• File

Валерій

Керівник транспортного відділу

Age:
62 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Воробйов Валерій Георгійович

Мета: пошук посади
«Керівник транспортного відділу ».
Очікуваний рівень заробітної плати: від 35 000 грн/міс.

Контактні дані:
м. Київ, вул. Милославська, 33, кв.10
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section),
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані :
Дата народження: 26.04.1963 р., м. Київ.
Сімейний стан: одружений .

Освіта:
Вища:
1980-1986рр. : Харківський авіаційний інститут ім. М.Є. Жуковського , факультет літакобудування, спеціальність – інженер-механік;
1970-1980рр. : загальна середньоосвітня школа № 184 м. Києва.

Досвід роботи:
Травень 1988 – серпень 1998 – Київський механічний завод ім. О. К. Антонова, інженер-конструктор;
Серпень 1998 – травень 2000 р. – Офіційний дилер групи VW «Джерман моторз», майстер приймальної групи СТО;
Травень 2000 – жовтень 2005 - Офіційний дилер групи VW «Автомир», технічний директор СТО;
Листопад 2005 – листопад 2020 – ІП «Кока-кола Беверіджиз Україна ЛТД», директор з транспорту:
Березень 2021- червень 2022-АТ ‘СК ІНГО ‘,Керівник проектів по роботі з СТО
Департаменту врегулювання збитків.
Червень 2022-Вихід на пенсію.
Посадові обов`язки :
• Планування цільового використання вантажних та легкових транспортних засобів;
• Придбання/реєстрація/введення в експлуатацію/перереєстрація/зняття з обліку авто компанії;
• Організація проведення технічного обслуговування (ТО) та ремонту автомобілів;
• Облік та контроль автомобільного палива ( GPS, Eco driving, Green Fleet);
• Планування бюджету транспортного відділу та контроль за його виконанням;
• Підготовка та формування документів (контракти, специфікації по комплектації авто) на закупівлю нових автомобілів;
• Організація роботи механіків СТО;
• Виконання бізнес-планів компанії – щомісячних та річних;
• Стратегічне планування,формування комерційної і фінансової політики організації;
• Ведення фінансової звітності по роботі організації;
• Управління командою з 120 осіб;
• Володіння сучасними методами управління командою;
• Оформлення страхових випадків, контроль за відновлювальним ремонтом та відшкодуванням;
• Досвід в організації передачі транспортних засобів компанії в лізинг;
• Проведення тендерів з придбання ТЗ , вибір постачальника паливно-мастильних матеріалів, вибір страхових компаній;
• Вибір СТО, мийки для обслуговування ТЗ в регіонах, за результатами тендеру;
• Проведення аукціонів з продажу б/в авто компанії.

Причина зміни роботи:
Вихід на пенсію.

Додаткова інформація:
Володіння мовами: українська, російська , англійська (upper intermediate), німецька (intermediate).
Володіння ПК : досвідчений користувач MS Office, PowerPoint, SAP (транспортний модуль).

Водійські права: так.
Стаж водіння: 28 рокiв.
Наявність особистого автомобіля: так.

Особисті якості: аналітичний склад розуму, стратегічне мислення, відповідальність, вміння працювати в команді, лідерство, комунікабельність, вміння самостійно ставити цілі та досягати їх, стресостійкість.
Професійні навички: адекватне планування, вміння уникати конфліктних ситуацій, досвід у проведенні переговорів, грамотне ведення звітної та первинної документації.
Рекомендації: надам за вимогою.
Готовність до відряджень: готовий.
Готовність до переїзду: не готовий.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: