• File

Олексій Veteran

Топменеджер

Considering positions: Топменеджер, Керівник філії, Менеджер по роботі з клієнтами, Заступник керівника філіалу, Заступник директора, Директор філії, Директор регіону, Керівник комерційного відділу, Начальник відділу логістики, Директор із закупівель
Age: 36 years
City of residence: Kyiv
Ready to work: Irpin, Kyiv, Sofiivska Borshchahivka, Vyshneve (Kyiv Region)
Considering positions:
Топменеджер, Керівник філії, Менеджер по роботі з клієнтами, Заступник керівника філіалу, Заступник директора, Директор філії, Директор регіону, Керівник комерційного відділу, Начальник відділу логістики, Директор із закупівель
Age:
36 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Irpin, Kyiv, Sofiivska Borshchahivka, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 4 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Поросятківський Олексій Іванович
Розглядаю посади на вакансії:
Керівник підприємства, компанії, регіонального представництва, філіалу або структурного підрозділу.
Кризис-менеджер, операційний, виконавчий директор.
Вік: 34 роки, 09.09.1989 р.н.
Адреса проживання: м. Київ, вул. Дегтярівська 19
Контактна інформація: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
Вища (технічна), науковий ступінь – спеціаліст, Національний Транспортний Університет (НТУ), м.Київ, факультет «Організація перевезень вантажів на автомобільному транспорті», спеціальність - Інженер з транспорту, роки навчання з 2009р по 2013р (4 роки), заочна форма навчання.
Середньо-спеціальна (технічна), науковий ступінь – молодший спеціаліст Київський Транспортно-Економічний Технікум (КТЕТ), факультет «Організація і регулювання безпеки дорожнього руху», спеціальність - технік з організації та регулювання дорожнього руху, роки навчання з 2004р по 2008р (3 роки 8 місяців). Очна форма навчання, диплом з відзнакою.
Наявність посвідчення водія: категорія В, С, Е.
Наявність власного авто: так, готовність використовувати власний автомобіль в робочих цілях за умови компенсації палива та амортизації автомобіля.
Сімейний стан: одружений. Діти: син, 9 років
Знання і навички: MS Office, Adobe Photoshop, CorelDRAW, користувач WMS/TMS, 1С:Підприємство, СRM-Bitrix 24.
Маю великий практичний досвід побудови системного структурного підрозділу в компанії з «нуля», впровадження комплексу необхідних заходів та засобів в залежності від функції підрозділу, його завдань та задач, визначених власником чи керівництвом компанії, інтеграція робочих бізнес процесів підрозділів компанії в єдину CRM для їх оптимізації, спрощення та контролю виконання завдань та задач з дотриманням термінів працівниками компанії, створення нових необхідних функцій в CRM в залежності від потреб та специфіки підрозділу або компанії.
Досвід управління підлеглим персоналом до 300 працівників, проведення кадрової політики розгалуженої філіальної мережі, створення робочих, посадових інструкцій, мотивації KPI, методик та рекомендацій існуючих посад в підрозділах компанії. Маю розвинуті лідерські, управлінські навички та якості, аналітичний склад розуму, логічне мислення, уважний до деталей, обожнюю цифри.
Системно підхожу до вирішення, виконання поставлених задач, завдань, цілей або планів компанії.
Відповідальний, чесний, порядний, працьовитий, цілеспрямований на результат, проактивний. Готовий до відряджень по Україні.
Досвід роботи:
Начальник служби військової техніки озброєння логістики (автомобільна, броньована техніка)
з 04.2023 по 05.2024 (1 рік) в/ч А4051 ЗСУ 120-й окремий розвідувальний полк
Командир роти (рота спеціальної розвідки)
з 03.2022 по 04.2023 (1 рік 1 місяць) в/ч А4053, 115 окрема механізована бригада
Управління віреним підрозділом, керівництво підлеглим особовим складом підрозділу (в прямому підпорядкуванні – 113 військовослужбовців рядового, сержанського, офіцерського складу).
Керівник відділу логістики (транспортна, складська логістика)
з 03.2021 по 08.2021 (5 місяців)
ТОВ «Атлант Будматеріали» м.Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, будівельними матеріалами)
- створення, впровадження стандартів роботи відділу транспортної та складської логістики в компанії;
- впровадження, супровід, редагування ТMS/WMS систем під специфіку існуючих робочих бізнес процесів в компанії;
- систематизація і формалізація робочих процесів підлеглих в типових і нетипових робочих ситуаціях, створення інформаційних інструкцій, матеріалів, методик подальших дій для вирішення різних проблемних робочих питань в межах компетенції посади працівника;
- забезпечення необхідним транспортом всіх виробничих операцій компанії (сировина, готова продукція, інші матеріали), включаючи спеціальний транспорт;
- розробка та впровадження ефективних стратегій логістики, що забезпечують оптимальну доставку будівельних матеріалів;
- аналіз ринку транспортних послуг та актуалізація конкурентоспроможних тарифів на перевезення матеріальних потоків компанії, розрахунок тарифів на послуги власного вантажного транспорту;
- ведення переговорів, укладання угод з постачальниками та сторонніми перевізниками, створення єдиної бази перевізників кожного філіалу компанії, забезпечення постійної наявності спеціального та вантажного транспорту для виконання оперативних перевезень (доставки) товару клієнтам компанії;
- Бюджетування транспортних витрат / платежів, ефективність використання затверджених бюджетів;
- Забезпечення документообігу транспортного процесу.
Керівник відділу логістики (транспортна, складська логістика)
Період праці на посаді з 04. 2016 рік по 03. 2021рік (4 роки 11 місяців).
ТОВ "Будівельний двір", ТОВ "Юніт Бі", власні склади в м.Києві, м.Бровари, м.Ірпінь, с. Гатне, с. Софіївська Борщагівка (гуртова, роздрібна торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, власне виробництво будівельних матеріалів).
- створення структурного підрозділу транспортної та складської логістики розгалуженої філіальної мережі компанії з «нуля», супровід та управління створеними підрозділами логістики.
- планування, організація, опис, координація та контроль логістичних ланцюгів, процесів та операцій в компанії;
- створення, впровадження в робочі процеси єдиних стандартів, правил, методів, функцій та процесуальних дій штатних посад відділу транспортної та складської логістики філіальної мережі представництв компанії;
- створення, опис методик та їх впровадження в робочі процеси компанії необхідних практичних дій підлеглого персоналу штату відділів транспортної та складської логістики філіалів компанії;
- систематизація і формалізація робочих процесів підлеглих в типових і нетипових робочих ситуаціях, створення інформаційних інструкцій, матеріалів, методик подальших дій для вирішення проблемних питань в межах компетенції посади працівника;
- організація, контроль та супровід впровадження ТMS/WMS-систем в компанії;
- забезпечення необхідним транспортом всіх виробничих операцій компанії (сировина, готова продукція, інші матеріали), включаючи спеціальний транспорт;
- розробка та впровадження ефективних стратегій логістики, що забезпечують оптимальну доставку будівельних матеріалів;
- аналіз, актуалізація конкурентоспроможних тарифів на перевезення матеріальних потоків компанії, розрахунок тарифів та введення їх в дію;
- ведення переговорів та укладання угод з постачальниками та сторонніми перевізниками. Створення надійної бази перевізників для забезпечення постійної наявності вантажного транспорту на виконання доставки в інтересах компанії;
- бюджетування транспортних витрат / платежів, ефективність використання затверджених бюджетів;
- забезпечення документообігу транспортного процесу
- розробка та реалізація заходів щодо підвищення ефективності надання транспортних послуг;
- забезпечення якості транспортних послуг відповідно до встановлених стандартів;
- розробка стратегії та тактики роботи транспортної логістики;
- контроль фінансових показників, ведення обліку та звітності показників ефективності роботи транспортної та складської логістики компанії;
- впровадження стандартів сервісу доставки товару;
- автоматизація и оптимізація всіх логістичних процесів компанії;
- контроль, аналіз, звітність, оптимізація показників ефективності використання транспорту компанії. Організація його безперебійного використання в інтересах компанії.
- організація та контроль ремонтів, своєчасного технічного обслуговування, купівля, продаж транспорту, співпраця з органами МВС, Укртрансбезпека.
Керівник відділу логістики (транспортна, складська, виробнича логістика) період праці на посаді з 12.2012 по 12.2015 (3 роки)
ТОВ "Фаєтон-Груп", ТОВ "Фаєтон-Дистрибьюшн", м.Київ, Україна, країни ЄС та СНД
- створення відділів транспортної, складської та виробничої логістики з «нуля», структуризація в єдиний підрозділ «департамент логістики», подальший супровід та управління департаментом логістики;
- організація та контроль, координація і управління логістичними ланцюгами та процесами в компаніях від постачальника сировини до виробництва, до доставки готової продукції кінцевому споживачу, клієнтам компанії;
- управління витратами відділу логістики, формування бюджету на логістику, аналіз витрат на логістику, контроль за дотриманням затвердженого бюджету логістики;
- організація та контроль - обліку доходів та витрат на перевезення та доставку матеріальних потоків, сировини, продукції компанії тощо;
- дотримання балансу між вартістю та ефективністю логістичних операцій, впровадження комплексу заходів спрямованих на зменшення собівартості виробленої продукції за рахунок зменшення витрат логістичних процесів для виробництва продукції та доставки його кінцевому споживачу, клієнтам компанії;
- підбір персоналу відділу, навчання, постійне удосконалення знань підлеглих, розробка та впровадження робочих інструкцій кожної штатної одиниці відділу;
- формування форм і методів звітності показників ефективності роботи відділу транспортної та складської логістики, розробка і впровадження методичних та нормативних матеріалів підлеглим працівникам відділу логістики компанії;
- проводити інформаційно-довідкову роботу з замовниками щодо правил вантажо-розвантажувальних, транспортно-експедиційних та інших комерційних операцій;
- проведення переговорів, укладання договорів з транспортно-експедиційними компаніями, створення бази сторонніх перевізників для забезпечення безперебійної роботи відділу логістики;
- планування та розрахунок матеріально-технічних ресурсів (запасні частини, паливно-мастильні матеріали та інші матеріали), організація їх вчасної оплати, доставки для своєчасних ремонтів транспорту компанії;
- контроль за технічним станом транспортних засобів компанії, виконання графіків планово-попереджувальних ремонтів, організація технічних обслуговувань, взаємодія з автосервісами, станціями технічного обслуговування, шиномонтажами, мийками, укладення договорів на ремонт та обслуговування транспорту компанії.
-взаємодія з страховими, лізинговими компаніями, органами МВС, МРЕВ, Укртрансбезпека, військоматами та іншими, що безпосередньо мають відношення до експлуатації комерційного транспорту;
- організація ведення оперативного обліку, звітності відділу в компанії.
Менеджер з логістики
з 09.2011 по 12.2011 (3 місяці)
ТОВ "Ремондіс Україна", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
- контроль ефективності та економічної раціональності використання транспорту компанії, задіяного в регіональних представництвах компанії на вивіз твердих побутових відходів з метою підвищення показників ефективності його роботи;
- контроль якості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів транспортом компанії та комунального підприємства регіональних представництв компанії;
- контроль і прийняття рішень щодо впровадження заходів направлених на зниження витрат паливно-мастильних матеріалів, ремонтів, технічного обслуговування, страхування, мийки, транспортних засобів компанії;
- формування звітності, ведення обліку роботи всього наявного транспорту в компанії;
- управління, розробка, впровадження та реалізація проектів компанії спрямованих на освоєння ринку вивезення твердих побутових відходів в нових регіонах, побудова та формування регіонального представництва з ноля. Співпраця з місцевими органами самоврядування на предмет реалізації в дію надання комунальних послуг населенню проживаючому в данному регіоні.
- Розрахунок, погодження з органами місцевого, регіонального самоврядування тарифу на послуги з вивезення сміття.
Заступник генерального директора, керівник департаменту логістики
з 03.2011 по 08.2011 (5 місяців)
ТОВ "Ремондіс Запоріжжя", КП "Комунтранс", Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)
- керівництво та організація діяльності структурних підрозділів департаменту логістики комунального підприємства;
- визначення потреби в силах і засобах, необхідних для виконання задач та поставлених завдань керівництвом комунального підприємства та державними органами місцевого, регіональого самоврядування по напрямку надання комунальних послуг з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, негабаритних відходів, роздільного збору відходів та їх сортування;
- безпосередня участь у підборі співробітників, проведення їх якісної оцінки знань та наявного досвіду роботи;
- участь, розробка та уточнення перспективних майбутніх річних, квартальних, місячних планів, звітність за попередні періоди діяльності департаменту логістики комунального підприємства;
- формування та розробка проектів наказів, розпоряджень директора, генерального директора комунального підприємства;
- контроль за організацією експлуатації транспортних засобів компанії та комунального підприємства (мусоровозів, самоскидів, асенезаторів), відповідно попередньо затвердженого наряду і маршрутів руху транспорту, що залучається на виконання завдань з надання послуг вивезення сміття від населення міста;
- контроль за раціональним використанням транспорту компанії, аналіз ефективності його використання;
- контроль за оптимальним використанням матеріально-технічних засобів, паливно-мастильних матеріалів, дотриманні запланованих бюджетів.
