- PRO
Наталя
Директор з управління персоналом
- Considering positions:
- Директор з управління персоналом, Керівник напрямку, HR бізнес-партнер, Керівник відділу кадрів
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 47 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10760996/
Work experience
HR бізнес-партнерка; Аудиторка з кадрів
from 05.2023 to 03.2025
(1 year 10 months)
Приватні проектні послуги, Київ (Пошук персоналу, HR)
Проекти (NDA) по рекомендації або по запросу від власників компаній чи зацікавлених керівників в покращені діяльності.
- Аудит кадрової роботи підприємств, оптимізація (за потреби), консультування по всім кадровим питанням, налагодження кадрової документації та приведення в належний стан; налаштування процесів кадрової роботи; постійний моніторинг змін у трудовому законодавстві та дотримання нововведень в роботі;
- Укомплектація штату, посилення команди кваліфікованими співробітниками (за потреби), адаптація персоналу, мотивація персоналу, компенсації та пільги, розвиток, аналітика, встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань, розширення діяльності підприємства.
Директор з управління персоналом
from 10.2022 to 04.2023
(6 months)
Fairmont, Grand Hotel Kyiv, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Тимчасова робота (на період відпустки співробітниці по догляду за дитиною) у 5-ти зірковому готелі світової мережі.
Неповна зайнятість: на 0,75.
Ведення двох ділянок роботи: HR + Кадри.
• Ведення штатного розпису ТОВ.
• Оформляла премії співробітникам по ітогу роботи за місяць, на підставі Положення про нарахування премій.
• Офомляла доплати працівникам за додатковий обсяг роботи.
• Оформляла матдопомогу співробітникам (за потреби), на підставі Положення про матдопомогу.
• Контролювала, налагоджувала та формувала в 1С ЗУП (за потреби) кадрову документацію.
• Консультувала по кадровим питанням.
• Постійний моніторинг змін у трудовому законодавстві та дотримання нововведень в роботі.
• HR-процеси роботи (пошук, підбір персоналу - займалася самостійно на період відсутності менеджера з персоналу).
• Адаптувала нових співробітників.
• Співпрацювала з навчальними закладами, організовувала практику студентів у готелі.
• Запуск програми (контроль керівниками департаментів в визначені дні) виконання стандартів по обслуговуванню клієнтів.
• Підтримувала спілкування з HR-директорами 5-ти зіркових готелів Києва.
У підпорядкуванні: менеджер з кадрового адміністрування.
Штат: 220 чол.
HR бізнес-партнерка; Аудиторка з кадрів
from 09.2021 to 10.2022
(1 year 1 month)
Приватні проектні послуги, Київ (Пошук персоналу, HR)
Директор з управління персоналом
from 08.2012 to 08.2021
(9 years)
Ресторанна група: ПРАГА (ВДНГ); Марлін; Монтеккі Капулетті; Блек Маркет; Panda, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Ведення двох ділянок роботи: HR + Кадри.
Ділянка роботи HR:
• Здійснювала пошук, підбір персоналу різних рівнів.
• Телефонний скринінг кандидатів. Співбесіди.
• Адаптація персоналу.
• Утримання персоналу. Мотивація.
• Задоволеність, лояльність, залучення персоналу.
• Посередництво між інтересами компанії та співробітниками.
• Підтримка позитивної атмосфери у колективі.
• Моніторинг ринку праці та зарплат.
• HR-бренд.
• Exit-інтерв'ю.
Ділянка роботи Кадрове діловодство:
• Створювала кадрову документацію із "0".
• Здійснювала ведення кадрового діловодства у повному обсязі кількох Юр.осіб.
• Прийом, переведення та звільнення працівників.
• Формування особистих справ.
• Ведення та зберігання труд.книжок.
• Дотримання надання щорічних відпусток, оформлення інших видів відпусток.
• Лікарняні.
• Розробляла посадові інструкції.
• Облік робочого часу персоналу та автоматизація (СКД).
• Формувала штатні розклади кількох Юр.осіб.
• Консультувала з кадрових питань.
• Розробила та впровадила інструкції з комунікації для керівників підрозділів з кадровою службою.
• Налаштувала процеси кадрової роботи під особливості діяльності ресторанів.
• Запобігала ризикам підприємств.
• Співпраця (часткова) з аутстаффінг-компанією.
За період своєї роботи брала участь у відкритті нових ресторанів, вибудовувала процеси роботи ділянок: hr + кадри.
З 2012 р. по 2015 р. працювала на посаді інспектор з кадрів з додатковим функціоналом hr-менеджера (єдиний працівник на підприємствах).
З 2015р. переведена на посаду Директора з управління персоналом.
У підпорядкуванні з 2015р: 1 працівник.
Кількість персоналу: 250-450 чол.
Основне місце роботи та локація: ресторан «Прага».
Інспектор з кадрів, В.о.інженера по організації та нормування праці, Діловод, Профгрупорг
from 01.1998 to 06.2012
(14 years 5 months)
Палац культури металургів («Криворіжсталь», у подальшому «АрселорМіттал Кривий Ріг), Кривий Ріг (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Робота в найкращому та сучасному Палаці культури у складі «Криворіжсталі» і у подальшому АрселорМіттал Кривий Ріг.
• Кадрове діловодство (основна робота) – ведення кадрової документації у повному обсязі (накази; особові справи; П-2; посадові інструкції; трудові книжки і журнал руху; графік відпусток; штатний розпис).
• В.о. інженера з організації та нормування праці (періодично тимчасове внутрішне суміщення в 2005-2009рр) - кадрова документація; ведення табелів; нарахування надбавок і премій працівникам по ітогу роботи за місяць; компенсації та пільги; договора на виконання додаткової роботи співробітниками; ФОТ за місяць (план; факт; відхилення); свод за місяць; звітність.
• В.о. бухгалтера (періодично тимчасове внутрішнє суміщення в 1999-2004рр) - робота з банком (платіжні доручення; виписки).
• Профгрупорг - оформлення для працівників матеріальної і нематеріальної мотивації.
• Періодично брала участь у організації та проведенні святкових протокольних заходів підприємства на базі Палацу та стадіоні «Металург», з участю перших осіб держави та зірок естради; святкових корпоративів для топ-керівництва; днів металурга для працівників підприємства.
Кількість персоналу на підприємстві -56000 чол., у підрозділі Палац культури - 150 чол.
Бухгалтер
from 03.1996 to 11.1996
(8 months)
Управління капітального будівництва ПівГЗК, Кривий Ріг (Гірнича промисловість)
Education
Національна металургійна академія України
Спеціальність «Фінанси», кваліфікація Спеціаліст економіки і підприємництва, Кривий Ріг
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)
Knowledge and skills
- СКД (облік робочого часу)
- Портал ПФУ
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- MS PowerPoint
- Адаптивність
- Організованість
- Комунікабельність
- Управління персоналом
- Ведення кадрового обліку
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
В активному пошуку постійної роботи (правий берег Києва) на тривалий період.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Начальник відділу кадрів, HRD
Kyiv
Higher education · Full-time
- Аудиторка з кадрів; HR бізнес-партнерка, Приватні проектні послуги, 1 year 10 months
- Директор з управління персоналом, Fairmont, Grand Hotel Kyiv, 6 months
Similar candidates
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
HR-керівник
Kyiv -
Начальник відділу персоналу
100000 UAH, Kyiv, Vinnytsia, Odesa -
Керівник з управління взаємовідносинами з клієнтами (CRD)
Kyiv -
Керівник відділу персоналу
Kyiv -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities