• PRO

Назарій

Менеджер з персоналу

Considering positions:
Менеджер з персоналу, Супервайзер, Керівник відділу, Управляючий (HR), Керівник відділу продажу, Територіальний менеджер, Спеціаліст з розвитку, Регіональний керівник, Менеджер з продажу, Менеджер роботи з клієнтами
Employment type:
full-time, part-time
Age:
26 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Lutsk, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Супервайзер

from 07.2020 to 07.2025 (5 years)
Marvel ITG, Луцьк (Маркетинг, реклама, PR)

Основні обовʼязки :
- пошук, підбір та навчання персоналу;
- проведення тренінгів для нових співробітників
- розвиток та втримання персоналу
- підтримка мікроклімату в команді
- виконання поставлених цілей та завдань на довіреній території;
- планування, організація, контроль та аналіз виконання поставлених завдань;
- координація роботи команди консультантів у каналі ГоРеКа та Роздріб;
- ведення та своєчасна подача звітності
- аналіз тенденцій ринку та систематизація проведених опитувань

Основні досягнення :
- Керував командами в 8 різних містах, ефективно адаптуючись до нових умов і колективів.
- Займався формуванням команд "з нуля": від підбору персоналу до організації злагодженої роботи.
- Швидко орієнтувався на новій території, вивчав локальні особливості та будував ефективні процеси з урахуванням специфіки кожного регіону.
- Забезпечував стабільне досягнення командою поставлених цілей у динамічному середовищі.

Education

Національний університет ''Одеська юридична академія''

Цивільна та господарська юстиція, Одеса
Unfinished higher, from 2016 to 2019 (3 years)

Knowledge and skills

  • Розвиток продажу
  • MS Excel
  • MS Office
  • Комунікабельність
  • Управління персоналом
  • Підбір персоналу
  • Проведення співбесід
  • Робота із запереченнями
  • Здатність до навчання

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — above average
  • English — average

Additional information

Комунікабельність
- маю досвід вирішення конфліктних ситуацій;
- професійне ставлення до колег;
- маю досвід спілкування із різними людьми, різних культур та соціальних статусів.
Гнучкість:
- вміння знаходити спільну мову із новим колективом та новими клієнтами;
- швидке та правильне прийняття рішень.
Тайм-менеджмент:
- вірне та результативне розпорядження робочого часу;
- вміння виконувати декілька завдань одночасно, багатозадачність.
Самостійність
- самостійне формування команд
- запуск процесів з нуля
Підбір персоналу
- проведення співбесід
- пошук персоналу
- проведення навчання та організації стажування

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: