• File

Антоніна

Менеджер з продажу, керівник

Age:
42 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Масяк Антоніна Ярославівна
м. Львів, моб. [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата народження 28.12.1982р. м. Львів
Діти маю 2 синів (16р. і 8р.) та доньку (1,5 р), заміжня.
Освіта1999-2004рр. Львівський національний університет ім. І.Франка, юридичний факультет. Освітньо-кваліфікаційний рівень - "магістр права".

Робота:

з 2016 по теперішній час - керівник Інтернет-магазинів "Siwer" (siwer.in.ua) та "I-pro" (i-pro.com.ua). Обов’язки: адміністрування сайту, пошук постачальників, укладення договорів купівлі-продажу, формування цін та асортименту товарів, наповнення сайту, робота в системі CRM, звітність.

з 09.2013 – 09.2015 — менеджер з продажу ресторанного обладнання «Центуріон». Обов'язки: комерційна робота в сфері продажу обладнання, укладання договорів з постачальниками та покупцями, формування комерційних пропозицій, управління та розвиток асортименту по товарних категоріях; аналіз ринку та підбір асортименту; організація і контроль робіт з постачальниками; контроль цін і ціноутворення на сайті; контроль актуальності залишків в інтернет-магазині; організація роботи по наповненню сайту контентом; організація і проведення акцій; контроль і ведення документообігу компанії (підготовка, обробка і систематизація документації); організація логістики; організація роботи офісу.

з 09.2012 – 07.2013 — заступник регіонального директора ТзОВ «Продімпекс». Обов'язки: контроль і ведення документообігу компанії (підготовка, обробка і систематизація документації); ведення кадрового діловодства, ведення табелю обліку робочого часу, оформлення відпусток, пошук та підбір персоналу; робота з 1С:8 (первинна бухгалтерія); організація логістики; організація роботи офісу; вирішення повсякденних адміністративних питань.

з 06.2011 — менеджер з адміністративної діяльності Філії «Львівський молочний комбінат» (ТМ ДОБРЯНА)
Обов'язки: вирішення адміністративних питань в межах своєї компетенції; контроль і ведення документообігу компанії; співпраця із начальниками усіх структурних підрозділів, організація відряджень працівників; виконання доручень керівництва; робота із кореспонденцією; підготовка засідань, співбесід, презентацій; забезпечення життєдіяльності головного офісу та ін.
з 04.2012р — 09.2012 по сумісництву в.о.начальника відділу кадрів Філії «Львівський молочний комбінат» (ТМ ДОБРЯНА)
Обов'язки:ведення кадрового діловодства (особові справи, трудові книжки), ведення табелю обліку робочого часу, оформлення відпусток, підготовка наказів та звітів по персоналу, пошук, підбір та навчання персоналу.

09. 2004 р. – 05. 2011- викладач кафедри права у Львівському Інституті МАУП (дисципліни - Правознавство, Підприємницьке право, Корпоративне право, Біржове право, Правовий захист прав споживачів, Законодавство про банкрутство, Право інтелектуальної власності).

Навики
Володіння іноземними мовами: німецька - базовий, англійська- початковий, польська - початковий, українська та російська — вільно;
Комп’ютерні програми: досконале знання офісних програм, 1С:Підприємство, високий рівень знання ПК, досвід роботи в інтернеті, швидкий набір тексту.
Персональні якості: швидке засвоювання матеріалу, вміння працювати з великими обсягами інформації, працьовитість, комунікабельність, грамотність, високий рівень самоорганізації, акуратність, відповідальність; наполегливість, стресостійкість, пунктуальність, вміння працювати в команді, відсутність шкідливих звичок, презентабельний зовнішній вигляд, приємний голос.
Наявність прав кат.В., власне авто, ноутбук.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: