• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10685129/

Офіс-менеджер, секретар, адміністратор, 12 000 UAH

Considering positions:
Офіс-менеджер, секретар, адміністратор, Адміністратор медичної клініки, Диспетчер
Employment type:
full-time, part-time
City:
Kryvyi Rih

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 08.2013 to 01.2017 (3 years 5 months)
ЧП Юнитком, Кривий Ріг (Телекомунікації, зв'язок)

Секретар керівника

from 01.2010 to 08.2013 (3 years 7 months)
ООО НПО Техинвест, Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Прийом телефонних дзвінків, робота з документами, договори, вхідна та вихідна кореспонденції, ведення обліку співробітників, оформлення трудових книжок, організація роботи офісу

Секретар керівника

from 12.2007 to 12.2009 (2 years)
ООО Нафтапостач, Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Прийом телефонних дзвінків, робота з документами, договори, вхідна та вихідна кореспонденції, ведення обліку співробітників, оформлення трудових книжок, організація роботи офісу

Секретар керівника, інспектор відділу кадрів

from 05.2005 to 05.2007 (2 years)
ООО Криворожторгхлеб, Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Секретар керівника, інспектор відділу кадрів

from 06.2003 to 05.2005 (1 year 11 months)
ДП Торговый Дом - Криворожхлеб (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Education

Криворізький технікум економіки і управління

Бухгалтерський облік, Кривий Ріг
Specialized secondary, from 2000 to 2002 (2 years)

Knowledge and skills

  • Робота в команді
  • Пунктуальність
  • Ініціативність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Адміністрування офісу
  • Ведення соціальних мереж
  • Неконфліктність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: