• File

Ольга

Керівник служби, менеджер з управління персоналом

Age:
42 years
City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СКУРИХІНА Ольга

HR Generalist, HR-менеджер, керівник відділу кадрів,
керівник служби з управління персоналом
Знання законодавства України в сфері праці, бухгалтерського,
податкового, статистичного, фінансового обліку.
Досвід роботи в супроводі процесів кадрового адміністрування,
оплати праці, матеріального стимулювання, компенсацій та пільг.
Націлена на застосування експертних знань, компетенцій,
реалізацію вмінь в сфері HR.

Дата народження: 04 травня 1983 р.
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.
Адреса проживання: м. Хотин, Чернівецька обл.
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section).

ОСВІТА

2018 - 2020 р. ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
Спеціальність/ освітня програма: Психологія
Диплом магістра

2008 – 2010 р. Інститут післядипломної освіти при КІІ ДонНТУ
Спеціальність/ освітня програма: Розробка родовищ корисних копалин/ Охорона праці
Диплом спеціаліста

2003 – 2008 р. ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»
Спеціальність/ освітня програма: Облік і аудит
Диплом спеціаліста

ДОДАТКОВА ОСВІТА
2022 р. - Академія ДТЕК «Впровадження змін»
2021 р. - Академія ДТЕК «Організація діяльності менеджера»
2020 р. - Академія ДТЕК «Н2Н: управління, орієнтоване на людей»
2019-2021 р. - Академія ДТЕК «HR школа»

ДОСВІД РОБОТИ

08.2013 р. – т.ч. АТ «ДТЕК Добропільська ЦЗФ»
Головний фахівець з компенсацій, пільг та нормування праці

Реалізація політики компанії та підприємства у сфері кадрового планування та
адміністрування персоналу, оплати праці, матеріального стимулювання, компенсацій та пільг
на основі чинних нормативних документів з урахуванням перспектив розвитку, а також:
✔ Ведення штатного розкладу

✔ Розрахунок показників відділу для Стратегії Компанії, планування ФОП, складання
звітності з використання ФОП, складання внутрішної та зовнішньої звітності за
HR-показниками
✔ Планування та ведення платежів за направленням

✔ Ведення роботи по взаємодії з профспілковим комітетом
✔ Адаптація нових співробітників

✔ Методологічна підтримка підрозділів з питань чинних у Компанії Політик та правил у сфері
управління персоналом
✔ Облік робочого часу

✔ Організація та супровід службових відряджень

Виконувала обов’язки начальника відділу з управління персоналом під час тимчасової
відсутності основного працівника.

За час роботи на підприємстві за моєю участю були успішно реалізовані наступні
проєкти: перехід на грейдингову систему оплати праці, автоматизація табельного обліку,
розробка мотиваційних програм (з охорони праці, Кафетерій пільг, Покоління), зміна
організаційної структури підприємства, аутсорсінг персоналу, передача функціоналу
підрядній організації (єдиний розрахунковий центр), рестарт системи КТВ, впровадження KPI,
впровадження добровільного медичного страхування, підготовка змін для колективного
договору, перегляд розстановки робочих місць, перегляд розміру доплат.

2010 – 2013 р. – ПП «Монтаж інженерних мереж»
Головний бухгалтер
Організація та ведення бухгалтерського, податкового, статистичного, фінансового
обліку.

2006 – 2010 р.- ПП «Базальт – плюс»
Головний бухгалтер
Організація та ведення бухгалтерського, податкового, статистичного, фінансового
обліку.

ВИМОГИ ДО РОБОТИ

Офіційне працевлаштування
Повний соціальний пакет
Компенсація оренди житла
Робота в компанії з дружнім колективом, де я б могла застосовувати набуті знання та
досвід, а також вчитися новому

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Комп'ютерні навички: впевнений користувач MS Office, Internet, SAP, Power Point, 1:С
(працювала в програмі до 2013 року)

Сильні сторони/ особисті якості: комунікабельність, командна робота, системність,
організація діяльності, орієнтація на результат, швидко навчаюсь, відкрита до нового

Володіння мовами: англійський (базовий)

Захоплення: подорожі, читання

Інше: готова на переїзд, можливі відрядження, можлива віддалена робота

Дата складання: 06.06.2024 р.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: