• PRO

Елена

Менеджер з комунікацій

Considering positions:
Менеджер з комунікацій, Координатор-адміністратор, Менеджер по роботі з клієнтами
Employment type:
full-time, part-time
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Координатор групи, гостьовий продюсер, ведуча прямого ефіру

from 06.2016 to 05.2023 (6 years 11 months)
Радіокомпанія, Київ (ЗМІ, медіа)

Координатор-адміністратор культурного мовного центру

from 08.2012 to 04.2015 (2 years 8 months)
ВНЗ, Київ (Освіта, наука)

Керуюча проектами, прес-аташе

from 05.2010 to 07.2012 (2 years 2 months)
Благодійний Фонд, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Викладач англійської мови та літератури, куратор груп

from 09.2009 to 01.2013 (3 years 4 months)
КНУ, Київ (Освіта, наука)

Education

Університет ім.Драгоманова

Англ.філологія, Київ
Higher, from 2003 to 2009 (6 years)

Additional education and certificates

Медіашкола PolitPR

2012 курс інтенсив

Курси підвищення професійної кваліфікації в сфері комунікацій

2019

Additional information

Розвинуті комунікаційні навички/усні, письмові/, переговорні навички, вміння налагоджувати конструктивний діалог в різних ситуаціях, аналітичні здібності. Досвід проведення заходів, лекцій, фокус-груп, інтерв'ю. Навички адміністрування, координації, управління командою та участі в командній роботі.

Сконтактувати можна у вайбер, телеграм.


Доброзичливість, увага до деталей, креативність, дипломатичність, стресостійкість. Націленість на результат.
Впевнений користувач офісних та інших програм пк, соц.мереж, але шукаю роботу пов'язану переважно з живим спілкуванням.

Розглядаю варіанти графіку 2/2 або часткової, гібридної зайнятості, дистанційної роботи.


Мови: українська, англійська, російська.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: