• File

Сергій

Менеджер по роботі з клієнтами

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, Консультант роботи з клієнтами, Менеджер з продажу, Консультант чата, Дизайнер меблів
Age:
44 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Селютін Сергій
Менеджер,
Консультант

від 30’000 грн.

Повна зайнятість, неповна зайнятість
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: дистанційна робота

Контактна інформація
Адреса: м. Київ, вул. Верховинна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Linkedin: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Instagram: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Telegram: @Sergey_Seliutin
Facebook: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

Менеджер по розвитку, технолог
з 08.2022 по теперішній час
ФОП Селютін В.С., Київ (продаж корпусних і м'яких меблів)
Розширення бази клієнтів: пошук клієнтів, "холодні" дзвінки, перемовини, складання
комерційних пропозицій, укладення договорів. Ведення бази клієнтів. Підбір персоналу.
Ведення первинного бухгалтерського обліку, сплата податків, подання звітів з ЄСВ та
податкових декларацій, оформлення рахунків і видаткових накладних.
Створення дизайн-проектів, прорахунок кошторисів.
Вирішення конфліктних ситуацій, рекламацій.
Організація реклами у соціальних мережах.
Провідний менеджер відділу B2B продажів
з 03.2021 по 03.2023 (2 роки)
ТОВ Black Stone, група компаній UGRAN, Київ (продаж виробів з натурального каменю)
Розвиток мережі партнерів (декілька сегментів за сферами діяльності) у Європі та США.
Збільшення обсягів продажів. Утримання наявних клієнтів.
Холодне листування (email, whatsapp, соц. мережі), холодні, теплі дзвінки, переговори
онлайн в Zoom і MS Teams.
Переговори від первинного узгодження продукції до поставки на склад партнера. Технічне
консультування персоналу компаній-партнерів, узгодження властивостей каменю та обробки,
допомога в організації логістики.
Ведення акаунтів у соціальних мережах (LinkedIn, Xing, Instagram, Facebook). Написання
коротких статей за профільними темами. Участь у створенні акцій і сейлів.
Участь у створенні скриптів повідомлень для месенджерів і телефонних дзвінків, шаблонів
листів, текстів, що продають, мовами партнерів.

Власник, менеджер по розвитку, технолог
з 01.2018 по 07.2022 (4 роки 7 місяців)
ФОП Селютін С.І., Київ (продаж корпусних і м'яких меблів)
Розширення бази клієнтів: визначення цільової аудиторії, пошук, аналіз і систематизація
доступної інформації про потенційного клієнта, "холодні" дзвінки, переговори, подання
комерційних пропозицій, укладення договорів. Ведення бази клієнтів. Підбір персоналу.
Розширення бази постачальників: пошук, аналіз, "холодні" дзвінки, проведення переговорів,
аналіз КП, отримання найкращих комерційних умов, укладення договорів.
Ведення бухгалтерії: сплата податків, подання звітів з ЄСВ та податкових декларацій.
Контакти з держорганами.
Управління відносинами з клієнтами в CRM. Оформлення рахунків і видаткових накладних,
контроль над дебіторською заборгованістю, бюджетування, планування закупівель.
Створення дизайн-проектів, прорахунок кошторисів.
Вирішення конфліктних ситуацій, рекламацій.
Організація зовнішньої реклами, реклами в друкованих виданнях і соц. мережах.

Провідний менеджер відділу розвитку
з 08.2015 по 11.2017 (2 роки 3 місяці)
Віант, Київ (продаж корпусних, м'яких меблів)
Продажі корпусних, м'яких меблів та ортопедичних матраців. Розвиток дилерської мережі по
Києву та області.
Розширення бази дилерів: визначення цільової аудиторії, пошук, аналіз, систематизація
інформації про контрагента, "холодні" дзвінки, переговори, подача комерційних пропозицій,
укладення договорів. Ведення бази клієнтів. Розширення бази постачальників: пошук, аналіз,
систематизація інформації про постачальника, "холодні" дзвінки, переговори первинні, а
також за участю керівника, укладення договорів.
Супровід угод з дилерами, переговори з ЛПР, участь у промо-заходах, проведення тренінгів
з персоналом дилерів. Відрядження в регіони.

Заступник директора
з 06.2013 по 06.2015 (2 роки)
Європа-71, ТОВ, Донецьк (гуртова торгівля металопрокатом промислового призначення)
Організація функціонування підрозділу продажу металопрокату.
Оптимізація угод шляхом отримання додаткових (іноді ексклюзивних) знижок від
постачальників, а також через укладення прямих договорів з трейдерами першого ешелону і
виробниками, оптимізацію логістики.
Розширення бази постачальників і покупців: пошук, аналіз, систематизація інформації про
контрагента, "холодні" дзвінки, переговори, подання комерційних пропозицій, укладення
договорів.

Заступник директора
з 12.2010 по 12.2013 (3 роки)
Грот-ТС, СК, Донецьк - Ялта, АР Крим (будівельно-оздоблювальні роботи)
Укладання договорів із замовниками. Оптимізація роботи з постачальниками, суміжниками,
субпідрядниками через отримання найкращих цінових пропозицій, оптимізацію витрат,
планування продажів, отримання об'єктних замовлень, що дають змогу скорочувати витрати
на використання основних засобів і підбір персоналу. Контроль над витратами. Підготовка
Актів виконаних робіт.

Заступник директора з розвитку
з 08.2006 по 07.2015 (8 років 11 місяців)
ФОП Селютіна Н.М., Донецьк (гуртова торгівля парфумерією та косметикою)
Розвиток і підтримка клієнтської мережі. Ведення переговорів з постачальниками і
покупцями. Оптимізація витрат (схеми оплат, логістика) підприємства. Контроль над
дебіторською заборгованістю.

Директор
з 04.2003 по 07.2006 (3 роки 3 місяці)
Енран, ЗАТ (меблевий салон "Офісні меблі"), Донецьк (торгівля офісними меблями)
Заступник генерального директора, генеральний директор
з 12.2000 по 01.2003 (2 роки 1 місяць)
Будмакс, ТОВ, м. Донецьк (група компаній «Нік і Ко», м.Київ), гуртово-роздрібна торгівля
будівельно-оздоблювальними, електротехнічними матеріалами.

Менеджер, заступник виконавчого директора
з 01.1999 по 12.2000 (1 рік 11 місяців)
ІСД-авіа, авіакомпанія, Донецьк (забезпечення і виконання чартерних авіарейсів,
обслуговування транзитних чартерних авіарейсів)

Регіональний менеджер
з 05.1998 по 01.1999 (8 місяців)
Альпекс, ТОВ, Донецьк (гуртова торгівля косметикою та парфумерією)

Регіональний менеджер
з 04.1997 по 04.1998 (1 рік)
ВВ, СП, Донецьк, Київ (гуртова торгівля парфумерією та косметикою)

Інженер експертного відділу
з 06.1995 по 03.1997 (1 рік 9 місяців)
Інтроспект, ТОВ, Донецьк (експертна оцінка об'єктів приватизації)

Освіта
Донецький національний технічний університет
факультет суспільних професій, референт-перекладач (англійська мова),

Донецький національний технічний університет
електромеханічний факультет, інженер-механік/машинобудівник.

Додаткова освіта
Бізнес-Майстер (тренер Костянтин Бордунос), тренінг "Формація лідера"
Професійні та інші навички
• Кваліфікований користувач ПК, офісной техніки
• Софт: MS Office, Google-docs, Zoho Office Suite, CRM Bitrix24, MS Teams, Pro100,
УкрСклад, 1С 8.3.

Знання мов
• Англійська ─ ділова письмова, читання, переклад.
• Українська ─ вільно.

Рекомендації
• Єрмаков Володимир Олександрович, Директор, МЖК "Будсервіс", [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Гангало Людмила Миколаївна, Директор, Енран Акрос Донбас, [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Лук'яненков Віталій Анатолійович, фінансовий директор, ТОВ "Black Stone",
[open contact info](look above in the "contact info" section)
• Куречко Максим Олександрович, генеральний директор, власник групи компаній UGRAN
("Black Stone"), [open contact info](look above in the "contact info" section)

Додаткова інформація
Водійське посвідчення категорії «В». Досвід керування більше 30 років.

Навички:
- ділове листування
- планування діяльності
- швидкість в прийнятті рішень

Досягнення:
- укладення та супровід угод з ключовими клієнтами
- створення дилерських мереж
- оптимізація витрат підприємства

Особисті якості:
- комунікабельність
- легка здатність до навчання
- високі аналітичні здібності
- системність, організованість
- уважність до дрібниць

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: