Наталя

Продавець-консультант, офіс-менеджер, 15 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
50 years
City:
Kryvyi Rih

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з оптового продажу

from 03.2019 to 12.2023 (4 years 9 months)
СТО Єврошина, Кривий Ріг (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов'язки:
1. Обробка звернень від клієнтів з подальшим заключенням угод.
2. Робота в 1С:
- щоденне формування прайс-листа в 1С із залишками товару за складами, цінами та іншими критеріями
- оприбуткування товару
- переоцінка товару, переміщення товару між складами
- регулярна інвентаризація: щомісячні та сезонні.
- коригування залишків згідно з даними інвентаризації
- облік витрат за групами
3. Інше:
- формування декларацій (ТТН)
- здійснення розсилок прайсу внутрішнім клієнтам та на платформу для оптових продажів

На цьому місті роботи я опанувала нові навички в 1С, версія 8.3 (управлінський облік)

Продавець-консультант

from 04.2017 to 10.2018 (1 year 6 months)
магазин «Фраєрок та Фіфочка», Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:
- допродажна підготовка, викладення товару та оформлення вітринних зон
- відстеження залишків
- робота в торгівельному залі з покупцями: консультація щодо асортименту та акцій, допомога з вибором товару

На цьому місті роботи я здобула навички сучасного оформлення вітринних зон та викладання товару.

Продавець-консультант

from 01.2011 to 03.2016 (5 years 2 months)
магазин подарунків «Вусале», Вугледар (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:
- робота в торгівельному залі з покупцями: консультація щодо асортименту та допомога у виборі
- викладання товару по зонах
- контроль залишків та формування замовлень на поставку

Отримала творчі навички упакування товарів, працювала з новою для себе сферою: зелені рослини.

Бухгалтер оперативно-управлінського відділу АПК

from 09.2001 to 02.2009 (7 years 5 months)
ТОВ Хлібсервіс, Донецьк (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов'язки:
- розрахунок собівартості та ведення обліку сировини та готової продукції
- ведення заборгованості за контрагентами
- ведення транспортно-заготівельних витрат
- підготовка звітності для керівництва, щоденна здача управлінського балансу за своєю ділянкою

Це був новий та важливий напрямок діяльності, робота з досвідченими
колегами (корпорація SCM), опанувала нові знання в офісних програмах

Knowledge and skills

  • Висока працездатність
  • Уважність
  • Аналітичне мислення
  • Контроль відвантажень
  • Робота з клієнтами

Language proficiencies

  • Ukrainian — above average
  • German — beginner

Additional information

Більш детальне резюме за посиланням http://surl.li/shhjg

Знаходжусь в пошуку цікавої роботи для власного розвитку, набуття нових
знань та навичок. Люблю працювати в колективі, ціную взаємоввічливість та неконфліктність. З повагою ставлюсь до правил роботодавця. Виконую задачі з максимальною віддачею.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: