• PRO

Олена

Персональний асистент

Considering positions:
Персональний асистент, Виконавчий директор
Employment type:
full-time
Age:
41 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Особистий помічник керівника

from 11.2020 to now (4 years 9 months)
Будівельна компанія, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація робочого дня керівника;
- планування, координація та ведення особистого графіка керівника;
- організація відряджень (бронь готелів, замовлення авіа та ж/д білетів);
- організація проведення зустрічей, нарад, конференцій та інших заходів керівника;
- підбір та аналіз інформації на запит, підготовка матеріалів;
- доведення до підлеглих доручень керівника та контроль виконання ними доручень;
- виконання службових та особистих доручень керівника;
- допомога в організації та проведенні корпоративних заходів в офісі та виїздних (збір списків, внесення оплат підрядникам, пошук трансферу, інформування спеціалістів, замовлення та розподіл подарунків, оформлення офісу, збір інвентаря та ін)

Діловод

from 02.2016 to 09.2020 (4 years 7 months)
Орган місцевого самоврядування, Запоріжжя (Державні організації)

Діловод

from 08.2014 to 11.2015 (1 year 3 months)
АТ " Ощадбанк", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

- консультування та обслуговування клієнтів;
- здійснення касових операцій з готівкою та цінностями;
- прийом платежів;
валюто-обмінні операції;
- видача, внесення готівки (національної та іноземної валюти) за платіжними картками;
- обслуговування поточних та депозитних рахунків фізичних осіб;
- здійснення операцій міжнародних грошових переказів;
- визначення ознак справжності та платіжності банкнота та ін.

Менеджер по опрацюванні замовлень

from 03.2013 to 07.2013 (4 months)
Вікна-Нова, Запоріжжя (Будівельна промисловість, деревообробка)

-збір інформації та її систематизація;
-прорахунок конструкцій м/п у телефонному режимі;
-вивчення попиту;
-ведення переговорів із клієнтами,
-просування продукції:
-обробка замовлень, прийнятих електронною поштою;
-підготовка документів для замовника;
-обробка бланків-заявок;
-контроль виконання замовлень;
-ведення угоди до кінця;
-знання профільних систем
- знання фурнітури;
-знання офісної техніки

Офіс-менеджер

from 08.2006 to 04.2007 (8 months)
ООО " Агрогомплект" - Автосалон " Hi-Tachi@, Запоріжжя (Машинобудування)

- приймання - передавання телефонограм;
- приймання та переадресація телефонних дзвінків;
- організація прийому відвідувачів;
- підготовка до нарад і зустрічей (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників, реєстрація);
- ведення документообігу;
- ведення ділового листування;
- приймання та відправлення факсів;
- підготовка проєктів розпорядчих документів і листів;
- підготовка відряджень співробітників офісу (купівля квитків, бронювання готелів);
- бронювання готелів і квитків;
- життєзабезпечення і координація роботи офісу (закупівля канцтоварів, координація роботи персоналу);
- участь в організації корпоративних заходів компанії.

Education

Запорізький Національний Технічний Університет

Юридична, Запоріжжя
Higher, from 2002 to 2008 (6 years)

Additional information

Ориентирована на результат, ориентирована на позитивные изменения, коммуникабельна, работоспособна, добросовестна, высокое самосознание.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: