• PRO

Наталія

Архіваріус

Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер інтернет-магазину, копірайтер

from 08.2022 to 12.2023 (1 year 4 months)
Modniki, Київ (Роздрібна торгівля)

- заповнення контентом сторінки магазину, включаючи постинг та сторіс;
- ефективні продажі товарів, з урахуванням потреб клієнтів та пропозицій щодо додатковихтоварів;
- оперативний прийом замовлень черезінстаграм;
- консультування клієнтів, надання інформації про товари організація та контроль доставки продукції через перевізника «Нова Пошта»;
- контроль отримання оплати від замовника.

Адміністратор дитячого садка

from 09.2019 to 02.2022 (2 years 5 months)
Фіксики, Київ (Освіта, наука)

- забезпечення функціонування садка;
- координація комунікації з батьками, вирішення їх запитань і проблем;
- ведення документації, укладання договорів з батьками;
- контроль побутового приладдя;
- ведення журналу відвідувань;
- співпраця з колективом та керівництвом компанії;
- підбір персоналу при необхідності.

Фахівець з використання водних ресурсів

from 01.2015 to 07.2019 (4 years 6 months)
Управління водних ресурсів у м. Києві та Київській області, Київ (Державні організації)

- робота з докуменацією;
- робота з оргтехнікою;
- виконання доручень керівника;
- контроль за веденням первинного обліку забору та використання води суб’єктами —водокористувачами;
- оцінка впливу переформування берегів, підтоплення і затоплення територій, засмічення і
- забруднення акваторій та прибережних смуг на навколишнє середовище, відтворення
- водних ресурсів і господарську діяльність.

Офіс менеджер

from 09.2011 to 12.2014 (3 years 3 months)
Парфум, Київ (Роздрібна торгівля)

- координація та підтримка роботи колективу: прийом і розсилка кореспонденції, прийом гостей, організація зустрічей та переговорів;
- забезпечення ефективної роботи офісу: контроль за запасами офісного приладдя,
- паперової та письмової продукції, підтримка порядку офісного приміщення;
- вирішення операційних питань, що виникають протягом робочого дня.

Інженер

from 10.2010 to 08.2011 (10 months)
Націрнальний авіаційний університет, Інститут Аеронавігації, кафедра аеронавігаційних систем, Київ (Освіта, наука)

- робота з докуменацією кафедри;
- скаданяя графікків дл явикладачів;
- робота з оргтехнікою;
- виконання доручень керівника.

Інженер

from 01.2009 to 09.2010 (1 year 8 months)
Укравління екологічного нагляду АК Київводоканал, Київ (Державні організації)

- обстеження підприємств та організацій м. Києва, які являються абонентами АК Київводоканал;
- контроль раціонального використання водних ресурсів;
- перевірка систем водовідведення на предмет дотримання всіх нормативних вимог;
- перевірка необхідної дозвільної документації для використання ресурсів АК Київводоканал.

Майстер виробничого навчання

from 09.2008 to 12.2008 (3 months)
Науковий інститут тваринництва та водних біоресурсів НУБіП України. Рибогосподарський факультет, Київ (Освіта, наука)

- проведення лабораторних занять;
- робота з докуменацією;
- робота з оргтехнікою;
- виконання доручень керівника;

Метеоролог

from 10.2006 to 05.2007 (7 months)
Центральна геофізична обсераорія, Галузевий державний архів, Київ (Державні організації)

- підготовка, згідно замовлень, гідрометеорологічної інформації, яка надходить на сайт Державної гідрометеорологічної служби;
- вибір, сегментація і обробна даних з ДГА;
- робота з докуменацією;
- робота з оргтехнікою;
- виконання доручень керівника.

Education

Національний Авіаційний Університет, Інститут післядипломного навчання

Факультет менеджмента і логістики.,, Київ
Higher, from 2011 to 2013 (2 years)

Мененджер (управитель) з логістики.

КНУ ім. Т. Шевченка

Географічний факультет, кафедра гідрології та гідроекології, Київ
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Кваліфікація магістра гідрології та гідрохімії, менеджера, географа, викладача.

Knowledge and skills

  • Доброзичливість
  • Ведення документації
  • Комунікабельність
  • Стресостійкість
  • MS Excel
  • Робота з великим обсягом інформації
  • MS PowerPoint
  • MS Office
  • Робота в команді
  • Ведення архіву документів

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: