• File

Аліна

HR-менеджер

Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Аліна Максумова

Дата народження: 11 груд. 92 Місце народження: Київ, Україна Громадянство: Україна

Стать: Жіноча Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section) (Мобільний) Електронна адреса:

[open contact info](look above in the "contact info" section) Адреса: бульвар Кольцова 15 А, 80, 03148, Київ, Україна (Дім)

ПРО МЕНЕ

Мотивована та цілеспрямована фахівчиня з управління персоналом із багаторічним досвідом роботи в державних
установах. Маю глибокі знання в галузі кадрової політики, психологічного добробуту працівників та адаптації колективу.
Володію відмінними комунікативними навичками, здатна ефективно взаємодіяти як з керівництвом, так і з командою,
забезпечуючи результативність та професійний розвиток персоналу.

ДОСВІД РОБОТИ

 НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМІТЕТ ТОВАРИСТВА ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА УКРАЇНИ – М. КИЇВ, УКРАЇНА
МЕНЕДЖЕР ПО РОБОТІ З ВОЛОНТЕРАМИ/МЕНЕДЖЕРКА ПО РОБОТІ З ВОЛОНТЕРАМИ – 10 КВІТ. 25 – ПОТОЧНІ

• Координація роботи волонтерів напряму ВРЗ (відновлення родинних зв'язків) у регіонах;
• Підтримка комунікації з регіональними фахівцями/волонтерами, надання консультацій та відповідей на запити;
• Актуалізація та ведення внутрішніх таблиць, звітів, моніторингових документів;
• Підготовка щомісячної звітності щодо активностей регіонів (заходи, інформаційна робота, потреби);
• Інформаційна підтримка — підготовка листів, презентацій, інформаційних матеріалів;
• Участь у внутрішніх онлайн-нарадах, тренінгах та сесіях;
• Організаційний супровід заходів за участі волонтерів (офлайн/онлайн);
• Взаємодія з партнерами проєктів щодо звітності та діяльності;
• Підтримка документації в межах проєкту (листування, нагадування, контроль термінів).

 ДЕРЖАВНА МІГРАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ – КИЇВ, УКРАЇНА
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ КЕРІВНИХ КАДРІВ ТЕР.ОРГАНІВ ТА ПІДПОРЯДКОВАНИХ УСТАНОВ – 15 ЧЕРВ. 24 –
4 КВІТ. 25


• Забезпечення ефективного управління персоналом територіальних органів та підпорядкованих установ.
• Підбір, адаптація та розвиток керівних кадрів відповідно до стратегічних цілей установи.
• Контроль дотримання трудового законодавства та внутрішніх нормативних актів.
• Організація та ведення кадрового діловодства відповідно до чинного законодавства.
• Оцінка результативності працівників та розробка заходів для підвищення їхньої ефективності.
• Планування кар'єрного розвитку та формування кадрового резерву.
• Мотивація та утримання висококваліфікованих фахівців.
• Співпраця з керівництвом та кадровими службами інших державних органів для забезпечення узгодженості
управлінських процесів.

 КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ АЗАРТНИХ ІГОР ТА ЛОТЕРЕЙ – КИЇВ, УКРАЇНА
СПЕЦІАЛІСТ ІЗ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОБРОБУТУ ТА АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ – 16 ГРУД. 20 – 10 ЧЕРВ. 24

• Оцінка психологічного стану працівників, виявлення факторів стресу та незадоволеності роботою.
• Розробка та впровадження програм адаптації нових співробітників та ознайомлення з правилами роботи установи.
• Консультування працівників щодо психологічного добробуту, подолання стресу та особистісного розвитку.
• Організація та проведення тренінгів із саморегуляції, технік релаксації та розвитку комунікативних навичок.
• Аналіз ефективності впроваджених заходів та постійне вдосконалення методів роботи.
• Забезпечення конфіденційності отриманої інформації відповідно до вимог законодавства.
• Підтримка здорової атмосфери в колективі та своєчасне надання допомоги для підвищення продуктивності.

 УРЯДОВИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР – КИЇВ, УКРАЇНА
СПЕЦІАЛІСТ ІЗ РОБОТИ З ГРОМАДЯНАМИ – 14 ВЕР. 17 – 11 ЛИСТ. 20

• Надання оперативних та точних відповідей на звернення громадян через різні канали зв’язку.
• Інформування громадян про державні послуги, програми та процедури зрозумілою мовою.
• Вирішення скарг та проблемних питань з урахуванням інтересів заявників.
• Ведення обліку звернень та результатів їх розгляду в інформаційних системах центру.
• Співпраця з державними органами для отримання необхідної інформації та вирішення складних питань.
• Дотримання нормативних вимог та процедур при роботі зі зверненнями громадян.
 ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ – КИЇВ, УКРАЇНА
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ КАДРІВ – 15 ЛИСТ. 15 – 6 ВЕР. 17

• Пошук та залучення кваліфікованих кандидатів на вакантні посади через різні джерела.
• Проведення співбесід та оцінка кандидатів на відповідність вимогам посади.
• Координація процесу прийому на роботу, підготовка документів та інтеграція нових працівників.
• Підтримка позитивного досвіду кандидатів, навіть у разі відмови у працевлаштуванні.
• Взаємодія з керівниками підрозділів для визначення кадрових потреб та розробка стратегій з підбору персоналу.
• Ведення кадрової документації та звітності відповідно до вимог законодавства.

ОСВІТА ТА НАВЧАННЯ

1 ВЕР. 10 – 17 СЕРП. 15 Kиїв, Україна
МІЖНАРОДНЕ ПРАВО Європейський університет

1 ВЕР. 15 – 5 СЕРП. 16 Київ, Україна
ПСИХОЛОГІЯ ЛЮДИНИ Міжнародний інститут психології

МОВНІ УМІННЯ

Рідна мова: УКРАЇНСЬКА — РІДНА МОВА
Інші мови:

РІВЕНЬ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ ПИСЬМО

Сприймання на слух Читання Уміння мовлення Мовна взаємодія

АНГЛІЙСЬКА — B1–
B2 (INTERMEDIATE)
B1 B2 B1 B1 B1

Рівні: A1 / A2 – базовий користувач; B1 / B2 – самостійний користувач; C1 / C2 – досвідчений користувач

НАВИЧКИ

Впевнене володіння програмами: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Google Docs

ВОДІЙСЬКІ ПРАВА

Водійські права: B

ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

24 ЛЮТ. 24 – ПОТОЧНІ
"Бойові птахи" "Фонд повернись живим"

Квітень 2022 р. – дотепер, Київ
• Психологічна підтримка та консультування осіб, які потребують допомоги.
• Сприяння контактам із медичними та соціальними службами.
• Моніторинг потреб учасників програм та пошук рішень для їхніх проблем.
• Захист прав та інтересів учасників, сприяння змінам у соціальній сфері.
• Співпраця з іншими волонтерами та обмін досвідом для підвищення ефективності роботи.

УПРАВЛІНСЬКІ ТА ЛІДЕРСЬКІ УМІННЯ

Особисті та комунікативні навички

• Терпіння, відповідальність, толерантність та самодисципліна.
• Уміння активно слухати та зрозуміло висловлювати думки.
• Емпатія, тактовність та здатність підтримувати інших.
• Мотивація команди та досягнення спільних цілей.
• Вміння вести переговори та знаходити компроміси.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: