- File
Антоніна
Керуючий магазином, заступник керуючого
- Considering positions:
- Керуючий магазином, заступник керуючого, Адміністратор, Керуючий мережі магазинів, Оператор 1C, Помічник бухгалтера, Менеджер з розвитку мережі, Супервайзер
- Age:
- 42 years
- City:
- Kremenchuk
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10662759/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Шевченко Антоніна Іванівна
Вища освіта: Кременчуцький Університет економіки ,інформаційних технологій і Управління (ІЕНТ)
Факультет: Облік і аудит
Бажана посада: Керівник магазина, помічник керівника магазина, адміністратор( помічник керівника), менеджер з розвитку роздрібної мережі, супервайзер, бухгалтер (помічник бухгалтера) з первинної документації
Повна зайнятість: Пн-Пт
Бажана заробітна плата: конкурентна заробітна плата
Вік: 42
Місто: Кременчук
Тел: [
E-mail: [
Досвід роботи:
З 5.11.2024-5.04.2025 Супервайзер Мідас Компані (заморозка)
Обов’язки:
• Управління торговою командою, підбір та навчання торгових представників,мерчандайзерів.
• Організація роботи команди, складання маршрутів руху торгових представників, планування та звітність команди, проведення зборів
• Контроль за наявністю товарів, взаємодія зі складом і бухгалтерією компанії, персоналом на торгівельних точках;
• Аналіз роботи торгових представників та надання рекомендацій щодо її покращення;
• вирішення конфліктних ситуацій, взаємодія з іншими відділами компанії;
• Прийняття участі у відкритті нових ТТ ( викладка товару згідно стандартів компанії)
• Формування звітності для керівництва.
Керівник продуктового магазину в Компанії МаркетОпт
З 17.05.2022-31.01.2024
До спектра моїх задач входило:
• Планування та організація робочого процесу на магазині, контроль та дотримання стандартів обслуговування компанії;
• Управління та контроль торгової та господарської діяльності магазину;
• Ведення та контроль документації, підготовка внутрішньої звітності;
• Аналізувати асортимент та продажі;
• Організовувати та контролювати проведення інвентаризацій ;
• Координація та контроль розрахунково-касових операцій;
• Забезпечення та контроль високого рівня якості та обслуговування та сервісу наших покупців;
• Забезпечення роботи торгової точки ( планування, контроль щоденних процесів);
• Робота з постачальниками ( формування замовлень, повернення, розрахунки з постачальниками) ;
• Ведення фінансової звітності;
• Робота з первинними документами 1-2 ф ( для підготовки і передачі ії до бухгалтеріі ), підготовка реєстрів;
• Взаємодія з бухгалтерією та іншими відділами для забезпечення точності обліку;
• Організація і управління колективом магазину;
• Ведення графіка персоналу для нарахування заробітної плати і т.д.
Адміністратор торгівельного залу (помічник керівника магазина) в компаніі МаркетОпт
12.09.2020-11.04.2022
Мої обов’язки на посаді:
• Організовувати роботу персоналу в торговому залі, контролювати викладку товару згідно домовленостей постачальників з компанією Маркетопт;
• Слідкувати за наявністю цінників, представленістю асортименту, ДМП(додаткові місця продажу для збільшення КРІ), робота з планограмами , підготовка в ТТ до акцій;
• Робота з покупцями ( книга скарг, наявність по товару і т.д.);
• Працювати з касовим апаратом, інкасаціі, підготовка касової звітності;
• Організовувати та контролювати проведення інвентаризацій ;
• Контролювати збереження ТМЦ;
• Знання роботи кожного працівника на магазині для ефективої роботи;
Товарознавець (посаду займала керівника магазину) в компаніі МаркетОпт
23.03.2015-30.08.2021 ( в цей період 3 1.07.2018р-1.09.2021 в декретній відпустці)
Обов’язки вище прописані
Продавець продовольчих товарів (посада оператор 1:С в Компаніі МаркетОпт)
13.06.2012-24.09.2015
Задачі:
• Робота в програмі 1С: облік товарів, введення даних, оформлення документів;
• Формування накладних, актів та інших первинних документів;
• Ведення обліку товарних запасів, контроль залишків;
• Взаємодія з бухгалтерією та іншими відділами для забезпечення точності обліку.
Провідний спеціаліст (бухгалтер) у Кременчуцькому міському управлінні юстиціі
28.09.2010-04.03.2011
Обов’язки: Робота з державним депозитом
Знання мов: українська
Додаткова Інформація:
Маю мету завжди досягати гарних результатів в роботі. Завжди закінчую поставлені робочі задачі .Поважаю думку інших, йду на компроміси, висловлюю власне бачення в тому чи іншому питані. Володію ПК на рівні досвідченого користувача. До роботи ставлюсь максимально відповідально. Без шкідливих звичок. Комунікабельна. Швидко навчаюсь новому і готова до цього. Маю посвідчення водія категорії В. Відкрита до змін , до професійного навчання та здобуття нових для мене практичних навичок.
-
Similar candidates
-
Керівник транспортного відділу
Kremenchuk, Dnipro , more 5 cities -
Заступник керуючого магазином
Kremenchuk, Remote -
Керуючий магазином
25000 UAH, Kremenchuk -
Заступник керуючого магазином
Kremenchuk -
Заступник керуючого магазином
Kremenchuk -
Заступник керуючого магазином
Kremenchuk