• File

В'ячеслав

Регіональний директор

Considering positions:
Регіональний директор, Директор, керівник напрямку, Виконавчий директор
Age:
37 years
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Cherkasy, Dnipro, Khmelnytskyi, Kropyvnytskyi, Kyiv, Lviv, Odesa, Rivne, Vinnytsia, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хворов В’ячеслав В’ячеславович
м. Кропивницький, тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження – 17.05.1988 р.

Досвід роботи:
ТОВ «Інга»
06.2020 – 08.2024 – директор ХПП
- управління фінансово-господарською діяльністю елеваторів;
- організація закупівлі зернових та олійних культур;
- приймання, очищення, сушіння, зберігання та відвантаження продукції;
- організація діяльності елеватора з «нуля».
ТОВ «АПГ «Адамант»
04.2018 – 06.2020 – менеджер із закупівлі с/х продукції
- закупівля зернових та олійних культур на ринку України;
- організація та координація закупівельних процесів;
- розширення клієнтської бази постачальників і розвиток довгострокових відносин;
- відбір проб та контроль якості.
ТОВ «ТД «Радій» (Виробництво світлотехнічної продукції)
10.2017 – 04.2018 – керівник напрямку збуту
- виконання планових показників з продажу;
- моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
- контроль дебіторської заборгованості;
- підбір і навчання персоналу;
- проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладання договорів поставки;
- проведення презентацій товару та участь у виставках (в т.ч. міжнародних).
ПМП НВФ «КІТ» (Виробництво торгового обладнання, POS матеріалів)
- виявлення потреб контрагента;
- контроль якості продукції, що відвантажується;
- контроль дебіторської заборгованості;
- участь в розробці та реалізації проектів;
- післяпродажний супровід;
- регулярні відрядження;
- участь в тендерах;
- організація участі в міжнародних виставках (Німеччина, Польща, Білорусь).
08.2012 – 10.2017 – менеджер по роботі з ключовими клієнтами
- супровід одного з пріоритетних клієнтів;
- відновлення авторитету компанії;
- відповідальність за ціноутворення;
- проведення комерційних переговорів;
- формування та контроль планів реалізації проектів згідно потреб контрагентів;
- розширення асортименту товару та послуг, які надає компанія;
- збільшення клієнтської бази (українські та закордонні контрагенти);
- популяризація професіонального розвитку співробітників;
- виконання функціональних зобов’язань заступника директора, при його відсутності (відпустки, відрядження, лікарняні):
- контроль дебіторської заборгованості підприємства в цілому;
- планування розрахунків з підрядниками;
- визначення пріоритетності дій суміжних підрозділів;
- приймання рішення про умови підписання договорів з новими контрагентами;
- відстоювання інтересів підприємства;
- планування роботи відділу збуту.
02.2012 – 08.2012 – менеджер зі збуту ЗЕД (Литва, Білорусь, Казахстан, Грузія, Молдова)
- систематизація потреб основного контрагента;
- відповідальність за підписання контрактів та їх виконання;
- пошук закордонних клієнтів;
- підготовка документів для митного оформлення продукції;
04.2011 – 02.2012 – менеджер зі збуту
- пошук нових клієнтів;
- супровід вже існуючих клієнтів;
- підписання контрактів на виробництво та поставку обладнання;
- активна участь в розробці та презентації продукції.
ТОВ «ВК «Альтерн» (Виробництво торгового обладнання, POS матеріалів)
10.2010 – 03.2011 – менеджер зі збуту
- пошук нових клієнтів;
- супровід вже існуючих клієнтів;
- підписання контрактів на виробництво та поставку обладнання;
- контроль якості продукції, що відвантажувалась;
- відвантаження обладнання в ТТ, контроль її наявності та залишків;
- контроль дебіторської заборгованості.
ТА «Фортеця – Тур»
03.2010 – 10.2010 – менеджер зі збуту
- пошук нових клієнтів;
- супровід вже існуючої клієнтської бази;
- презентація послуг, які надає компанія;
- розробка нових туристичних маршрутів.
ТОВ «Еліт – Одеса»
11.2009 – 03.2010 – торговельний представник
- пошук нових клієнтів;
- відвідування ТТ згідно маршрутного листа;
- контроль викладки повного асортименту товару;
- відстеження строків реалізації продуктів;
- контроль наявності товару в ТЗ згідно договору поставки;
- формування заявки на поставку товару.
09.2009 – 11.2009 – мерчендайзер
- відвідування ТТ згідно маршрутного листа;
- контроль кількості товару в торговому залі, своєчасне його поповнення;
- відстеження строків реалізації продуктів;
- контроль викладки повного асортименту товару;
- формування щоденних звітів (заповнення сторчеків).
ДП ДАК «Хліб України» Новоукраїнський КХП
07.2009 – 08.2009 – майстер хлібоприймальної дільниці
07.2008 – 08.2008 – майстер хлібоприймальної дільниці
- контроль кількості прийнятої сировини та відвантаженої готової продукції;
- оформлення товарно-транспортної документації;
- обробка внутрішніх наказів.
Торгова мережа «Копійка»
07.2007 – 08.2007 – продавець консультант
- контроль кількості товару в торговому залі, своєчасне його поповнення;
- надання інформації при виборі товару;
- допомога товарознавцю в прийомці товару;
- контроль наявність та достовірність цінників;
- участь в інвентаризації;
- контроль строків реалізації продуктів.

Освіта
09.2005 – 07.2010 - Одеський Національний Політехнічний Університет
Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
Спеціальність – менеджмент ЗЕД (Спеціаліст)

Семінари та тренінги:
27.10.2016 – Зовнішньоекономічна діяльність: митне оформлення, правила Incoterms-2010, сертифікат EUR.1, карнет А.Т.А., попередження потенційних ризиків порушень митного законодавства. Організатор – КРТПП.
05-06.08.2016– Агресивні продажі на ринку В2В. Організатор – NTA.

Професійні навики та знання:
- MS Office (Outlook, Word, Excel, Access, PowerPoint) – досвідчений користувач;
- вміння планувати робочий час;
- високий рівень самостійності в прийнятті рішень;
- стресостійкість;
- аналітичне мислення та вміння працювати з великим об’ємом інформації.

Додаткова інформація:
- водійське посвідчення кат. А, В, С. Стаж керування ТЗ (кат. В) – 19 років;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: