- File
Олександра
Керівник
- Age:
- 38 years
- City of residence:
- Starokostiantyniv
- Ready to work:
- Khmelnytskyi
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10610736/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 10.09.1986
Національність: українка
Місце проживання: м. Старокостянтинів Хмельницька область, 31101
Заміжня
[
[
[
мови: українська - вільно, російська – вільно, англійська - вивчаю
Я – надійна та організована. Вмію планувати й дотримуватися плану, мотивувати себе та
впорядковувати процеси. Допитлива, порядна, самодостатня, маю почуття гумору,
ладнаю з людьми. Уважна до деталей. Можу взяти на себе роль лідера. Люблю
отримувати нові досвіди, вчитися
Ключові soft skills: ненасильницькі комунікації, структурована подача матеріалу, вміння
доступно та просто пояснити складні речі; я завжди доводжу справу до результату.
Ключові hard skills: представництво інтересів у суді, досудове врегулювання спорів.
Освіта: вища юридична, спеціалізація «Господарсько-правова діяльність суб‘єктів малого та
середнього бізнесу».
Освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр права, диплом із відзнакою.
Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна фінансово-юридична академія»,
м. Кам‘янець-Подільський, 2010 рік.
Досвід роботи
07.2008 – 12.2009 заступник директора, в.о. директора представництва страхової компанії
«ВУСО», м. Чернівці
01.2010 – 04.2010 – заступник директора Чернівецької дирекції ВАТ СТ «Гарантія»
04.2010 – 08.2011 - начальник відділу організації страхування, директор Чернівецької
дирекції ГРУ АТ «Українська пожежно-страхова компанія»
Основні обов‘язки:
керівництво відокремленим підрозділом СК, складання фінансової звітності;
побудова клієнтської бази, консультації та супровід клієнтів;
підготовка та укладання договорів страхування; врегулювання страхових випадків;
підготовка правових документів; представництво в суді.
05.2012 – 08.2016 – юрист ФОП Гуменюк Р.О., помічник депутата Старокостянтинівської
міської ради
Основні обов‘язки:
виконання договірної роботи; підготовка правових документів (листи, запити,
звернення тощо);
робота з органами місцевого самоврядування; організація прийому громадян.
08.2016 – 10.2017 – менеджер з управління ТОВ «Тесоро-М»
Основні обов‘язки:
управління діяльністю підприємства
10.2017–06.2022 – начальник, згодом заступник начальника відділу представництва
Старокостянтинівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової
допомоги
Основні обов‘язки:
складання процесуальних документів: позовні заяви, відзиви, клопотання у цивільних,
адміністративних, сімейних, земельних, спадкових справах, у справах щодо захисту прав
споживачів;
складання правових висновків, надання усних та письмових консультацій, роз‘яснень
законодавства;
представництво інтересів у суді та інших державних і недержавних установах;
проведення правопросвітницьких заходів;
наповнення та редагування платформи правових консультацій WikiLegalAid
(https://wiki.legalaid.gov.ua/)
05.2022 - і до тепер – помічниця судді загального місцевого суду.
Виконання обов’язків згідно з Положенням. Підготовка проєктів судових рішень.
Інші навики та знання:
ПК досконало (Microsoft Word, Microsoft Excel);
Секретар-референт (свідоцтво про присвоєння кваліфікації від 2004 р.);
Посвідчення водія категорії «В», 2007;
Сертифікований медіатор, травень 2022;
Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю, червень 2023;
Сертифікати:
проходження курсу “Робота з клієнтом», 13.11.2017
проходження курсу “Правова допомога потерпілим від насильства в сім‘ї», 30.11.2017
проходження курсу “Доступ до публічної інформації для розпорядників”, 04.04.2018
проходження тренінгу з soft skills “Розвиток навичок роботи з вразливими групами
клієнтів системи БПД”, 01.06.2018
Тренінг “Особливості надання допомоги постраждалим від домашнього та ґендерно
зумовленого насильства”, 2019
Тренінг для тренерів з питань запобігання дискримінації, злочинів на грунті ненависті
та мови ворожнечі, 2021
Тренінг для тренерів «Протидія домашньому насильству: 7-с ефективна концепція
представництва постраждалих осіб» жовтень, 2021
Вільне володіння державною мовою, сертифікат, 2022
Навчання на авторському курсі Джеймса Комі «Етичне лідерство» вересень – жовтень
2023
Навчання за освітньою програмою «Ділова українська мова». Жовтень – грудень 2023
Публікації
Вийти з конфлікту і зберегти стосунки. Місцева газета "Життя Старокостянтинівщини"
Чому потрібно звертатись до юриста. Місцева газета "Життя Старокостянтинівщини"
Врегулювання кредитної заборгованості. Місцева газета "Життя
Старокостянтинівщини"
Мистецтво інтерв'ювання клієнта. Як навчитись ефективно слухати і чути. Стаття для
правового клубу "Правокатор", https://pravokator.club/news/pro-mystetstvo-interv-
yuvannya-kliyenta-yak-navchytys-efektyvno-sluhaty-i-chuty/
Тренерський досвід:
Вебінар на тему: “Особливості надання допомоги постраждалим від домашнього
насильства”, травень 2020
Вебінар для школярів 9-х класів «Захист дітей в цифровому середевищі», березень 2021
Тренінг для працівників міського кризового центру та представників органу пробації
на тему «Дотримання принципу рівності (недискримінації) в сфері надання соціальних
послуг, травень 2021
«Роль і завдання поліції вмісцевійсистемізапобігання та протидії домашньому
насильству», листопад 2023, Ніжин
Громадська діяльність
Членкиня громадської організації «Українська жіноча варта» з 2023
Similar candidates
-
Виконавчий директор
Khmelnytskyi, Vinnytsia , more 2 cities -
Керуючий
Khmelnytskyi -
HR-керівник
Khmelnytskyi, Dnipro , more 7 cities -
Керівник відділу
Khmelnytskyi -
Керуючий, помічник керівника
60000 UAH, Khmelnytskyi, Vinnytsia , more 6 cities -
Начальник зміни, цеху, зав. виробництвом, заступник директора
Khmelnytskyi, Dnipro , more 8 cities