- узагальнювати та звітувати органам місцевого, обласного самоврядування про результати виконання плану та якості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, роздільного збору відходів, негабаритних відходів, стихійних звалищ, тощо. Участь в сесіях органах місцевого самоврядування, селекторних нарадах з мером міста, керівником житлово-комунального управління міста Запоріжжя та Запоріжської області;
- Звітність за придбане та використане пальне, запасні частини, інструмент, шини та інші матеріально-технічні ресурси, які були використані для забезпечення якості надання послуг та безперебійного вивезення відходів з м.Запоріжжя;
- Розробка та реалізація заходів, спрямованих на економічно обгрунтоване використання ресурсів компанії;
-Аналіз та опрацювання висновків по результатам роботи комунального транспорту, підготовка, розробка та надання пропозицій щодо покращення та підвищення показників ефективності його роботи спрямованої на вивіз відходів з міста;
-Розробка та впровадження заходів спрямованих на підвищення та покращення ефективності роботи департаменту логістики, зменшення витратної частини бюджету логістики на утримання автопарку комунальнного підприємства;
- Аналіз архівних даних систем моніторингу автотранспорта (GPS) комунального підприємства на предмет невивозу, ненадання послуги населенню міста, організація проведення зборів з населенням, місцевими громадськими організаціями, активістами на предмет збору, фіксації та подальшого вирішення проблемних питань.
Керівник транспортного відділу
з 11.2010 по 02.2011 (3 місяці)
ТОВ"Ремондіс Артемівськ", Бахмут (Послуги для населення та бізнесу)
- керівництво та організація діяльності структурних підрозділів департаменту логістики комунального підприємства;
- визначення потреби в силах і засобах, необхідних для виконання задач та поставлених завдань керівництвом комунального підприємства та державними органами місцевого, регіональого самоврядування по напрямку надання комунальних послуг з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, негабаритних відходів, роздільного збору відходів та їх сортування;
- безпосередня участь у підборі співробітників, проведення їх якісної оцінки знань та наявного досвіду роботи;
- участь, розробка та уточнення перспективних майбутніх річних, квартальних, місячних планів, звітність за попередні періоди діяльності департаменту логістики комунального підприємства;
- формування та розробка проектів наказів, розпоряджень директора, генерального директора комунального підприємства;
- контроль за організацією експлуатації транспортних засобів компанії та комунального підприємства (мусоровозів, самоскидів, асенезаторів), відповідно попередньо затвердженого наряду і маршрутів руху транспорту, що залучається на виконання завдань з надання послуг вивезення сміття від населення міста;
- контроль за раціональним використанням транспорту компанії, аналіз ефективності його використання;
- контроль за оптимальним використанням матеріально-технічних засобів, паливно-мастильних матеріалів, дотриманні запланованих бюджетів.
- узагальнювати та звітувати органам місцевого, обласного самоврядування про результати виконання плану та якості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, роздільного збору відходів, негабаритних відходів, стихійних звалищ, тощо. Участь в сесіях органах місцевого самоврядування, селекторних нарадах з мером міста, керівником житлово-комунального управління міста Запоріжжя та Запоріжської області;
- Звітність за придбане та використане пальне, запасні частини, інструмент, шини та інші матеріально-технічні ресурси, які були використані для забезпечення якості надання послуг та безперебійного вивезення відходів з м.Запоріжжя;
- Розробка та реалізація заходів, спрямованих на економічно обгрунтоване використання ресурсів компанії;
-Аналіз та опрацювання висновків по результатам роботи комунального транспорту, підготовка, розробка та надання пропозицій щодо покращення та підвищення показників ефективності його роботи спрямованої на вивіз відходів з міста;
-Розробка та впровадження заходів спрямованих на підвищення та покращення ефективності роботи департаменту логістики, зменшення витратної частини бюджету логістики на утримання автопарку комунальнного підприємства;
- Аналіз архівних даних систем моніторингу автотранспорта (GPS) комунального підприємства на предмет невивозу, ненадання послуги населенню міста, організація проведення зборів з населенням, місцевими громадськими організаціями, активістами на предмет збору, фіксації та подальшого вирішення проблемних питань.
Менеджер проєктів
з 07.2010 по 10.2010 (3 місяці)
ТОВ "Ремондіс Україна", Україна (Послуги для населення та бізнесу)
Розробка та впровадження стратегії розвитку Компанії на основі візії власників;
Забезпечення цільової прибутковості і рентабельності Компанії;
Аналіз та стратегічне планування: аналіз ринку, визначення ключових трендів, розробка стратегій для покращення конкурентоспроможності та розвитку бізнесу;
Формування та управління командою високопрофесійного рівня;
Створення ефективної системи комунікації між підрозділами;
Разом з ТОПами створення та впровадження політики та процесів по виробництву, логістиці, фінансам, маркетингу, кадрам;
Впровадження ефективних систем керування всіма бізнес-процесами;
Забезпечення якості: впровадження стандартів якості та контроль виконання нормативів усіма підрозділами та процесами;
Контроль фінансів (Cash Flow/ P&L/ Balance Sheet).
Начальник зміни
з 09.2009 по 06.2010 (9 місяців)
ТОВ "Грінко-Київ", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
- Контроль та забезпечення безперебійного вивозу і утилізації твердих побутових відходів (сміття), негабаритних відходів транспортом компанії з м. Київ на протязі чергової доби (чергування 24 години);
- оформлення та видача, прийом від водіїв Подорожніх листів (шляховий-лист) перевірка їх правильності оформлення водієм та розрахунку кінцевих показників роботи автомобіля, звірка показників з подорожнього листа з фактичними показниками в автомобілі;
-Розробка, планування нових маршрутів руху, доведення додаткових завдань та задач екіпажам сміттєвозів протягом чергової доби, контроль за їх виконанням екіпажами;
- проведення інструктажів з техніки безпеки екіпажам сміттєвозів при виконанні навантажувально-розвантажувальних робіт;
- Розподіл, визначення приорітетних маршрутів руху по вивозу сміття від населення міста в залежності від наявної кількості технічно справного транспорту та працездатних екіпажів;
- контроль за виконанням маршрутів руху по вивезенню сміття через моніторингову систему GPRS-контролю автомобілів компанії, підсумковий аналіз ефективності використання транспорту компанії;
- прийом, обробка отриманих на протязі чергової доби звернень від населення, бюджетних установ, комерційних організацій по всім проблемним питанням, що виникли в процесі забору сміття, їх оперативне вирішення та усунення. Надання зворотного зв'язку клієнту компанії щодо вирішення його звернення або скарги.
- облік та звітність показників роботи автотранспорту залученого за чергову зміну;
- доповідати керівнику про стан справ за добу.
Приватний підприємець
з 08.2009 по сьогоднішній день (14 років 8 місяців) ФОП Поросятківський О.І., Київ, область, Україна (Транспорт, логістика)
Керівництво та управління ФОП, організація та контроль за діяльністю ФОП, розвиток, масштабування компанії. виконання співробітниками місячних, квартальних, річних доведених планів фінансового результату діяльності компанії, рівня надання послуг та сервісу клієнтам компанії співробітниками всіх рівнів.
Організація Надання комплексу транспортно-експедиційних послуг перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні та країнами ЄС, власним та залученим транспортом.
Додаткова інформація:
12 років успішного досвіду роботи на керівних посадах в логістиці торгівельно-виробничих, дистриб'юторських, будівельних, транспортних, транспортно-експедиційних, комунальних, національних та міжнародних холдингових компаніях з розгалуженою філіальною, регіональною мережею представництв компанії.
Успішний досвід побудови транспортної, складської, закупівельної, виробничої логістики, структурних підрозділів в компаніях з "нуля" в національних компаніях та міжнародних холдингах з розгалуженою регіональною мережею філіалів, складів та виробничих потужностей.
Наявність теоретичних знань, значного практичного досвіду їх впровадження в робочі процеси логістики, існуючих ланцюгів бізнес процесів у виробничих, торгівельних, транспортних, комунальних компаніях.
Практичний досвід управління підлеглим персоналом до 300 співробітників компанії.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: