• PRO

Наталія

Інспектор з військового обліку та бронювання, фахівець з кадрів, 20 000 UAH

Employment type:
part-time
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор з військового обліку

from 01.2025 to now (7 months)
ТОВ «ПУФ», Київ (Машинобудування)

Повний цикл військового обліку критично важливого підприємства з бронюванням. Запуск процесу з нуля. Штатна чисельність ~ 100-120 співробітників. Досвід звіряння з ТЦК.

Інспектор з військового обліку

from 10.2024 to 12.2024 (2 months)
Група компаній "Карат", кабельний завод "Європан", Київ (Машинобудування)

Аудит ВОД, формування додатків 5 та 12 до Постанови 1487 (середньо-облікова штатна чисельність по трьох компаніях - 400 працівників. Без критичності і бронювання

Фріланс

from 02.2024 to 09.2024 (7 months)
ТОВ “БЗПТ», ТОВ «Техексперт», Київ (IT)

Аудит військово-облікових документів, особових справ, карток П-2 з метою складання списків за Додатком 5 і відомості оперативного обліку Постанови N1487

ФОП

from 01.2010 to 09.2012 (2 years 8 months)
"Slimclub", Донецьк (Краса, фітнес, спорт)

Власний бізнес за франшизою

Начальник відділу персоналу

from 05.2008 to 06.2009 (1 year 1 month)
ТОВ «МаксБет» Донецька філія, Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)

-Підбір персоналу, організація стажування; адаптація
- Повний цикл кадрового діловодства: прийом, звільнення переміщення співробітників (160 осіб), заповнення, облік, зберігання паперових трудових книжок; формування особових справ і ведення карток П-2; розробка кадрової документації: «Положення про кадровий облік», посадові інструкції; облік відпусток; звітність у ЦЗ; табеля обліку робочого часу, оформлення паперових лікарняних, створення кадрового резерву.

Менеджер з персоналу

from 12.2007 to 05.2008 (5 months)
ТОВ «МаксБет» Донецька філія, Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Підбір персоналу, організація стажування; адаптація

Заступник директора/ Інспектор з кадрів

from 08.1997 to 10.2007 (10 years 2 months)
ТОВ "ФінФорт-Реєстр", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Автоматизація і облік операцій з цінними паперами
Ведення реєстрів приватизованих підприємств, договори купівлі-продажу ЦП, підготовка і проведення загальних зборів акціонерів.
Інспектор з кадрів – суміщення посад (штатна чисельність – 30-35 осіб – стабільна компанія без плинності кадрів (відпустки, прийом/звільнення, П-2, заповнення і зберігання ТК)

Оператор комп’ютерного набору

from 06.1996 to 08.1997 (1 year 2 months)
АТЗТ Інвестиційна Компанія "ФІнФорт", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Підготовка документів для участі підприємства у приватизаційних процесах

Education

Донецька Державна Академія Управління

"Фананси", економіст, Донецьк
Higher, from 2001 to 2003 (2 years)

Післядипломна освіта

Донецький Національний Університет ім. Василя Стуса

Історичний, історик, викладач історії, Донецьк
Higher, from 1991 to 1996 (5 years)

Additional education and certificates

Постійне підвищення кваліфікації після оновлення законодавчої бази у сфері військового і кадрового обліку

Січень 2024- квітень 2025

"Сертифікований спеціаліст з війського обліку та бронювання на підприємстві", сертифікат Державного зразка. Дійсний до 2029р.

Жовтень 2023-січень 2024

Майстер-школа "Нові правила надання усіх видів відпусток», Закон 3494 від 22.11.2023р.

Жовтень 2023

Майстер-школа "Практика ведення військового обліку та бронювання, відеокурс «Кадровий аудит усіх видів відпусток».

Листопад 2023

Онлайн курси: «Трудові відносини в умовах воєнного стану»,«Трудові книжки: від паперової до електронної». «Е-лікарняні"

Жовтень 2023

Навчання «1С : Підприємство і управління персоналом 8.3»

Вересень 2023

Очне навчання у центрі «Данко» м. Київ за спеціальністю «Кадрова справа + 1С ЗУП 8.3»

Вересень 2023

Курс "Інспектор відділу кадрів", "Школа менеджерів з персоналу

січень-квітень 2006

Секретар, реєстратор Цінних паперів, депозитарні, торговців цінними паперами, «сліпий» метод набору текстів.

1996-1999

Knowledge and skills

  • Електронний документообіг у системі “Вчасно»
  • Організація ведення військового обліку з «нуля»
  • Пунктуальність
  • Ведення кадрового обліку
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Організаторські здібності
  • Почуття гумору
  • Водійські права кат. B
  • "сліпий" друк кирилиця
  • Користувач 1С

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

ПРОВЕДУ АУДИТ ВІСЬКОВО-ОБЛІКОВИХ ДОКУМЕНТІВ; СКЛАДУ СПИСКИ ЗА ДОДАТКОМ 5, ВІДОМІСТЬ ОПЕРАТИВНОГО ОБЛІКУ ПОСТАНОВИ № 1487; НАДАМ КОНСУЛЬТАЦІЇ З ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ.

Є активною учасницею Telegram-спільноти з ведення військового обліку, добре знаю військове і кадрове законодавство, щоденно слідкую за змінами, відвідую вебінари і спецкурси.

Розглядаю НЕПОВНУ /гібрідну зайнятість з оплатою пропорційно відпрацьованого часу, маю основне місце роботи

Райони: ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ

- "Сліпий" метод набору текстів - (кирилиця)
- Водійське посвідчення категорії «В», досвід керування – 26 років
- Проживаю останні 11 років в Києві, Шевченківський р-н

АУТСОРСИНГ НЕ РОЗГЛЯДАЮ

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: