• File

Дарина

Журналіст, PR-менеджер

Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Буцанова Дарина
PR-Менеджер, журналіст

ДОСВІД РОБОТИ
БУЦАНОВА ДАРИНА ЄВГЕНІВНА Головний спеціаліст відділу зв’язків з громадськістю та
М.КИЇВ, ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОН ЗМІ, діловодства та контролю та взаємодії з Радою з
03.08.1992 (31 рік) державної підтримки кінематографії
Заміжня, 2 дітей (11 років, 4 роки) Державне агентство України з питань кіно травень 2024 - сьогодні
Наповнення сайту: створення інформаційних статей, редагування та публікації контенту на веб-сайтах.
Організація дискусійних панелей: часткова участь у плануванні та підготовці, підбір спікерів.
Ведення сторінок в Instagram і Facebook: створення та публікація постів, взаємодія з підписниками: відповіді на
КОНТАКТИ повідомлення, коментарі, активна участь у обговореннях.
Створення зображень у Canva: дизайн візуального контенту для соціальних мереж, сайту та рекламних кампаній, робота з
шаблонами, створення оригінальних графічних матеріалів.
Робота діловода: приймання та обробка вхідних та вихідних листів у програмі СЕВ (Система електронного документообігу),
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) ведення реєстрації кореспонденції, контроль за виконанням доручень, облік документації.

Ел. адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section) НАДС: Професійна ефективність на державній службі; Удосконалення рівня володіння державною мовою; Публічний виступ та
професійна комунікація; Доступ до публічної інформації.

SMM фахівець, адміністратор сайтів
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
Аутсорс
Створення та управління контентом: розробка креативного та привабливого контенту для соціальних мереж, а також для веб-
у журналістиці: сайту спортивного клубу. Це включає в себе публікації, акції, новини, оголошення заходів та інше.
Робота з соціальними мережами: управління профілями клубу у різних соціальних мережах (наприклад, Facebook, Instagram
Аналітичне мислення: здатність швидко розуміти
тощо), ведення комунікації з аудиторією, відповідь на коментарі та повідомлення, розробка стратегій просування.
складні питання та аналізувати інформацію для Адміністрування веб-сайту: оновлення та редагування вмісту, відслідковування та аналіз трафіку, вирішення технічних
створення об'єктивних та цікавих матеріалів. проблем.
Створення сайтів на платформі Weblium: розробка та налаштування веб-сайтів клубу на платформі Weblium з використанням
Вміння працювати під тиском: здатність доступних інструментів та шаблонів.
ефективно працювати в умовах обмеженого часу Робота з графічним дизайном: створення графічних матеріалів для соціальних мереж, веб-сайту та інших каналів комунікації
клубу за допомогою платформи графічного дизайну Canva.
з дотриманням дедлайнів. Відеомонтаж: обробка відеоматеріалів для публікації в соціальних мережах та на веб-сайті клубу з використанням додатка
Ввміння виразно та лаконічно висловлювати Inshot, включаючи збірка відеороликів, додавання ефектів, монтаж та оптимізація.
свої думки у письмовій та усній формі.
Етика: дотримання журналістської етики та
стандартів, таких як: об'єктивність, правдивість Помічник керівника, менеджер із зв’язків з громадськістю
та недопущення конфлікту інтересів. та пресою
у PR:
ТОВ “Місто для людей Енергодар” (компанія з управління житловим фондом)
Комунікабельність: здатність ефективно 2018 - 2019
спілкуватися з різними аудиторіями, зорема ЗМІ, ТОВ “Місто для людей Запоріжжя” 2019 - 2020
клієнтами та внутрішніми відділами компанії. Зв'язок з ЗМІ: встановлення та підтримка взаємовідносин з журналістами та виданнями, зокрема у сфері ЖКГ. Надання прес-
Стратегічне мислення: вміння розробляти та релізів, організація інтерв'ю, співпраця з журналістами для створення матеріалів про компанію.
Написання коментарів: аналіз подій та тенденцій у сфері ЖКГ, підготовка та надання коментарів для ЗМІ щодо роботи
реалізувати стратегії PR з метою підвищення компанії, її досягнень, стратегій та ініціатив.
усвідомленості бренду та підтримки позитивного Написання іміджевих статей: розробка та написання матеріалів, спрямованих на формування позитивного іміджу компанії у
ЗМІ та громадськості (інтерв'ю з керівництвом, статті про соціальну відповідальність компанії, успішні проекти тощо).
іміджу.
Управління кризовими ситуаціями: розробка та виконання планів дій у випадку кризових ситуацій, співпраця з пресою для
Креативність: здатність вигадуватии нові та забезпечення об'єктивної інформації та мінімізації негативного впливу на репутацію компанії.
цікаві ідеї для просування бренду через різні Моніторинг ЗМІ: слідкування за публікаціями в ЗМІ та соціальних медіа щодо компанії та сфери ЖКГ, аналіз та відгук на
матеріали з метою підтримки позитивного іміджу та виявлення можливих проблем.
канали комунікації.
Вміння працювати в команді: здатність Журналіст
співпрацювати з іншими членами команди для
КП «Редакція газети “Запорізька Січ”», 2017 - 2018
досягнення спільних цілей та завдань.
Збір інформації: дослідження, проведення інтерв'ю, вивчення документів та аналіз подій для збору достовірної інформації.
Написання статей: створення новин, репортажів, аналітичних матеріалів та інтерв'ю згідно зі стандартами журналістики та
в SMM: стилістичними вимогами видання.
Креативність: здатність створювати Розробка тем: вибір тем для подальшого дослідження та написання матеріалів на основі актуальних подій і тем, що цікавлять
аудиторію.
привабливий та цікавий контент для соціальних Пошук джерел: встановлення контактів з експертами та іншими джерелами інформації для отримання ексклюзивних
мереж, який привертає увагу аудиторії. матеріалів.
Ведення інтернет-ресурсів: публікація статей на сайті газети.
Спроможність до швидкої реакції: здатність Дотримання етичних стандартів: робота в межах журналістської етики, уникання плагіату та забезпечення об'єктивності та
оперативно реагувати на зміни та події у точності викладу інформації.
соціальних мережах для максимізації впливу
бренду.

ОСВІТА

Державний вищий навчальний
заклад “Запорізький національний
ДІЯЛЬНІСТЬ
університет”
Коли я не працюю, я читаю книжки або займаюсь спортом (або
спортзал, або біг на свіжому повітрі).
Ступінь магістра за спеціальністю
«Медіакомунікації», 2016

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: