• File

Людмила

Юрисконсульт

Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сімоненко Людмила Петрівна

Повна зайнятість.

Вік 40 лет
Місто: Київ
Контактна інформація

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мобильний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

ФОП 3 група
З 23.06.2023 року по теперішній час

Юрисконсульт
З 04.04.2022 року по 22.06.2022 року
«5 Ліній», Київ

- юридичний супровід діяльності компанії;
- робота із Договорами;
- підготовка наказів;
- Складання договорів з контрагентами;
- Повне ведення кадрового обліку (у тому числі підбір персоналу);
- Розподіл обов'язків між співробітниками кімнані, контроль виконання поставлених завдань;
- робота у програмі 1 С (первинна документація);

Юрисконсульт
З 06.01.2022 до 10.03.2022 року
ТОВ «ЕКО-ЛАВКА» Київ

- юридичний супровід діяльності компанії;
- робота із Договорами;
- підготовка наказів;
- Складання договорів з контрагентами;
- Повне ведення кадрового обліку (у тому числі підбір персоналу);
- Розподіл обов'язків між співробітниками кімнані, контроль виконання поставлених завдань;
- робота у програмі 1 С (первинна документація);
- робота у системі Бітрікс;
- робота у Редмайні;
- запровадження особових справ працівників;
- реєстрація юридичних осіб та перереєстрація юридичних осіб;
- володіння програмами: MS Excel, MS Word, MS Power Point на рівні впевненого
користувача;

Директор
З 01.08.2021 по 29.12.2021 року
ТОВ «НОВА СОЛЮШИО» Київ (IT)

- юридичний супровід діяльності компанії;
- робота із Договорами;
- Розподіл обов'язків між співробітниками компанії, контроль виконання поставлених завдань;
- Здатність до самостійного прийняття рішень;
- енергійність та цілеспрямованість;
- Прагнення до досягнення мети;
- Хороші організаторські здібності;
- здатність виявляти ініціативу;
- Розвинені лідерські якості;
- вимогливість до себе та підлеглих.

Юрисконсульт
З 11.01.2020 до 31.08.2021
ТОВ «НОВА СОЛЮШИО» Київ (IT)

- юридичний супровід діяльності компанії;
- робота із Договорами;
- підготовка наказів;
- Складання договорів з контрагентами;
- Повне ведення кадрового обліку (у тому числі підбір персоналу);
- Розподіл обов'язків між співробітниками, контроль виконання поставлених завдань;
- робота у програмі 1 С (первинна документація);
- робота у системі Бітрікс;
- робота у Редмайні;
- робота в партвеб та партвеб 1С;
- робота із представниками САБ;
- робота з представником Конто;
- запровадження особових справ працівників;
- реєстрація юридичних осіб та перереєстрація юридичних осіб;
- володіння програмами: MS Excel, MS Word, MS Power Point на рівні впевненого
користувача;

Помічник директора
З 27.11.2019 до 13.03.2020
ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» Київ (імпортери обладнання)
- Виконання доручень директора;
- юридичний супровід діяльності компанії;
- робота із Договорами;
- Розробка положень компанії, інструкцій, підготовка наказів;
- Складання договорів з контрагентами;
- Бронювання готелів;
- замовлення квитків;
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцтоварів).
- прийом вхідних дзвінків;
- обробка вхідної/вихідної кореспонденції;
- Розподіл обов'язку між співробітниками компанії, контроль виконання поставлених завдань;
- робота з кадрами (підбір кадрів, розміщення вакансій, прийом на роботу);
- робота з кур'єрськими службами;
-робота з друкарнями (друк поліграфічної продукції)
робота із підрядниками;
- робота у програмі 1С (первинна документація).
- володіння програмами: MS Excel, MS Word, MS PowerPoint на рівні впевненого користувача;
-робота у програмі Бітрікс;

Юрист, помічник директора
З 06.01.2017 по 25.10.2019 (2 роки та 8 місяців)
«5 Ліній», Київ (рекламно-виробнича компанія)

- Виконання доручень директора;
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцтоварів).
- прийом вхідних дзвінків;
- обробка вхідної/вихідної кореспонденції;
- Розподіл обов'язку між співробітниками компанії, контроль виконання поставлених завдань;
- робота з кадрами (підбір кадрів, розміщення вакансій, прийом на роботу);
- робота з кур'єрськими службами;
-робота з друкарнями (друк поліграфічної продукції)
робота із підрядниками;
- робота у програмі 1С (первинна документація).
- володіння програмами: MS Excel, MS Word, MS PowerPoint на рівні впевненого користувача.

Офіс менеджер
З 05.01.2016 до 02.07.2016 року (6 місяців)
"99 Продакшн", Київ (рекламно-виробнича компанія)

- прийом вхідних дзвінків;
- обробка вхідної/вихідної кореспонденції;
- робота з кур'єрськими службами;
- замовлення залізничних та авіаквитків;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Пошук підрядників;
- Виконання доручень директора;
- Проведення інвентаризацією;

Помічник нотаріуса

З 01.08.2007 по 31.12.2015 (8 років 4 місяці)
"Приватний нотаріус", Київ
Організація роботи в галузі оформлення нотаріальних документів, робота з усіма реєстрами; ведення нотаріального діловодства та архіву, опис архіву; усна/письмова консультація з питання, що вимагає попереднього аналізу законодавства; вивчення наданих клієнту документів (у т.ч. правовий аналіз проектів договорів, внутрішніх документів); надання клієнту правової інформації, нормативно-правових актів чи витягів із них; підготовка договорів юридичного обслуговування, рахунків, актів виконання робіт; систематизація та ведення клієнтської бази. Планування робочого дня нотаріуса, зовнішніх та внутрішніх зустрічей.
Секретар, помічник керівника

З 06.2003 по 06.2007 (4 роки)
"СИГМА-СЕРВІС", Київ

- реєстрація вихідної та вхідної документації;
- Прийом кореспонденції, вхідних дзвінків;
- прийом гостей;
- замовлення залізничних та авіаквитків;
- робота з кур'єрськими службами;
- ведення бази клієнтів та постачальників;
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцтоварів).

Освіта

2009-2010
Відкритий Міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Диплом за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію спеціаліста-юриста.

2004-2009
Відкритий Міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Диплом бакалавра за спеціальністю «Право» та здобула кваліфікацію бакалавр з права.

Особисті якості.

Комунікабельність, енергійність, самостійність, організованість, відповідальність, пунктуальність, активна життєва позиція, висока працездатність, чесність, сумлінність, швидке навчання, організаторські здібності, ініціативність.

Мовні навички

Українська - рідна
Англійська - середня

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: