• PRO

Ірина

Продавець-консультант

Considering positions:
Продавець-консультант, Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор
Employment type:
full-time
Age:
52 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністративний секретар

from 02.2023 to 03.2024 (1 year 1 month)
Гімназія м.Києва, Київ (Освіта, наука)

Ведення діловодства Гімназії, формування справ згідно з установленою номенклатурою:
•прийом і реєстрація вхідної кореспонденції;
•оформлення, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
•оформлення та реєстрація клопотань, довідок, актів на списання МЦ Гімназії;
•оформлення та реєстрація наказів з кадрової діяльності, основної діяльності, адміністративно-господарської діяльності, наказів на проходження практики студентами.
Ведення обліку руху учнів: оформлення наказів, ведення алфавітної книги запису учнів, оформлення особових справ учнів, які вибули та прибули.
Контроль, перевірка даних, формування та ведення щомісячних звітів для Управління освіти.
Спілкування з батьками учнів Гімназії, вирішення питань в межах своєї компетенції.
Веденння бази даних дітей.
Ведення книги обліку особового складу педагогічних працівників Гімназії, книги обліку трудових книжок, особових справ педагогічних та технічних працівників Гімназії.
Координація роботи з іншими відділами та внутрішніми підрозділами Гімназії.

Помічник вихователя

from 09.2021 to 02.2022 (5 months)
Дошкільний Навчальний Заклад, Київ (Освіта, наука)

•догляд і нагляд за дітьми протягом дня, включаючи прийом їжі, прогулянку і заняття;
•допомога педагогу в організації режимних моментів і адаптації дітей;
•забезпечення чистоти в дитячому садку в своїй групі, відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;
•проведення навчальних та розвиваючих занять під час хвороби вихователя;
•допомога в організації та участі святкових заходів;
•ведення акаунтів ДНЗ в соціальних мережах (Facebook, Instagram);
•робота з програмами -відео і фото редакторами.

Секретар керівника

from 05.2016 to 07.2021 (5 years 2 months)
ДП "Спецоборонмаш (ДК "Укроборонпром"), Київ (Машинобудування)

(Виробництво спеціалізованої авіаційної техніки; виробництво систем активного та динамічного захисту; виробництво бойових частин боєприпасів; ракетних комплексів; виробництво термобаричних гранат).

•організація робочого часу директора;
•забезпечення зв'язку із посадовими особами інших органів державної влади України;
•зустріч та прийом іноземних делегацій;
•організація проведення ділових нарад;
•організація ділових поїздок: замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз;
•оформлення перепусток для входу на територію режимного об'єкта;
•робота зі співробітниками підприємства: збір даних для директора, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
•зустріч відвідувачів (чай/кава);
•вирішення питань, що стосуються життєдіяльності приймальної: замовлення канцелярії, води, продуктів;
•реєстрація вхідних/вихідних документів, ведення внутрішнього документообігу;
•прийом та розподіл вхідних дзвінків, електронних повідомлень, факсів;
•взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами;
•допомога у створенні творчої діяльності заходів, презентацій;
•пошук та обробка необхідної інформації.

Менеджер з адміністративної діяльності + секретар керівника

from 05.2010 to 06.2016 (6 years 1 month)
ТОВ "Форум Менеджмент Груп", Київ (Нерухомість)

•досвід роботи на рецепції: прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС, ведення телефонних переговорів, зустріч відвідувачів, відправка кореспонденції, робота з кур'єрськими службами;
•обробка вхідної та вихідної кореспонденції компанії у системі електронного документообігу Terrasoft;
•організація та допомога у проведенні зустрічей та нарад співробітників компанії з потенційними орендарями, партнерами, клієнтами;
•робота з внутрішніми документами підприємства: створення, контроль, перевірка даних, формування та ведення щоденних та щомісячних внутрішніх звітів;
•робота з персоналом компанії: збір даних для керівника, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
•замовлення квитків, бронювання готелів;
•замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.

Досягнення:
Робота у системі електронного документообігу Terrasoft.
Чіткість та злагодженість роботи служб, досвід взаємодії з усіма структурними підрозділами підприємства.

Економіст

from 09.2005 to 11.2009 (4 years 2 months)
ЧП "Логистрасн", Київ (Транспорт, логістика)

•взаємодія з перевізниками та замовниками залізничних вантажних перевезень;
•ведення бази розрахунків залізничних тарифів;
•оформлення всієї супутньої документації;
•складання та ведення внутрішньої звітності підприємства;
•пошук нових замовників.

Офіс-менеджер

from 11.2001 to 01.2004 (2 years 2 months)
ТПК "Алеф" (ТОВ "Атлантіс": власне виробництво та реалізація вітчизняного алкоголю: ТМ "Золота Амфора", ТМ "Клінков", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
•ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
•складання та ведення корпоративної звітності, графіків продажів;
•замовлення квитків, бронювання готелів;
•виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
•замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.

Офіс-менеджер

from 05.1998 to 05.2001 (3 years)
ЗАТ "Українська газова компанія", Київ (Енергетика)

•прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
•ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
•зустріч та прийом іноземних делегацій;
•організація проведення ділових нарад;
•організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз);
•виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
•замовлення канцелярії, води, продуктів, медикаментів.

Оператор 1C

from 09.1997 to 05.1998 (8 months)
ДП "Евромарт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•підготовка супровідних документів у 1С (рахунок-фактура, товарно-транспортна, видаткова, податкова накладні);
•підбір необхідних сертифікатів;
•підготовка документів до відвантаження товару;
•взаємодія з бухгалтерією щодо первинної документації;
•здійснення контролю за поверненням від клієнта завірених бухгалтерських документів за поставлену продукцію;
•участь у проведенні інвентаризацій.

Education

УК "Южатоменергострой"

Бухгалтерський облік. Бухгалтер промислового підприємства., Київ
Specialized secondary, from 1990 to 1992 (2 years)

Additional education and certificates

Навчальний центр "Декарт", курс "Офіс-менеджер"

1997, 6 місяців

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Клієнт-Банк
  • ERP
  • Jira
  • Google Календар
  • Ведення CRM
  • Користувач Terrasoft CRM
  • СЕВ АСКОД
  • СЕВ ОВВ

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • French — beginner

Additional information

Робота у системі електронного документообігу Terrasoft, СЕВ АСКОД, СЕВ ОВВ.

Навики та досягнення: практичний досвід роботи у команді на загальний результат. Відповідальність та старанність, розуміння важливості роботи з документами та інформацією, у тому числі обмеженого доступу.

Особисті якості: відповідальна, виконавча, комунікабельна, тактична, пунктуальна, серйозно ставлюся до роботи, вмію та хочу працювати в команді на загальний результат, сприймаю роботу як другий будинок. Захоплення та інтереси: вивчаю англійську та французьку мову, люблю природу, музику, спорт. Є бажання не зупинятися на досягнутому, постійно самовдосконалюватися, навчитися чогось нового.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: