• PRO

Наталія

Менеджер з персоналу, керівник відділу

Employment type:
full-time
Age:
42 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу розвитку персоналу Управління персоналу

from 07.2021 to now (4 years 1 month)
Державна казначейська служба України, Київ (Державні організації)

Керівництво та організація роботи відділу розвитку персоналу Управління персоналу (далі – Відділ):
- забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на Відділ;
- здійснення раціонального та ефективного розподілу функціональних обов’язків між працівниками Відділу;
здійснення контролю за дотриманням працівниками Відділу законодавства про державну службу, запобігання корупції, правил внутрішнього службового розпорядку, правил етичної поведінки державного службовця, вимог охорони праці, техніки безпеки та протипожежної безпеки, передбачених відповідними правилами та інструкціями.
Розробка та участь у підготовці проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності.
Організація роботи щодо розроблення положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій працівників апарату Державної казначейської служби України (далі – Казначейство), перегляд їх на відповідність встановленим законодавством вимогам. Забезпечення розгляду пропозицій та підготовки документів щодо заохочення та нагородження працівників Казначейства, ведення відповідного обліку.
Організація проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Казначейства.
Забезпечення підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Казначейства:
- узагальнення потреб у професійному навчанні;
- планування професійного навчання;
складання разом із державним службовцем індивідуальної програми професійного розвитку за результатами оцінювання його службової діяльності.
Разом з іншими самостійними структурними підрозділами формування замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації державних службовців, забезпечує укладання відповідних угод із закладами освіти.
В межах компетенції надання консультативної допомоги з питань управління персоналом керівникам самостійних структурних підрозділів, іншим працівникам апарату Казначейства та службам управління персоналом територіальних органів Казначейства.
Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію з питань, що належать до компетенції Відділу.

Головний спеціаліст відділу підвищення кваліфікації та розвитку персоналу Управління персоналу

from 07.2012 to 07.2021 (9 years)
Державна казначейська служба України, Київ (Державні організації)

Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар'єри, підвищення рівня їх професійної компетенції, організація проведення щорічного оцінювання службової діяльності державних службовців Казначейства.

Головний казначей відділу видатків та обслуговування розпорядників коштів місцевого бюджету

from 12.2011 to 07.2012 (7 months)
Управління Державної казначейської служби України у Печерському районі м. Києва, Київ (Державні організації)

Розрахунково-касове обслуговування розпорядників коштів місцевого бюджету.

Головний спеціаліст відділу видатків органів державного управління та міжнародної діяльності

from 04.2007 to 12.2011 (4 years 8 months)
Державне казначейство України, Київ (Державні організації)

Прийняття від головних розпорядників бюджетних коштів розподілів показників зведених кошторисів та планів асигнувань державного бюджету.

Провідний спеціаліст відділу фінансової звітності про виконання місцевих бюджетів

from 03.2006 to 04.2007 (1 year 1 month)
Державне казначейство України, Київ (Державні організації)

Складання і подання фінансової звітності про виконання місцевих бюджетів.

Education

Національний аграрний університет

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Additional education and certificates

Іноземна мова в публічному адмініструванні (англійська мова)

2023, 1 рік і 4 місяці

Knowledge and skills

  • Управління персоналом
  • Комунікабельність
  • Управлінські навички
  • Ведення кадрового обліку
  • Система "Кадри
  • Система електронного документообігу "АСКОД"
  • Досвідчений користувач Microsoft Office
  • Система управління людськими ресурсами (HRMIS)
  • Оцінка персоналу
  • Висока працездатність
  • Стресостійкість

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: