Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10775628/
СМО-маркетолог
- Considering positions:
- СМО-маркетолог, Директор по маркетингу
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ЩЕРБАНЬ АННА АНАТОЛІЇВНА
Дата народження: 14.07.1982
Контактний телефон: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Досвід і досягнення:
• Досвід роботи в маркетингу – 6 років. З них – 5 років керівником відділу маркетингу
• Досвід роботи у сфері зав’язків із громадськістю – більше 10 років
• Створення бренду з нуля від ідеї до стратегії та концепції: ЖК Park Royal та ЖК Oxford
• Вивід на ринок нових ЖК: назва, логотип, брендбук, від створення ідеї до формування концепції: ЖК Park Royal і ЖК Oxford
• Запровадження CRM системи (робота з AMO CRM, Pipedrive та G+)
• Досвід генерування лідів з різних маркетингових джерел та інструментів
• Написання прес-релізів, статей, інтерв’ю
• Розробка і реалізація маркетингових і PR-планів та стратегій
Досвід роботи:
Група компаній Royal House (ЖК «Нова Англія», ЖК Park Royal, ЖК OXFORD)
Група компаній Royal House (ЖК «Нова Англія»)
ПАТ «Діамантбанк»
Міжнародна група агентство Havas, маркетинг, реклама.
FIM Group, девелопмент, комерційна нерухомість, ресторанний бізнес.
PR-агенція «Стратегія і організація напрямків», маркетинг, реклама.
Вересень 2019 – по нині
CHIEF MARKETING OFFICER
Посадові обов’язки:
• Розробка методів просування бренду компанії, формування позитивного іміджу, підвищення обізнаності та лояльності клієнтів до бренду
• Розробка й реалізація короткострокової та довгострокової маркетингової й комунікаційної стратегій;
• Вивід на ринок нових ЖК. Створення бренду від ідеї та концепції до розробки стилю (брендбук) і POS матеріалів;
• Підвищення ефективності рекламних кампаній: розробка
спеціальних пропозицій та акцій, зовнішня і внутрішня реклама, продакшн, графіка, дизайн та анімація, поліграфія, POS-матеріали;
• Пошук та впровадження нових каналів лідогенерації;
• Планування кампаній в контекстній і медійній рекламі, виробництво контенту, соціальні мережі, корпоративний сайт;
• Створення ідей, креативів для маркетингових кампаній, колаборацій;
• Ефективне управління командою. Взаємодія з крос-функціональними командами;
• Менеджмент і контроль всіх проектів;
• Планування рекламного бюджету, контроль за його виконанням;
• Організація проведення івентів: презентації, бізнес-ланчі;
• Створення й адміністрування сайтів
• Документообіг в 1С та CRM
Грудень 2016 – Вересень 2019
СПЕЦІАЛІСТ ЗІ ЗАВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ
Посадові обов’язки:
• підготовка і публікація у ЗМІ усіх новин компанії;
• коментарійна програма з головними експертами компанії;
• генерація інформаційних приводів та новин;
• ведення сторінок у соціальних мережах;
• пітчинг статей і блогів;
• робота з відгуками на форумах;
• антикризовий PR (робота з негативом на форумах, у соцмережах, месенджерах тощо);
• участь у розробці маркетингового плану;
• участь у розробці рекламних макетів, бордів, буклетів, сувенірної продукції;
• участь в організації заходів різного формату;
• робота з підрядними організаціями: поліграфія, рекламні та PR-агентства;
• аналітика конкурентів: цінова, акційна, інформаційна
• участь у розробці стратегії розвитку житлового комплексу «Нова Англія», розробка програм лояльності для інвесторів;
• випуск корпоративної газети і дайджесту.
Професійні навички: комунікабельність, вміння переконувати, особисті знайомства з журналістами в будівельній сфері та діловій, досвід роботи в будівельній галузі, знання ринку новобудов Києва та області, робота на конкретний кількісний результат.
Березень 2016 – Жовтень 2016
СПЕЦІАЛІСТ ЗІ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ
Посадові обов’язки:
• підготовка і розміщення інтерв'ю ТОП-менеджменту банку, керівників підрозділів і департаментів;
• підготовка і розміщення статей на банківську тематику;
• підготовка і розміщення прес-релізів банку;
• ведення сторінок у Facebook;
• пітчинг статей і блогів;
• робота з відгуками на форумах;
• антикризовий PR;
• випуск корпоративної газети і дайджесту.
Професійні навички: комунікабельність, вміння переконувати, особисті знайомства з журналістами, вміння швидко і легко «перекладати» професійну банківську лексику на доступну мову.
Серпень 2013 – Грудень 2015
КЛІЄНТ-МЕНЕДЖЕР, PR-МЕНЕДЖЕР
Посадові обов’язки:
• повний цикл PR-послуг для клієнтів компанії: Норвезький комітет з риби (Norge), магазин морепродуктів Egersund Seafood, Іммошан Україна (Група Ашан);
• планування і реалізація стратегії відповідно до цілей клієнта;
• підготовка звітності для клієнта (квартальні, піврічні та річні);
• підготовка і розсилка прес-релізів;
• написання статей;
• адміністрування сайту клієнтів;
• організація заходів для ЗМІ (прес-сніданки, прес-брифінги та інші заходи);
• робота з Медіа (актуальна база ЗМІ, особисті знайомства серед журналістів (в основному глянець, жіночі та ділові);
• робота в соціальних мережах (Facebook, VK, Instagram, Twitter).
Професійні навички: вміння переконувати клієнтів, стресова стійкість, хороші контакти зі ЗМІ, професійна підготовка текстових матеріалів для клієнтів, робота з дизайнерами щодо розробки макетів.
Досягнення: я успішно провела прес-тур до Норвегії за участі українських журналістів.
Крім того, успішно і результативно я організувала прес-конференцію для донецьких журналістів. Як результат, було створено позитивний імідж клієнта на ринку комерційної нерухомості.
Листопад 2010 – Липень 2013
PR-МЕНЕДЖЕР
Посадові обов’язки:
• складання річного бюджету відділу, бюджету проекту;
• контроль, координація і забезпечення повного документообігу проектів;
• розробка стратегії просування продукту (ресторанний, квітковий, інвестиційний бізнес);
• формування звітів для інвесторів, керівництва компаній;
• написання PR-статей, анонсів на ресторанну, розважальну, інвестиційну та будівельну тематику;
• адміністрування сайтів Групи;
• створення, просування і адміністрування сторінок в соціальній мережі Facebook;
• підтримка корпоративної культури компанії (допомога в організації святкових заходів, написання новин, вітальних текстів, підготовка корпоративних подарунків);
Навички і досягнення: багатозадачність, виконання поставлених завдань у найкоротші строки, самостійна, незалежна, ініціативна робота.
Червень 2008 – Листопад 2010
PR-МЕНЕДЖЕР
Посадові обов’язки:
• ведення клієнта агентства (розробка стратегії роботи, рекомендації по роботі агентства і компанії-клієнта, створення інформаційних приводів рекомендації по роботі з пресою, пошук партнерів, спонсорів);
• написання статей, прес-релізів, рекламно-інформаційних матеріалів;
• рекомендації по створенню сайту, робота з підрядником по створенню сайту, контроль над виконанням роботи, підготовка контенту;
• розробка і проведення рекламних і PR-кампаній;
• організація прес-конференцій, участь у виставках;
• організація event-заходів, контроль над виконанням, робота з підрядниками;
• координація, розробка і виготовлення рекламної та сувенірної продукції;
• аналіз ефективності проведених PR-кампаній;
• формування бюджету PR-кампанії;
• формування і продаж спонсорських пакетів.
Професійні навички: особисті хороші знайомства зі ЗМІ, організація різнопрофільних заходів, написання прес-релізів та статей.
Досягнення: найбільшим моїм досягнення у цій компанії була організація заходу відкриття дитячої школи верхової їзди за участі Президента України Віктора Ющенка. Я змогла на високому рівні організувати захід разом із колегами та достойно його провести.
Освіта:
1999 – 2004
Київський Національний Лінгвістичний Університет
Спеціальність: «Менеджмент організацій»
Кваліфікація: менеджер-економіст зі знанням англійської та іспанської мов.
Додаткова інформація:
Особисті якості: вмію працювати у команді та вважаю, що на цьому основується успіх у такій справі як зв’язки із громадськістю, легко знаходжу спільну мову з людьми, приємна у спілкуванні, високий рівень стресостійкості, вміння відстоювати свою професійну точку зору без конфліктів.
Водійські права: категорія В, 20 років за кермом.
Знання іноземних мов: англійська – В1; польська – А2; українська – рідна, російська – не рідна.
Дата народження: 14.07.1982
Контактний телефон: [
E-mail: [
Досвід і досягнення:
• Досвід роботи в маркетингу – 6 років. З них – 5 років керівником відділу маркетингу
• Досвід роботи у сфері зав’язків із громадськістю – більше 10 років
• Створення бренду з нуля від ідеї до стратегії та концепції: ЖК Park Royal та ЖК Oxford
• Вивід на ринок нових ЖК: назва, логотип, брендбук, від створення ідеї до формування концепції: ЖК Park Royal і ЖК Oxford
• Запровадження CRM системи (робота з AMO CRM, Pipedrive та G+)
• Досвід генерування лідів з різних маркетингових джерел та інструментів
• Написання прес-релізів, статей, інтерв’ю
• Розробка і реалізація маркетингових і PR-планів та стратегій
Досвід роботи:
Група компаній Royal House (ЖК «Нова Англія», ЖК Park Royal, ЖК OXFORD)
Група компаній Royal House (ЖК «Нова Англія»)
ПАТ «Діамантбанк»
Міжнародна група агентство Havas, маркетинг, реклама.
FIM Group, девелопмент, комерційна нерухомість, ресторанний бізнес.
PR-агенція «Стратегія і організація напрямків», маркетинг, реклама.
Вересень 2019 – по нині
CHIEF MARKETING OFFICER
Посадові обов’язки:
• Розробка методів просування бренду компанії, формування позитивного іміджу, підвищення обізнаності та лояльності клієнтів до бренду
• Розробка й реалізація короткострокової та довгострокової маркетингової й комунікаційної стратегій;
• Вивід на ринок нових ЖК. Створення бренду від ідеї та концепції до розробки стилю (брендбук) і POS матеріалів;
• Підвищення ефективності рекламних кампаній: розробка
спеціальних пропозицій та акцій, зовнішня і внутрішня реклама, продакшн, графіка, дизайн та анімація, поліграфія, POS-матеріали;
• Пошук та впровадження нових каналів лідогенерації;
• Планування кампаній в контекстній і медійній рекламі, виробництво контенту, соціальні мережі, корпоративний сайт;
• Створення ідей, креативів для маркетингових кампаній, колаборацій;
• Ефективне управління командою. Взаємодія з крос-функціональними командами;
• Менеджмент і контроль всіх проектів;
• Планування рекламного бюджету, контроль за його виконанням;
• Організація проведення івентів: презентації, бізнес-ланчі;
• Створення й адміністрування сайтів
• Документообіг в 1С та CRM
Грудень 2016 – Вересень 2019
СПЕЦІАЛІСТ ЗІ ЗАВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ
Посадові обов’язки:
• підготовка і публікація у ЗМІ усіх новин компанії;
• коментарійна програма з головними експертами компанії;
• генерація інформаційних приводів та новин;
• ведення сторінок у соціальних мережах;
• пітчинг статей і блогів;
• робота з відгуками на форумах;
• антикризовий PR (робота з негативом на форумах, у соцмережах, месенджерах тощо);
• участь у розробці маркетингового плану;
• участь у розробці рекламних макетів, бордів, буклетів, сувенірної продукції;
• участь в організації заходів різного формату;
• робота з підрядними організаціями: поліграфія, рекламні та PR-агентства;
• аналітика конкурентів: цінова, акційна, інформаційна
• участь у розробці стратегії розвитку житлового комплексу «Нова Англія», розробка програм лояльності для інвесторів;
• випуск корпоративної газети і дайджесту.
Професійні навички: комунікабельність, вміння переконувати, особисті знайомства з журналістами в будівельній сфері та діловій, досвід роботи в будівельній галузі, знання ринку новобудов Києва та області, робота на конкретний кількісний результат.
Березень 2016 – Жовтень 2016
СПЕЦІАЛІСТ ЗІ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ
Посадові обов’язки:
• підготовка і розміщення інтерв'ю ТОП-менеджменту банку, керівників підрозділів і департаментів;
• підготовка і розміщення статей на банківську тематику;
• підготовка і розміщення прес-релізів банку;
• ведення сторінок у Facebook;
• пітчинг статей і блогів;
• робота з відгуками на форумах;
• антикризовий PR;
• випуск корпоративної газети і дайджесту.
Професійні навички: комунікабельність, вміння переконувати, особисті знайомства з журналістами, вміння швидко і легко «перекладати» професійну банківську лексику на доступну мову.
Серпень 2013 – Грудень 2015
КЛІЄНТ-МЕНЕДЖЕР, PR-МЕНЕДЖЕР
Посадові обов’язки:
• повний цикл PR-послуг для клієнтів компанії: Норвезький комітет з риби (Norge), магазин морепродуктів Egersund Seafood, Іммошан Україна (Група Ашан);
• планування і реалізація стратегії відповідно до цілей клієнта;
• підготовка звітності для клієнта (квартальні, піврічні та річні);
• підготовка і розсилка прес-релізів;
• написання статей;
• адміністрування сайту клієнтів;
• організація заходів для ЗМІ (прес-сніданки, прес-брифінги та інші заходи);
• робота з Медіа (актуальна база ЗМІ, особисті знайомства серед журналістів (в основному глянець, жіночі та ділові);
• робота в соціальних мережах (Facebook, VK, Instagram, Twitter).
Професійні навички: вміння переконувати клієнтів, стресова стійкість, хороші контакти зі ЗМІ, професійна підготовка текстових матеріалів для клієнтів, робота з дизайнерами щодо розробки макетів.
Досягнення: я успішно провела прес-тур до Норвегії за участі українських журналістів.
Крім того, успішно і результативно я організувала прес-конференцію для донецьких журналістів. Як результат, було створено позитивний імідж клієнта на ринку комерційної нерухомості.
Листопад 2010 – Липень 2013
PR-МЕНЕДЖЕР
Посадові обов’язки:
• складання річного бюджету відділу, бюджету проекту;
• контроль, координація і забезпечення повного документообігу проектів;
• розробка стратегії просування продукту (ресторанний, квітковий, інвестиційний бізнес);
• формування звітів для інвесторів, керівництва компаній;
• написання PR-статей, анонсів на ресторанну, розважальну, інвестиційну та будівельну тематику;
• адміністрування сайтів Групи;
• створення, просування і адміністрування сторінок в соціальній мережі Facebook;
• підтримка корпоративної культури компанії (допомога в організації святкових заходів, написання новин, вітальних текстів, підготовка корпоративних подарунків);
Навички і досягнення: багатозадачність, виконання поставлених завдань у найкоротші строки, самостійна, незалежна, ініціативна робота.
Червень 2008 – Листопад 2010
PR-МЕНЕДЖЕР
Посадові обов’язки:
• ведення клієнта агентства (розробка стратегії роботи, рекомендації по роботі агентства і компанії-клієнта, створення інформаційних приводів рекомендації по роботі з пресою, пошук партнерів, спонсорів);
• написання статей, прес-релізів, рекламно-інформаційних матеріалів;
• рекомендації по створенню сайту, робота з підрядником по створенню сайту, контроль над виконанням роботи, підготовка контенту;
• розробка і проведення рекламних і PR-кампаній;
• організація прес-конференцій, участь у виставках;
• організація event-заходів, контроль над виконанням, робота з підрядниками;
• координація, розробка і виготовлення рекламної та сувенірної продукції;
• аналіз ефективності проведених PR-кампаній;
• формування бюджету PR-кампанії;
• формування і продаж спонсорських пакетів.
Професійні навички: особисті хороші знайомства зі ЗМІ, організація різнопрофільних заходів, написання прес-релізів та статей.
Досягнення: найбільшим моїм досягнення у цій компанії була організація заходу відкриття дитячої школи верхової їзди за участі Президента України Віктора Ющенка. Я змогла на високому рівні організувати захід разом із колегами та достойно його провести.
Освіта:
1999 – 2004
Київський Національний Лінгвістичний Університет
Спеціальність: «Менеджмент організацій»
Кваліфікація: менеджер-економіст зі знанням англійської та іспанської мов.
Додаткова інформація:
Особисті якості: вмію працювати у команді та вважаю, що на цьому основується успіх у такій справі як зв’язки із громадськістю, легко знаходжу спільну мову з людьми, приємна у спілкуванні, високий рівень стресостійкості, вміння відстоювати свою професійну точку зору без конфліктів.
Водійські права: категорія В, 20 років за кермом.
Знання іноземних мов: англійська – В1; польська – А2; українська – рідна, російська – не рідна.
Similar candidates
-
Директор з маркетингу, СМО, Head of marketing
Kyiv -
Маркетолог
Kyiv -
Маркетолог, руководитель отдела, СМО
60000 UAH, Kyiv, Lviv , more 3 cities -
СМО, маркетолог, керівник відділу
75000 UAH, Kyiv, Remote