• File

Сергій

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Закупівельник
Age:
54 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ

Мельніков Сергій Володимирович

Дата народження: 13.04.1971
Місто: Костянтинівка
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу.

Освіта:Середня

Досвід роботи:

Менеджер з продажу та закупівель

Грудень 1999 р. – квітень 2006 р. ПП «Сонет», м. Костянтинівка.
Функціональні обов’язки:
– оптовий продаж та закупівля металопрокату;
– пошук нових клієнтів;
– моніторинг ринку та конкурентів;
– контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
– забезпечення взаємодії між усіма відділами (бухгалтерія, склад, транспорт);
– ведення переговорів;
– обробка вхідної кореспонденції;

Комерційний директор

Квітень 2006 р. – квітень 2019 р. ПП «Сонет», м.Костянтинівка.
Функціональні обов’язки:
– підтримання існуючої клієнтської бази
– пошук нових ринків збуту;
– управління персоналом (5 чол.);
– контроль ведення документації;
– відстеження платіжних документів;
– контроль товарних залишків;
– організація оптових продажів.
Менеджер з продажу послуг аренди житла; Травень 2019 р. - лютий 2022 р.
Спеціаліст по закупівлям, логіст;
Тернопільська обласна організація Товариства Червоного Хреста України Серпень 2022 р. - грудень 2023 р. - закупівля товарів та послуг згідно запитів (пряма закупівля) - проведення тендерних закупівель ( підготовка тендерних документів, аналіз та порівняння тендерних пропозицій, закупівля згідно рішення тендерного комітету) - контроль закупівель і правильності заповнення отриманих документів;

Професійні навички:

– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
– вміння користуватися офісною технікою;
– досвід роботи з клієнтами;
– досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
– навички ведення документообігу;
– грамотна письмова та усна мова;
– навички управління персоналом;
– вміння вільно вести переговори;
– Знання мов: українська ; російська;
Особисті якості:

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з обсягами інформації, ініціативність, порядність.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружений.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: