• File

Ольга

Спеціаліст з адміністративного управління

Considering positions:
Спеціаліст з адміністративного управління, Координатор проєктів, Операційний менеджер
Age:
48 years
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Kyiv, Lviv, Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ольга Мазурець
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Рівне | Готова до переїзду: Київ, Львів
Формат роботи: офіс / гібрид / віддалено
Бажаний рівень заробітної плати: 30 000 грн.

Професійний профіль
Маю різноплановий досвід у сфері організаційного менеджменту, правового супроводу, комунікацій,
підбору персоналу, партнерських відносин та соціальної роботи. Уважна до деталей, відповідальна,
адаптивна та системна. Впевнено поєдную адміністративну координацію, створення змістовного
контенту, ведення документації, комунікацію з партнерами і підрядниками, аналітику.

Ключові компетенції
- Координація бізнес- та адміністративних процесів
- Операційний менеджмент і взаємодія з підрядниками
- Партнерські комунікації та розрахунки
- Підбір персоналу та HR-супровід
- Написання контенту: публікації, рекламні тексти, статті
- Робота з Google-профілями, договорами, звітністю
- Організація відряджень, тренінгів, подій
- Високий рівень самоорганізації, мультизадачність

Досвід роботи
Менеджер з організаційної діяльності / Помічник керівника
Мережа салонів оптик • грудень 2016 — теперішній час
- Підбір персоналу, ведення цивільно-правових договорів
- Адміністрування 13 Google-профілів, створення постів, рекламних текстів і статей
- Взаємодія з партнерами на інтернет-ресурсах, проведення розрахунків
- Співпраця з друкарнями, оформлення договорів із комунальними службами
- Написання стандартів, складання розпоряджень, наказів
- Організація тренінгів, пошук/бронювання житла для персоналу у відрядженні
- Щомісячна звітність по напрямках діяльності

Провідний / Головний спеціаліст, начальник відділу
Рівненський обласний центр правової допомоги • 2013–2016
- Надання правової допомоги затриманим особам
- Керівництво відділом правопросвітництва, взаємодія з партнерами

Провідний економіст — ПАТ «Банк національний кредит» • 2013
Фахівець із соціальної роботи — Центр соціальних служб • 2012
Економіст — ПАТ «Терра Банк» • 2011
Секретар / Ведучий спец. — АТ «Кредобанк» • 2004–2011
Асистентка координатора — Центр «Чайка» • 2002–2004
Консультантка / Асистентка — Центр «Берегиня» • 2000–2001
Викладачка укр. мови та літ. — Колегіум, ЗОШ №10 • 1998–2000

Освіта
Рівненський державний гуманітарний інститут •1993-1998
Фах: Українська мова, література, народознавство | Вища освіта

Додатково
- Копірайтинг (контент, що продає, навчає, інформує, розважає)
- Стиль: легкий, логічний, лаконічний
- Принцип: «більше суті — менше слів»
- Самоорганізація, дисципліна, швидка адаптація
- Комунікабельність, чесність, відповідальність

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates