• File

Світлана

Директор філії

Age:
39 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

​ Небилиця Світлана Володимирівна
​ Директор, топ-менеджер , від 40000 грн/міс., повна зайнятість

Дата народження: 21 квітня 1985 (38 років)
Місто: Черкаси
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
​ Досвід роботи
​ Директор

​ Додаткова інформація
Резюме

Небилиця Світлана Володимирівна
21 квітня 1985р.
Вул. Тараскова 16, кв.58
М..Черкаси,18000
Україна
м.т. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті якості:
1. Відповідальність
2. Лідерські якості та організаційні здібності
3. Цілеспрямованість
4. Ініціативність
5. Комунікабельність
6.Стресостійкість
7.Наполегливість
8.Ораторські здібності
9. Конкурентність
10.Високі вимоги до себе та до співробітників
.
Досвід роботи:

вересень 2005-листопад 2005 ПП "Торговий Дім Поляков", мерчандайзер.

листопад 2005-грудень 2008 ПП "Торговий Дім Поляков", торговельний представник.

грудень 2008-липень 2010 ПП "Торговий Дім Поляков", супервайзер (HoReCa, VIP-роздріб, область).

лютий 2011-липень 2011 ТОВ «Добриня-Дар», регіональний менеджер
(Черкаси, Кропивницький, Чернігів)

Навички:
1. Пошук та підключення нових дистриб'юторів;
2. Укладання договорів поставки;
3. Виконання планових показників щодо нумеричної дистрибуції;
4. Виконання планів із продажу;
5. Контроль роботи торгових представників дистриб'ютора;
6. Контроль залишків продукції на складах дистриб'ютора;
7. Управління кількісною та якісною дистрибуцією
8. Контроль маркетингових заходів в регіоні.

вересень 2011-липень 2012 ТОВ «КТ Україна», супервайзер-керівник відділу продажу Черкаської філії

Навички:
1. Формування відділу: здійснення пошуку, проведення співбесід та навчання кандидатів.
2. Управління персоналом: постановка завдань, мотивація, координація, контроль.
3. Виконання планів продажів, і поставлених завдань.
4. Планування обсягів продажу та витрат на довіреній території майбутніх періодів, аналітика.
5. Розподіл зон відповідальності, визначення пріоритетів.
6. Пошук та розвиток нових клієнтів, побудова прибуткових робочих відносин із ними.
7. Пошук нестандартних каналів збуту.
8. Розробка оптимальних маршрутів відвідування роздрібних торгових підприємств для торгових агентів
та контроль їх дотримання.
9. Робота з Vip-клієнтами
Робота з представниками існуючих постачальників та проведення переговорів з потенційними постачальниками.

Травень 2013-січень 2014 ПП «Колега», керівник відділу продажу Черкаської філії.
1. Формування відділу: здійснення пошуку, проведення співбесід та навчання кандидатів.
2. Управління персоналом: постановка завдань, мотивація, координація, контроль.
3. Виконання планів продажів, і поставлених завдань.
4. Планування обсягів продажу та витрат на довіреній території майбутніх періодів, аналітика.
5. Розподіл зон відповідальності, визначення пріоритетів.
6. Пошук та розвиток нових клієнтів, побудова прибуткових робочих відносин із ними.
7. Пошук нестандартних каналів збуту.
8. Розробка оптимальних маршрутів відвідування роздрібних торгових підприємств для торгових агентів
та контроль їх дотримання.
9. Робота з Vip-клієнтами
Робота з представниками існуючих постачальників та проведення переговорів з потенційними постачальниками.

Грудень 2014-червень 2016 ПП «Колега», директор Черкаської філії
1. Керівництво та організація системи роботи підрозділу (торговий відділ, бухгалтерія, транспортна логістика, складська логістика);
2. Розширення ринку збуту, просування продукції;
3. Організація та контроль виконання планів продажів;
4. Визначення умов роботи з постачальниками (цін, умов та строків оплати та доставки товару);
5. Контроль бюджету та оптимізація витрат.
6. Систематичний моніторинг ринків праці, клієнтів, постачальників.
7. Розробка мотиваційних програм для працівників підрозділу.
8. Навчання співробітників (переважно керівників відділів).
9. Робота з VIP-клієнтами.

Липень 2016-липень 2018 НВКПФ «Захист Рослин 2000», менеджер з продажу мінеральних та органічних добрив.

Квітень 2018- до даного моменту (у декретній відпустці з 01.03.2022) Голова правління ОСББ в 4-х будинках ЖБК «Другий Парковий».

-організація та контроль функціонування ОСББ;
-організація усунення аварійних ситуацій та їх наслідків;
-підбір персоналу;
-розвиток благоустрою в будинках,та на прибудинковій території;
-контроль дотримання правил техніки безпеки;
-організація та проведення зборів співвласників;
-проведення переговорів із представниками комунальних служб та місцевих органів влади;
-захист прав співвласників та їхньої власності.

Освіта:

2002-2007р.-ХНУ ім. В.Н. Каразіна, факультет "Філологія", спеціальність- вчитель англійскої мови.

Тренінги:

2006р.- тренінг "Ефективні продажі"

2007р.-тренінг "Технологія продажу"

2008р.-тренінг " Технологія продажу Pepsiamericas"

2009р.-тренінг " Управління персоналом"

2011р.-2012р.-піврічна программа тренінгів «Бізнес-Старт»(консалтингова компанія «ФОІЛ»

2011р.-тренінг «Менеджмент.Управління командою»( консалтингова компанія
«ЛідерГруп»)

2015р.-тренінг «КПД»(качественное построение дистрибуции),компанія М.Дорощука

Додаткова інформація: впевнений користувач ПК(Excel,Word,1C,Power Point і т.д.), за необхідності ,можлива оренда автомобіля з водієм.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: