- PRO
Олег
Операційний директор
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 46 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10783821/
Work experience
Операційний директор
from 06.2022 to 06.2024
(2 years)
Inter Energy Europe, Київ (Енергетика)
ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР (дистрибуція/імпорт)2022 – 2024
Група дистриб’юторський компаній (окремі юр особи) в УКРАЇНІ, ПОЛЬЩІ, НІМЕЧЧИНІ з продажу обладнання для будівництва СОНЯЧНИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ
РЕЗУЛЬТАТИ:
1.HR:
1.1.Найм та підбір персоналу: головний бухгалтер, бухгалтер, логіст, керівник складу, водій навантажувача, інженер технічного відділу, інженер-проектант
1.2.Розробка посадових інструкцій для операційного персоналу
1.3.Проведення інтерв’ю та оцінка персоналу операційного департаменту
1.4.Розробка та впровадження KPI підлеглого персоналу
2.Виробництво: Складське господарство/Логістика:
2.1.Оптимізація складських приміщень: зменшення орендованої площі на 40%
за рахунок складського обладнання
2.2.Переведення складів з обслуговування на аутсорсингу на власні ресурси. Обґрунтування власникам бізнесу втілення таких змін. Економія склала 50% від послуг аутсорсингу
2.3.Розробка договірної політики з найманими перевізниками
2.4.Розробка системи закупівель для потреб складського господарства
2.5.Успішне проведення переговорів про збереження цін за складські послуги в Польщі (по Законодавству GUS мала бути щорічна індексація)
3.Фінанси / Бухгалтерія:
3.1.Переведення компанії на нову облікову базу (з 1С на BAS корпорація)
3.2.Написання ТЗ програмісту 1С для автоматизації операційних процесів в управлінській базі 1С. Реалізовано більше 20 доробок в 1С
3.3.Написання інструкцій для персоналу по роботі в управлінській базі 1С
3.4.Оптимізація податкового навантаження компанії в Україні. % податкового навантаження в нормі по галузі
3.5.Втілення системи оподаткування польської компанії без сплати податку на прибуток (VAT – сплата на загальних умовах)
3.6.Розрахунок фінансових показників проектів: рентабельність, NPV, ROI, IRR, термін окупності
3.7.Взаємодія з зовнішніми аудиторами по усуненню ключових недоліків по результатам щорічних аудиторських перевірок
3.8.Рекомендації власникам бізнесу щодо покращення фінансових показників діяльності Групи компаній, а саме: «як офіційно не сплачувати податок на прибуток в Україні /Польщі»
4.Інше:
4.1.Втілення системи обліку роботи інженерів технічного відділу
4.2.Розробка бізнес-процесів роботи операційного напрямку діяльності
4.3.Оцифрування функціональних процесів операційного персоналу
4.4.Налаштування системи бухгалтерського обліку між українською та польською / німецькою компанією
4.5.Запуск проектно відділу для підготовки проектів будівництва СЕС
4.6.Отримання простроченої ДЗ від клієнтів польської компанії шляхом: власних перемовин (на польській мові) та співпраця з колекторськими компаніями
4.7.Реєстрація компанії в Німеччині (99% відсотків адвокатів запевняли, що не можливо це зробити для нерезидентів)
Менеджер проєктів
from 01.2018 to 06.2022
(4 years 5 months)
Автологістика, Київ (Транспорт, логістика)
Втілення проектів в компанії:
1.Переобладнання авто на ГБО (LPG), Сертифікація переобладнаних авто;
2.Запуск виробничої/торгової компанії для трансформації вантажних авто (напрямок трансформації: промтоварні/ізотермічні/реф. фургони, модульні ізоляційні системи, спецавтомобілі, автобуси)
3.Мережа франчайзингових партнерів
4.Випробувальна Лабораторія для легкових та вантажних автомобілів
Функціональні обов’язки:
•Формування стратегії запуску і розвитку по кожному проекту
•Опис бізнес-процесів проектів
•Розробка та впровадження точок контролю
•Участь у маркетинговій стратегії просування проектів
•Розробка та впровадження фінансової політики проектів
•Розробка навчальних матеріалів для виробничого та адміністративного персоналу
•Впровадження стандартів, інструкцій, наказів, положень компанії
•Реалізація заходів для підвищення продажів реалізованих проектів
•Підтримка відносин із ключовими клієнтами/постачальниками
(українські/європейські) компанії
•Участь в автоматизації процесів проектів
•Розробка бюджетів: статті доходів/витрат
•Успішне проходження аудитів державних структур для запуску проектів
РЕЗУЛЬТАТИ:
1.Запуск запланованих проектів в заздалегідь визначені терміни по часу
2.Збільшення валового доходу на 35% от реалізації проектів
3.Збільшення показника EBITDA на 30% (звітний період - 1 рік) за рахунок втілення нових проектів
Менеджер проєктів
from 10.2015 to 01.2018
(2 years 3 months)
SAT, Київ (Транспорт, логістика)
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ РОЗВИТКУ БІЗНЕСА (проект «ФРАНЧАЙЗИНГ»)
Функціональні обов’язки:
•Продаж проекту «Партнерство» потенційним партнерам
•Розширення агентської мережі
•Регламентування діяльності Агентської мережі
•Розробка та впровадження системи контролю роботи агентських підрозділів
•Проведення оцінки реалізованих проектів, заходів та здійснення дій, спрямованих на зниження бізнес ризиків діяльності ТК «SAT»
•Розробка заходів щодо збільшення рентабельності (прибутку) ТК "SAT" від програми "Партнерства"
•Контроль роботи агентів у затверджених точках контролю Підготовка аналітичних звітів, презентації за результатами роботи з
•рекомендаціями та пропозиціями
•Розробкапропозиційщодостратегіїрозвитку«Агентськоїмережі» представництв
РЕЗУЛЬТАТИ:
1.Відкриття за 1,5 року 55 партнерських відділень на території України
2.Виконання плану продажів агентами послуг компанії
3.Збільшення на 30% доходу (від продажу послуг) компанії за рахунок партнерських відділень
4.Досягнення показника рентабельності ТК "SAT" від програми "Партнерства"
5.Досягнення рівня операційної рентабельності проекту – задача власника бізнесу
Заступник комерційного директора
from 10.2007 to 10.2015
(8 years)
SAT, Київ (Транспорт, логістика)
Функціональні обов’язки:
Фінансовий напрямок:
•складання бюджету за статтями доходу та витрат
•розрахунок фінансових показників діяльності регіональних підрозділів
•оцінка та економічний аналіз проектів у компанії
Комерційний блок:
•розробка та впровадження стратегії продажів послуг підприємства
•постановка завдань та контроль виконання планів продажів в регіонах
•розробка форм планування продажів послуг та регулярної звітності за результатами роботи
•забезпечення виконання планів продажів підприємства
•контроль за станом дебіторської заборгованості клієнтів та впровадження заходів щодо її скорочення
•забезпечення своєчасного погашення дебіторської заборгованості клієнтами згідно підписаних договорів
•проведення переговорів, презентацій з існуючими та потенційними клієнтами з метою збільшення продажів
•розробка системи мотивації працівників компанії
•подання Генеральному директору пропозицій щодо покращення якості та асортименту послуг підприємства
•взаємодія та здійснення обміну інформацією зі структурними підрозділами підприємства, у межах наданих посадових повноважень
Виробничий напрямок:
•участь у проектній роботі по впровадженню змін виробничих бізнес-процесів
•участь в проектній роботі зі створення спільних рейсів із конкурентами з доставки вантажів
•аналіз роботи в «польових» умовах підрозділу «служба доставки»
•участь у переговорах з підрядниками по питанню надання найманого магістрального транспорту
Управління персоналом:
•пошук та підбір персоналу: керівник підрозділу, фахівець з продажів
•проведення співбесід із кандидатами
•навчання нових працівників діяльності підприємства
•атестація персоналу комерційного департаменту
•проведення лекцій для підлеглих працівників
•організація проведення зовнішнього навчання фахівців із продажів: тренінги, семінари
•оцінка показників роботи персоналу комерційного департаменту
РЕЗУЛЬТАТИ:
1.Виконання планів (бюджету доходу) продажу на підприємстві
2.Виконання плану продажу із залучення нових клієнтів
3.Утримання планового показника дебіторської заборгованість
4.Досягнення рівня операційної рентабельності проекту – задача власника бізнесу
5.Побудова та втілення системи продажів на підприємстві
6.Впровадження CRM системи для функцій продаж
7.Успішне завершення виробничих та комерційних проектів
Education
International Institute of Management LINK OUBS (Open University Business School, United Kingdom)
MBA (Master of Business Administration), Київ
Higher, from 2011 to 2015 (4 years)
Київський інститут муніципального менеджменту та бізнесу (КІММБ)
Факультет: Економічний Спеціальність: Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2001 to 2004 (3 years)
Київський Військовий інститут управління та зв’язку (КВІУЗ)
Факультет: автоматизований електрозв’язок. Спеціальність: інженер телекомунікацій., Київ
Unfinished higher, from 1996 to 2001 (5 years)
Knowledge and skills
- Управлінські навички
- Стратегічне планування
- Управління командою
- MS Excel
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — above average
- Polish — above average
Additional information
Професійна цінність: проактивний, амбітний, стійкий до стресів, високий рівень фінансової грамотності, вимогливий до себе та персоналу, практик у реалізації змін, беру відповідальність за прийняті рішення.
Similar candidates
-
Директор підприємства
80000 UAH, Kyiv, Dnipro, Odesa -
Виконавчий директор
35000 UAH, Kyiv -
Виконавчий директор
Kyiv -
Виконавчий директор
120000 UAH, Kyiv, Other countries, Remote -
Керівник заводу
Kyiv -
Керівник підприємства, помічник керівника
50000 UAH, Kyiv