• File

Сергій

Юрист

City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Іщенко Сергій Іванович
Дата народження: 12.02.1971
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Графік роботи: дистанційно
Очікувана плата: TBA

Мета: Використання власного професійного досвіду, навиків і знань.

Освіта та навички:
Вища технічна: 1988-1993 Донецький політехнічний інститут, енергетичний факультет
Вища економічна: 1993-1995 Донецька Державнa академія управління, невиробничий менеджмент
Вища юридична: 2006-2011 Харківська Національна юридична академія імені Я. Мудрого, правознавство

Знання ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Інтернет, MS Excel, MS Outlook, MS Power Point).
Мови: українська – вільно (сертифікат), російська – вільно; англійська – Intermediate

Досвід роботи:
05.2021 по теперішній час юридичний супровід підприємств ГК «М’ЯСНА КАРТА», зареєстрований як ФОП
Функціонал:
- договірна практика;
- супровід реєстрації ТМ;
- листування з правоохоронними і контролюючими органами;
- супровід перевірок;
- функціонал в межах діяльності ФОП – оптово-роздрібна торгівля м’ясом та м’ясними напівфабрикатами, готовими стравами, харчовими продуктами, інше.

02.2021 – 07.2022 – помічник адвоката в Адвокатське бюро Поліканова А.Н.

03.2016-03.2017 – консультант з правових та економічних питань ПрАТ «ОЛІМП».
Функціонал:
- правовий супровід розробки внутрішньої документації;
- претензійна робота;
- консультування працівників з правових питань;
- правовий супровід підприємства у напрямках господарської діяльності та економічної безпеки;
- юридичний супровід перевірок контролюючими та правоохоронними органами (у т.ч. слідчих дій).

09.2006 – 02.2016 – директор ТОВ «ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИЙ ЗАВОД«ПРАЙМ» (> 350 осіб) – виробництво та продаж алкогольних напоїв, оптова та роздрібна торгівля товарами і послугами.
Функціонал:
- управління фінансово-господарською діяльністю підприємства;
- загальний контроль та управління виробничими процесами;
- планування та моделювання бізнес-процесів;
- проведення ділових зустрічей та переговорів;
- формування бюджету, контроль та оптимізація витрат;
- атестація/сертифікація виробництва;
- підбор, атестація і мотивація персоналу;
- підготовка та надання звітів засновникам у встановлені ними строки;
- розробка і втілення антикризової стратегії в умовах економічної кризи.

06.2003–09.2006 – заступник начальника департаменту оперативного сприяння з аналітичної роботи ТОВ «Олімп-Сприяння» та ЗАТ «ОЛІМП».
Функціонал:
• забезпечення економічної безпеки підприємств групи компаній «ОЛІМП» (ГК «ОЛІМП»);
• виявлення та запобігання усіх факторів та чинників, які потенційно загрожують або перешкоджають бізнес-моделі ГК «ОЛІМП»;
• контроль бізнес-процесів у розрізі виконання бюджетних показників та оптимізації витрат, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств ГК «ОЛІМП»;
• проведення внутрішніх ревізій, перевірок, службових розслідувань;
• контроль дебіторської заборгованості контрагентів та здійснення заходів щодо її своєчасного повернення;
• перевірка ділової репутації контрагентів;
• перевірка персоналу на благонадійність до прийняття в штат, а за запитами керівників/власників підприємств ГК – штатного персоналу у будь-який час;
• правовий супровід усіх перевірок підприємств ГК «ОЛІМП» контролюючими та правоохоронними органами (в т.ч. оперативно-слідчих дій), листування з усіма держорганами;
• реорганізація служб економічної безпеки і охорони ГК «ОЛІМП»: розробка і впровадження комплексу заходів для створення нової концепції системи економічної безпеки (в першу чергу на основі скорочення матеріальних, фінансових, сировинних та виробничих витрат);
• консалтинг керівників підприємств та профільного персоналу з питань безпеки і охорони;
• лобізм в інтересах ГК «ОЛІМП», представництво в державних органах (в т.ч. контролюючих, правоохоронних і судах).

05.1997 – 06.2003 – робота у оперативних підрозділах податкової міліції ДПА у Донецькій області.
Функціонал: на вимогу наймача озвучується на співбесіді.

12.1991 – 05.1997 – Директор ТОВ «Фірма «Експрес».
Функціонал:
• загальне керівництво підприємством, що здійснює послуги з перевезення вантажів (до 20 осіб, Україна – СНД);
• ведення переговорів, укладання договорів тощо;
• контроль платіжної дисципліни;
• проведення інвентаризацій;
• забезпечення ефективної роботи складу;
• аналіз ефективності фінансово-господарської діяльності, надання звітів засновникам;
• оптимізація витрат тощо.

Додаткова інформація:
2006-2012 – помічник-консультант народного депутата України V-VI скликань ВРУ.
Маю досвід у підготовці проектів законів, підзаконних актів, їхнього супроводу у Мінюсті, складання аналітичних матеріалів (огляди, довідки, презентації тощо), написання прес-релізів, участі у прес-конференціях, брифінгах, інтерв’ю,

Особисті якості:
аналітичне мислення, організаторські здібності, здатність швидко орієнтуватися в ситуації та оперативно приймати самостійні рішення, здатність до швидкого навчання, ініціативність, відповідальність, комунікативність, відповідальність, цілеспрямованість, стресостійкість, здатність працювати й приймати рішення в умовах мультизадачності.

Посвідчення водія категорії «B», стаж керування автомобілем з 1989 року.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: