• File

Дарина

Художник

City of residence:
Buchach
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ДАРИНА ДЯТЛЕНКО

2D Artist (remote)

[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section) м. Бучач, Тернопіль
diatlenko

artstation.com/rewgodson

НАВИЧКИ ПРО МЕНЕ
Маю 2 роки досвіду роботи над розробкою комп’ютерних
ігор. Маю базові знання з рисунку, працюю з Photoshop та
Props Blender. Маю впевнені комунікаційні навички, добре
працюю в команді, можу сприймати і надавати фідбек.
Casual style digital art Підлаштовуюсь під задану стилістику. Хочу створювати
Character art якісну ігрову графіку і стати професійним художником.

Digital sketching
ДОСВІД РОБОТИ
Color theory
2D game Artist & Animator (pixel art, remote) 2021 - 2023
Composition
The Dwarf Games Studio
Anatomy
Працювала над ізометричною beat ‘em up грою, створювала
2D animation basics концепт-арти головного героя, неігрових персонажів та
мобів, предметів та локацій, відмальовувала їх від скетчу до
Teamwork
фінального вигляду та покадрово анімувала. Також в мою
Blender роботу входила розробка дизайну усього UI, від головного
Photoshop меню до ігрових іконок, інвентаря, валют, предметів. Також
Aseprite працювала над vfx-анімаціями предметів.

Завдяки цьому досвіду я здобула навички малювання
ігрових об’єктів у ізометричній перспективі, навички анімації
ОСВІТА та роботи з ігровим інтерфейсом, а також стала впевнено
почуватись під час роботи в команді і комунікації з
Київський національний наставниками. Стала краще розуміти структуру та
університет технологій та особливості ігрової графіки та створення ігрового проекту в
дизайну (бакалавр) цілому.
2017-2018 р.

2D Character Artist (visual novel, part-time, remote) 2023
Blue Harpy (indie project)

На ігровому проекті “Mana: my sweet nightmare”
МОВИ
розробляла концепти персонажів та відмальовувала їх
спрайти для подальшої анімації в грі, а також створила
Українська
кілька повноцінних ілюстрацій з персонажами та
бекграундом.
Англійська (А2)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: