Пропоную відповідальний підхід до роботи з орієнтацією на результат. Готова ділитися вже отриманим досвідом та навчатися новому.

Хобі та інтереси:
Полюбляю спорт та активний відпочинок: велоспорт, настільний теніс, йога, біг, походи в гори. Відкриваю для себе нові місця та країни. Також отримую задоволення від читання книжок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: