- File
Катерина
Помічник керівника
- Considering positions:
- Помічник керівника, Адміністратор інтернет-магазину, Логіст, Секретар, Асистент з маркетингу, Модератор, Адміністратор, Оператор 1C, Проєктант, Дизайнер
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Irpin
- Ready to work:
- Irpin, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10668262/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ПІБ: Царенко Катерина Олександрівна
Дата народження : 15.04.91
Місце проживання: Ірпінь
Сімейний стан : заміжня
Освіта : КНУКіМ ,дизайн одягу ( бакалавр )
Посвідчення водія: категорія В
Номер телефону: [
Досвід роботи :
Секретар у Кур’єрській службі доставки документів, м. Одеса - 2012 рік.
Обов’язки :
Планування маршруту кур’єрів, життєзабезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, зустріч гостей, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції .
Адміністратор, оператор call-центра ТОВ «Клініка святої Катерини» ,м. Одеса , з 2013 по 2016 р.
Обовя’зки :
Зустріч та комунікація з пацієнтами, реєстрація пацієнтів та заповнення необхідної документації, прийом та обробка телефонних дзвінків, координація роботи персоналу, ведення медичної документації, бази пацієнтів та послуг в 1С ,ведення прийому лікарів у спец. програмі
Адміністратор, Клініка естетичної медицини «Ларанж», м. Одеса, з 2017 – 2018 р.
Обов'язки :
Комунікація с пацієнтами, запис на послуги у спецільній програмі, обробка дзвінків та листів від пацієнтів, надання повної інформації про послуги клініки, ведення касової документації, ведення обліку матеріалів.
Офіс- менеджер , ТОП «Єліксир Україна» м. Одеса , з 2018 – 2019 р.
Обов’язки :
Організація та контроль документообігу в офісі, зберігання та архівування ділової документації, організація ділових поїздок для керівництва, та відрядження для співробітників, особисті доручення керівництва, організація зустрічей, переговорів, адміністративне забезпечення роботи офісу , розподіл кореспонденції ( прийом та відправка) , підготовка документів та матеріалів, що необхідні для роботи усіх керівників, заповнення таблиць у Excel, координація роботи офісних служб.
Особисті якості :
Терпляча, пунктуальна, активна ,чесна, стресостійка, відповідальна, комунікбельна , вмію працювати в офісних програмах, гарно орієнтуюсь в інтернеті, швидко навчаюсь.
Similar candidates
-
Асистент керівника
Remote -
Помічник керівника
Remote -
Помічник керівника
Remote -
Асистент керівника
Remote -
Business assistant, Customer Service Manager
Remote -
Помічник керівника
39000 UAH, Remote, Zhovti Vody