- File
Ольга
Менеджер з продажів
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10549970/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
31 рік, рік народження 1992
[
[
Viber: viber://chat?number=[
Telegram: https://t.me/380983550604 - передбачуваний спосіб зв'язку
Проживає: Ніжин
Громадянство:Україна
Дозвіл на роботу:Україна
Готов(а) до переїзду
Бажана посада і зарплата
Керуючий магазином 25 000 гр.
Категорії:
Продажі
- Менеджер по роботі з клієнтами
- Оптова торгівля
- Управління продажами
Зайнятість: Повний день
Бажане час у дорозі до роботи: будь-який
Готовність до відряджень: ніколи
Досвід роботи - 3-6 років
Вересень 2018 - Червень 2019 ТОВ ВКП ПаритетК
Офіс-менеджер, Менеджер з кадрового адміністрування
- Управління вхідною/вихідною кореспонденцією та документацією Підприємства
- Організація та забезпечення роботи офісу
- Організація та підтримка комунікацій офісу
- Своєчасне виконання доручень керівництва та інформування про їх виконання
- Виконання роботи з підготовки засідань та нарад
- Ознайомлення з локальними документами щодо компанії
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних з
трудовою діяльністю
- Ведення бази даних реєстрації наказів за особовим складом, відпустками,
відрядженнями, трудовими книжками.
- Підготовка та передача кадрових документів до архіву
- Підтримка в актуальному стані кадрового модуля.
Жовтень 2016 - Жовтень 2018 Velour Redline Nemo
Управляющий магазином
- Аналіз ринку, планування закупівель, формування асортименту та цінової політики;
- Ведення переговорів та укладання договорів з виробниками та дистриб'юторами не
продуктової групи товарів;
- Набір та навчання персоналу, розробка гнучкої системи мотивації персоналу,
контроль виконання обов'язків персоналом, нарахування та видача зарплат,
створення графіків роботи, відпусток та інше;
- Ведення обліку товару, щомісячний переоблік, робота в 1С:Торгівля та Склад.
Своїм особистим досягненням можу вважати гідну репутацію та високі показники
доходу магазинів через якісне задоволення потреб споживача.
Січень 2016 - Серпень 2016 ТРЦ Ассолька
Керуючий ТРЦ
У ТРЦ Ассолька дві сфери діяльності: роздрібна торгівля та громадське харчування.
Обов'язки:
- Аналіз ринку, планування закупівель, формування асортименту та цінової політики;
- Ведення переговорів та укладання договорів з виробниками та дистриб'юторами
продуктової та не продуктової групи товарів;
- Набір та навчання персоналу, розробка гнучкої системи мотивації персоналу,
контроль виконання обов'язків персоналом, нарахування та видача зарплат,
створення графіків роботи, відпусток та інше;
- Ведення обліку товару, щомісячний переоблік, робота в 1С:Торгівля та Склад;
- Планування та закупівля робочого обладнання для кухні закладу громадського
харчування;
- Підбір персоналу, розробка меню, допомога у прорахунку технологічних карток.
Своїм особистим досягненням можу вважати гідну репутацію та високі показники
доходу Центру через якісне задоволення потреб споживача.
Липень 2015 - Лютий 2016 Дитячий розважальний Центр Bambini
Адміністратор
Центр мав дві сфери діяльності: розважальний майданчик з атракціонами та дитяче
кафе, а тому дві групи моїх обов'язків:
- Навчання персоналу з нуля стандартам обслуговування в кафе, тренінги, контроль;
- Контроль роботи кухні та бару (видача страв та напоїв, контроль роботи та
обслуговування побутових приладів, контроль зберігання продуктів);
- Облік, замовлення та прийом товару;
- Проведення свят "під ключ" (як приватних, так і ініційованих Центром).
- Навчання персоналу з нуля основ вікової психології, методик раннього розвитку,
проведення занять для дошкільнят, творчих занять;
- Організація лялькового театру для дошкільнят;
- Навчання персоналу дитячої анімації та аквагриму.
- Контроль чистоти Центру (прибирання та дезінфекція);
- Розробка та проведення рекламної кампанії Центру;
- Розробка меню.
Своїм особистим досягненням можу вважати гідну репутацію та високі показники
доходу Центру через якісне задоволення потреб споживача.
Серпень 2013 - Травень 2015 Дитяча розвиваюча студія "Умка"
Помощник руководителя
- Виконання доручень керівника, супровід, прийом дзвінків, ведення бази даних;
- Створення сайту студії за допомогою CMS Joomla;
- адміністрування сайту та технічна підтримка користувача;
- Наповнення контентом, редакція;
- Розробка рекламних брошур, календарів із символікою закладу.
Своїм особистим досягненням можу вважати збільшення цільової аудиторії та, як
наслідок, відкриття ще двох філій студії.
Серпень 2009 - Травень 2012 Ніжинський міський ліцей
Секретар
- Прийом дзвінків;
- Ведення діловодства;
- Планування робочого дня керівника;
- замовлення канцтоварів;
- Забезпечення життєдіяльності кабінету;
- Виконання доручень керівника, супровід;
- Створення сайту за допомогою CMS Joomla;
- адміністрування сайту та технічна підтримка користувача;
- Наповнення контентом, редакція;
- Розробка логотипу, слогана-девізу закладу;
- Робота з колективом закладу з організації створення та упорядкування контенту.
Своїм особистим здобутком можу вважати присвоєння сайту Диплома першого
ступеня обласного значення на конкурсі сайтів освітніх установ три роки поспіль.
Освіта
Бакалавр
2023
Ніжинський Державний Університет ім. Гоголя
Вчитель німецької мови та другої іноземної мови (англійської) та літератури
Бакалавр
Ключові навички
Знання мов Російська - Iдеально - C2
Українська - Рідна - L1
Англійська - Iдеально - C1
Німецька - Iдеально - C2
Навички Аналітика, Маркетинг, MS Office, 1С, Водіння авто, Роздрібні продажі, Оптимізація
бізнес-процесів, Навчання персоналу, Ділове спілкування
Додаткова інформація
Про мене Відповідальна, стресостійка, уважна до колег та клієнтів, вмію працювати з великим
об'ємом інформації в обмежений термін, планувати роботу закладу/магазину на день,
тиждень, місяць, рік, швидко навчаюся. Після останнього місця роботи і до початку
повномасштабного вторгнення РФ на територію України працювала на себе в якості
ФОП (роздрібна торгівля). Працювала з непродуктовими категоріями товарів - дитячі
товари, жіноча білизна та одяг, шкіргалантерея та аксесуари. До останнього часу
перебувала в Канаді, де займалася аналогічним видом діяльності.
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
Nizhyn, Remote -
Менеджер з продажу запасних частин
Nizhyn -
Онлайн-консультант
20000 UAH, Nizhyn -
Менеджер з продажу
Nizhyn, Kyiv, Remote -
Sales manager
Nizhyn, Kyiv, Martusivka