• File

Ірина

Економіст, менеджер із забезпечення, спеціаліст зі взаємодії

Considering positions:
Економіст, менеджер із забезпечення, спеціаліст зі взаємодії, Менеджер з розвитку
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Польщан Ірина Олександрівна

Дата народження: 05.07.1982 р.
Місце проживання: м. Бориспіль
Готова працювати: м. Київ

Контактні дані:
📞 [open contact info](look above in the "contact info" section)
📨 [open contact info](look above in the "contact info" section)

Про себе:
• маю досвід роботи в різних галузях: державний сектор, виробництво, послуги, будівництво, торгівля
• досвід створення та розкрутки нових проектів з «0»
• швидко навчаюсь
Володіння мовами:
• українська, російська – рідні
• англійська – А-1
ПК: впевнений користувач (MS Office, CRM, 1С, АСКОД)

Знання законодавства України:
• ЗУ про бухгалтерський облік та фінансову звітність України;
• ЗУ про запобігання корупції;
• ЗУ про державну службу
• ЗУ про державну таємницю;
• ЗУ про публічні закупівлі
• Наказ МЮ про затвердження Правил діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування на підприємствах в установах та організаціях
• Земельний Кодекс України
• Кодекс України про надра;
• Кодекс законів про працю в Україні.

Громадська діяльність
• 2011 – 2018 рр. Секретар Голови ВМГО «Молодь України за майбутнє»
• 2016 рік Генеральний секретар ГО «Український молодіжний форум»
• Співзасновник БО «БФ Свободу Україні»
• приймала активну участь в молодіжних та дитячих громадських заходах
• веду активну діяльність спрямовану на допомогу військовослужбовцям та сім’ям вимушених переселенців


Освіта:
• Криворізький технікум економіки та управління, 2002 р., фінанси, бухгалтер-фінансист
• Національний транспортний університет, 2015 р., Транспортні технології, інженер з транспорту
• Національний транспортний університет, 2016 р., Організація перевезень і управління на транспорті інженер з транспорту

Додаткова освіта, сертифікати і декларації:
• 2021 – ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
• 2020 – Як врятуватися від інформаційних вірусів (основи особистої інформаційної безпеки), БФ «Карітас-Київ»
https://public.nazk.gov.ua/declaration/a8ebe8c5-dc21-427d-aa92-1f91b4f5662c
https://declarations.com.ua/declaration/nacp_2e0fb4ea-ac5e-4f09-a4ba-3acd796682d2



Професійні навички і знання:
• ефективна взаємодія з представниками компаній партнерів
• планування та контроль виконання обсягів продажів (закупівельне)
• формування фінансової звітності
• ведення клієнт-банк
• нарахування заробітної плати та складання звітності
• складання поточної фінансової звітності
• аналітика аналіз продажів по періодах
• вміння виявити причину, сформулювати завдання та домогтися його виконання
Особисті якості:
• відповідальність;
• уважність до деталей та послідовність;
• стійкість до стресу;
• організаторські здібності;
• позитивне ставлення до життя
Рекомендації:
• надам за запитом.

Досвід роботи:
30.03.2020 – теперішній час
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції ( м. Київ)
Посадові обов’язки:
• Ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.
• Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності
• Обробка інформації внутрішньогосподарського обліку по спеціальним коштам установи.
• Облік руху коштів за надані платні послуги, своєчасна обробка виписок банку.
• Зведення інформації по надходженням і видаткам підвідомчих установ МО 6-21, МО 3-21, МО 4-21. Своєчасна відображення інформації по надходженням і видаткам підвідомчих установ.
• Обробка та автоматизований облік первинних бухгалтерських документів за розрахунками з дебіторами та кредиторами по спеціальному фонду (платні послуги).
• Зведення та аналіз даних щодо проведення повної та своєчасної оплати згідно наданих документів.
16.07.2018 – 16.03.2020
Головний спеціаліст відділу природокористування Управління з питань використання природних ресурсів виконавчого апарату. Помічник депутата
Дніпропетровська обласна рада
• Виконання державних, галузевих, регіональних та районних програм з питань екології та природних ресурсів; підготовка, збір, узагальнення заходів з охорони навколишнього природного середовища підприємств, установ та організацій.
• Подача в установленому порядку відповідну статистичну та інформаційно -аналітичну звітність про виконання заходів щодо реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього середовища.
• Участь у проведенні моніторингу довкілля.
• Підготовка інформації для систематичного та оперативного інформування населення області щодо стану навколишнього природного середовища, динаміка його змін та характеру впливу екологічних факторів на здоров’я людей.
• Розгляд листів, заяв і скарг громадян.
• Сприяння організації екологічної освіти та екологічному вихованню громадян.
• Збір та узагальнення річних звітів контролюючих підприємств у сфері екології та статистичних звітів про стан навколишнього середовища регіону.
• Участь в обстеженні земельних ділянок, наданих в оренду або постійне використання з питань дотримання екологічного законодавства в області.
18.02.2016 – 13.07.2018
Головний спеціаліст відділу систематизації законодавства, правової робот та правової освіти Управління реєстрації нормативно –правових актів, правової роботи та правової освіти
Головне територіальне управління юстиції у місті Києві
• Робота з формування правової освіченості громадян по програмі USAID«Я маю право!».
• Робота з партнерами проекту та пошук нових партнерів.
• Участь у реалізації державної правової політики, сприянні розвитку системи надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
• Здійснення узагальнення роботи з питань систематизації законодавства
• Вживання заходів щодо координації діяльності територіальних органів міністерства та інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій з питань систематизації законодавства.
• Розгляд запитів на отримання публічної інформації та забезпечує доступ до публічної інформації.
• Організація правопросвітницьких заходів серед населення, вищіх навчальних закладах, загальноосвітніх школах міста Києва.
• Правова робота серед незахищених верст населення, для подальшої правової обізнаності громадян
01.04.2013 – 17.02.2016
Начальник відділу матеріально - технічного забезпечення
ТОВ «ГК «БЕТІ»
• Створення мережі постачальників і покупців продукції.
• Управління дебіторською та кредиторською заборгованістю. організаця Закупівель та продажів; контроль виконання договорів і відвантажені.
• Аналіз ринкових цін і пропозицій, Ціноутворення.
• Введення операцій в «1с:бухгалтерія» 361 рахунок, рахунок 631по випискам банку. моніторинг ринку.
• Закупівля електротехнічного обладнання (закупівля електротехнічної Ведення фінансової звітності.
• Складання первинних бухгалтерських документів (вхідні вихідні рахунки прибуткові та видаткові документи. податкові накладні.
01.12.2011 – 14.03.2013
Заступник начальника відділу продажу по роботі з VIP-клієнтами (HoReCa, аеропорти,мед.заклади)
ТОВ «ФАЕТОН-ГРУП»
• Ведення переговорів та укладання договорів.
• Формування клієнтської бази покупців.
• Ведення фінансової звітності, складання первинних бухгалтерських документів (вхідні вихідні рахунки прибуткові та видаткові документи. Податкові накладні). т
• Відвантаження товарів, супровід договорів, логістика.
10.01.2011 – 25.09.2011
Бухгалтер
ТОВ «Розробка Впровадження. Сервіс»
• Ведення фінансової звітності: складання первинних бухгалтерських документів (вхідні вихідні рахунки прибуткові та видаткові документи. Податкові накладні).
• Нарахування заробітної плати, ведення касової звітності.
• Ведення Клієт-Банку.
• Контроль і облік складських залишків.
• Впроваджена на підприємстві система 1С 8.1 та 1С 8.2.1 c 7.
• Ведення фінансової звітності.
• Податкових накладних, формування реєстру ПН, РН. ПН.), рознесення банку в 1С.
• Ведення касової звітності.
• Звірка по дебіторської та кредиторської заборгованості з покупцями та постачальниками.
07.04.2006 – 19.11.2010
Менеджер з постачання, керівник відділу продажу
ТОВ «Кіровоград Цемент»; «Антея»; «Амперия»; «Акцент-Електро»
• Ведення переговорів та укладання договорів.
• Формування клієнтської бази покупців.
• Закупівля електротехнічного обладнання.
• Ведення фінансової звітності, складання первинних бухгалтерських документів (вхідні вихідні рахунки прибуткові та видаткові документи. Податкові накладні).
• Відвантаження товарів, супровід договорів, логістика.
05.10.2001 – 06.04.2006
Прийомоздавальник вантажу та багажу, сигналіст, оператор поста централізації
Криворізька дирекція залізничних перевезень
• Виконання обов’язків згідно посадових інструкцій.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: