• PRO

Інна

Директор керівник, 40 000 UAH

Considering positions:
Директор керівник, Продавець-консультант, Адміністратор ресторану, Менеджер з продажу
Employment type:
full-time, part-time
Age:
33 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор ресторану

from 07.2022 to 06.2024 (1 year 11 months)
Kilishkova, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
1. Управління персоналом:контроль за виконанням обовязків і стандартів обслугвування, пошук нових працівників, навчання та мотивація.
2. Управління запасами: Замовлення і пошук нових (вигідних для закладу) постачальників. Ведення взаємозаліку і розрахунок з постачальниками.
3. Проведення інвентаризації залишків, посуду та інвентарю. Впровадження механізмів за для унемежливлення недостачі.
4. Забезпечення високої якості обслуговування: Встановлення стандартів обслуговування та контроль їх виконання.
5. Фінансовий контроль: Моніторинг витрат, встановлення цін та забезпечення вигідності бізнесу. Розробила та впровадила звітні системи для оцінки продуктивності ресторану на щомісячній основі. Контроль та усунення помилок при закритті касових змін. Здійснення рахункових транзакцій.
6. Контроль якості виконання роботи СММ менеджером. Планування графіку подій. Пошук, залучення і аналіз нових подій. Співпраця з організаторами івентів. Організація подій і заходів.
7. Взаємодія з клієнтами: Забезпечення зручного та приємного середовища для клієнтів, вирішення їхніх скарг та запитів.
8. Вчасне вживання заходів щодо ремонту та заміни несправних або застарілих елементів з метою забеспечення безперебойної роботи. Приймала участь в розробці дизайну нових залів і концепціі закладу.
9. Контроль за чистотою закладу.
10. Працювала у команді з дизайнерами для створення привабливого та функціонального дизайну меню та інших поліграфічних матеріалів.
11. Забеспечення ефективної роботи закладу навть при умові моєї відсутності. Контроль роботи закладу через камери. Усунення технічних несправностей в роботі.

Досягнення:
- Покращення показників прибутковості бізнесу ( збільшення каси в два рази)
- Вміння одночасно вирішувати різнопланові задачі
- Розширення бізнесу (відкриття, запуск і повний супровід нового додаткового залу) з 40 кв м до 200 кв м.
- Покращення формату роботи закладу. Впровадження і розробка всіх стандартів роботи закладу.
- Проявляти ініціативу і брати відповідальність за прийняття рішень. Пошук вирішення найскладніших задач. Завжди зацікавлена і вмотивована на розвиток закаду.
- Створення командного духу. Працюю як психолог, аналізуючи кожного працівника і маю стратегію і розуміння для покращення їх роботи.
- Досягнення поставлених цілей. Рахую що будь яка задача може бути виконана, а незнання це просто новий виклик і нові скіли.
- Безперебійна робота закладу.
- Вимоглива до виконання поставлених задач переді мною і перед колективом.
- Вивчення нової для мене сфери завдяки вебінарам, тренінгам, інтретнету. Вміння самовдоконалюватись і покращувати рівень своїх знань, опрацьовувати і шукати необхідну інформацію.
- Знаходити рішення в усуненні питань з місцевими органами.

Мої переваги: відмінні організаторські і лідерські якості, багатофункціональна, чесна, відповідальна, справедлива, ініціативна, не боюсь брати на себе ініціативу, аналітичний склад розуму.

ФОП (Реалізація сувенірної продукції )

from 04.2019 to 02.2022 (2 years 10 months)
ФОП, Львів (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
Повне ведення бізнесу :
- пошук і організація робочого місця
- пошук постачальників і замовлення товару
- інвентарізація
- реалізація товару
- налаштування повного робочого процесу

Досягнення :
- вміння відкрити і вести свій бізнес від початку до кінця ( закрила через початок повномасшабного вторгнення )
- реалізація особистої мети за рахунок прибутків.
- розуміння як налаштувати і поставити бізнес процеси щоб отримати прибуток
- вміння виваженно розпоряджатись капіталом
- чесна і безборгова робота з постачальниками
- контроль залишків і замовлення товару. Відсутність залишків і боргів після закриття бізнесу.
- повнее розуміння потреб власників бізнесу

Директор мережі сувенірних магазинів

from 04.2014 to 02.2020 (5 years 10 months)
РСК "Леовіль", Львів (Сувеніри (роздрібна торгівля)), Львів (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- Ведення роботи магазинів за для отримання прибутків
- Інвентаризації
- Пошук нового товару, перемовини з постачальниками, залучення нових постачальників на найкращих для фірми умовах
- Ведення фінансової звітності, розрахунок з постачальниками
- Кадрові питання
- Аналіз ліквідності товару, аналіз продуктивності роботи магазинів
- Забеспечення безперебойності роботи магазинів
- Мотиваційно-інформаційні тренінги, наради з працівниками
- Мерчендайзинг (аналіз ліквідності товару, розміщення товару в торговому залі, формування акцій, зменшення залишків неліквідного товару)
- Запровадження нової програми обліку ( Torgsoft), навчання всього персоналу бути вправним користувачем даної програми
- Формування стандартів роботи ( наявність форми, бейджі, стандарти обслуговування клієнтів і т.п.)
- Часткове введення документації ( контроль термінів договорів оренд, перезаключення договорів оренд)
- Створення нового товару на базі одноіменної фірми виробника, розробка товару, дизайн товару)

Досягнення:
- Налагоджена робота персоналу ( пунктуальність , вміння результативно працювати з клієнтом, вміння вправно працювати з програмою обліку)
- Заощадження грошей фірми ( коректні і не надлишкові замовлення, робота з залишками)
- Знання даної сфери на всі 100%, саморозвиток (починала з продавця )
- Базові знання в сфері дизайну (Corel draw)
- Вміння брати ініціативу навіть в невідомих для мене питаннях. Швидке самонавчання за для реалізації поставлених планів та очікувань власників.
- Вміння досягати поставлених задач
-Відмінна організація робочого процесу і збільшення показників прибутковості

Керівник Західного регіону роздрібної торгівлі

from 06.2011 to 10.2014 (3 years 4 months)
Anabel Arto, Вся Україна (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- безперебойна робота магазинів (2а у Львові, 1 в Хмельницькому)
- відрядження в Хмельницький постійні, інколи в інші міста України і за кордон, для навчання персоналу і відкриття нових бутіков.
- навчання і мотивація персоналу
- інвентарізації
- виконання поставлених касових планів
- контроль мерчендайзенгу
- смс розилки клієнтській базі
- пошук і підбір персоналу
- пошук нових приміщень в ТЦ

Досягнення:
- повністю розкрила і вивчила для себе сферу торгівлі
- реалізувала себе ( починала з продавця )
- вміння міняти своє місце проживання за для інтересів фірми
- відкриття нових бутіков, від пошука приміщення до ефективного його функціонування

Education

ЛНУ ім. Т. Шевченко

Економічний, фінанси та кредит, Луганськ, Луганськ
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Additional education and certificates

Закінчила курс "Ефективне управління персоналом ". Тренер - Ігор Хлопонін

2012,1 місяць

Закінчила курс навчання "Техніки розвиненої торгівлі". Тренер - Геннадій Ткаченко

2013, 1 місяць

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • CorelDRAW
  • Торгсофт
  • Малювання
  • POS
  • Повне ведення бізнесу
  • Самостійність
  • Poster
  • УкрСклад
  • Ресторанне обслуговування
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates