• File

Володимир

Помічник керівника

Age:
35 years
City:
Kryvyi Rih

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е

Євсєєв Володимир Олександрович, 27.04.1990 р.н. (34 роки), одружений, проживаю у м. Кривий Ріг Центрально-Міський р-н., моб. тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section), вільно володію українською (діловою) є відповідний сертифікат та російською мовами, англійською зі словником.
У 2012 році закінчив Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет» та здобув кваліфікацію спеціаліста з правознавства.
З 2013 р. по 2014 р. працював у військовій частині на посаді юрисконсульта.
З 2014 р. по 2016 р. працював у іншій військовій частині на посаді юрисконсульта юридичної групи військової частини.
З 2016 р. по теперішній час працюю у військовій прокуратурі м. Кривий Ріг, поступово обіймав посади старшого інспектора та головного спеціаліста.
За час роботи у зазначених організаціях дисциплінарних стягнень немає.
Основна діяльність полягала у веденні діловодства (вхідна, вихідна кореспонденція), створення службових документів (накази, рапорти, поточна документація), приймання звернень громадян (їх реєстрація, слідкування за терміном надання відповіді у встановлений законом строк), робота з кадровим та бухгалтерським органом (накази на призначення, звільнення з посади працівників, надання відпусток, ведення особових справ працівників, ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками), поточні завдання керівництва (потребували оперативного, уважного, грамотного підходу до виконання завдань).
Основними перевагами вважаю: оперативність у роботі, уважність, кмітливість, спокійність (стресостійкість), вміння знаходити спільну мову з співбесідником, пунктуальність та охайність.
Впевнений користувач комп’ютерної та офісної техніки.
Прав на керування автомобілем не маю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: