• File

Катерина

Помічник керівника

Considering positions:
Помічник керівника, Адміністратор інтернет-магазину, Логіст, Секретар, Асистент з маркетингу, Модератор, Адміністратор, Оператор 1C, Проєктант, Дизайнер
Age:
34 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Особисті дані:
ПІБ: Царенко Катерина Олександрівна
Дата народження : 15.04.91
Місце проживання: Ірпінь
Сімейний стан : заміжня
Освіта : КНУКіМ ,дизайн одягу ( бакалавр )
Посвідчення водія: категорія В
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи :
Секретар у Кур’єрській службі доставки документів, м. Одеса - 2012 рік.
Обов’язки :
Планування маршруту кур’єрів, життєзабезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, зустріч гостей, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції .
Адміністратор, оператор call-центра ТОВ «Клініка святої Катерини» ,м. Одеса , з 2013 по 2016 р.
Обовя’зки :
Зустріч та комунікація з пацієнтами, реєстрація пацієнтів та заповнення необхідної документації, прийом та обробка телефонних дзвінків, координація роботи персоналу, ведення медичної документації, бази пацієнтів та послуг в 1С ,ведення прийому лікарів у спец. програмі
Адміністратор, Клініка естетичної медицини «Ларанж», м. Одеса, з 2017 – 2018 р.
Обов'язки :
Комунікація с пацієнтами, запис на послуги у спецільній програмі, обробка дзвінків та листів від пацієнтів, надання повної інформації про послуги клініки, ведення касової документації, ведення обліку матеріалів.
Офіс- менеджер , ТОП «Єліксир Україна» м. Одеса , з 2018 – 2019 р.
Обов’язки :
Організація та контроль документообігу в офісі, зберігання та архівування ділової документації, організація ділових поїздок для керівництва, та відрядження для співробітників, особисті доручення керівництва, організація зустрічей, переговорів, адміністративне забезпечення роботи офісу , розподіл кореспонденції ( прийом та відправка) , підготовка документів та матеріалів, що необхідні для роботи усіх керівників, заповнення таблиць у Excel, координація роботи офісних служб.

Особисті якості :
Терпляча, пунктуальна, активна ,чесна, стресостійка, відповідальна, комунікбельна , вмію працювати в офісних програмах, гарно орієнтуюсь в інтернеті, швидко навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: