- File
Євген
Керівник
- Considering positions:
- Керівник, Державний виконавець, Фахівець з обліку, Начальник служби охорони, Аудитор, Фахівець з фінансів, Менеджер з продажів, Керівник підприємства
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10802543/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Юрченко Євген Костянтинович Місце проживання:
с. Софіївська Борщагівка вулиця Боголюбого
Моб. телефон:[
1
Ціль:
1. Професійне застосування отриманих знань та досвіду роботи на посаді економіста з фінансовій роботі, помічника директора, заступника директора, директора.
2. Можливість самовдосконалення та перспективи професійного зростання.
3. Фінансова стабільність.
Освіта:
У 2011р. закінчив Дніпродзержинський державний технічний університет та отримав повну вищу освіту за фахом "Фінанси", кваліфікація магістр з фінансів.
Підвищення кваліфікації:
У 2010р. пройшов курси Національна академія державного управління при Президентові Україна, програма курсу з питань підготовки спеціалістів у сфері державних закупівель «Державні закупівлі в Україні»
Досвід роботи:
ПАТ «Кредитпромбанк» 08.04.2008р. – 14.01.2009р.
Посада: економіст відділення (операціоніст). Тимчасово виконував обов'язки начальника відділення.
Обов'язки, функції: оформлення усіх можливих видів операцій з юридичними і фізичними особами, платежі, клієнт-банк, овердрафт, оформлення депозитів юридичним і фізичним особам. Видача кредитів: карткові, авто-кредитування, іпотечне кредитування, кредитування під заставу майна та оформленні овердрафтів корпоративним клієнтам за умовами ПАТ "Кредитпромбанк". Залучення клієнтів до пенсійної програми, а також зарплатних проектів. Поширення великої реклами, мережі банкоматів і пост терміналів (еквайрингів). Відкриття рахунків юридичним і фізичним особам. Оформлення вкладів в дорогоцінних металах.
ПАТ «Дніпродзержинська ТЕЦ» 10.08.2009р. – 22.08.2011р.
Посада: економіст першої категорії з правової та договірної роботи. Обов'язки, функції: оформлення (висновок) та ведення усіх видів договорів, перевірка калькуляції та кошторисної документації згідно норм ДБН України, складання і здача квартальних та річних звітів з цінних паперів (Акцій) до Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку, проведення тендерних закупівель згідно закону України. "Про здійснення державних закупівель" від 01.06.2010р. №2289 - VI. Проведення та оформлення перевипуску акцій з документарної форми існування у бездокументну форму існування.
ДП «Кристал» КВП ДМР «Міськводоканал» 06.03.2014р. – 16.03.2016р.
Посада: директор
Обов'язки, функції, досягнення: Оперативне керівництво підприємством, виконання планових показників виробництва. Стратегічне планування, виконання поставлених завдань, бюджетування, управління фінансовими потоками, управління матеріальними потоками (сировина, готова продукція), підбір персоналу, керівництво колективом. Підвищення ефективності роботи підприємства. Досягнення: збільшення об'ємів послуг, зниження сировинної собівартості продукції, оптимізація роботи підрозділів, поліпшення роботи складського господарства. Впровадження нової стратегії продажів. За рік з 2014г. - 2015г. підприємство було виведено з боргів. У 2016р. підприємством було сплачено податок на прибуток.
ТОВ «Кристал-15» 24.03.2015р. – 17.08.2016р.
Посада: директор зі сумісництвом
Запуск підприємства з нуля, набір персоналу, запуск рекламної продукції. Обов'язки, функції, досягнення: запуск підприємства з нуля, набір персоналу, запуск рекламної продукції, оперативне керівництво підприємством, виконання планових показників підприємства, стратегічне планування, виконання поставлених завдань, бюджетування, управління фінансовими потоками, управління матеріальними потоками, підбір персоналу, керівництво колективом. Підвищення ефективності роботи підприємства. Досягнення: збільшення об'ємів послуг, оптимізація роботи підрозділів. Впровадження нової стратегії послуг. За 2015г-2016г. підприємство вийшло у прибуток 95%.
ТОВ «ЕТАЛОН-АСП» 01.09.2016р. – 30.06.2017р.
Посада: помічник директора, менеджер з регіонального розвитку.
Обов'язки, функції: ведення документообігу, складання комерційних пропозицій, ділове листування, юриспруденція, бухгалтерія, фінанси, складання та ведення усіх видів договорів, проведення тендерних торгів, складання тендерної документації. Відкриття філій по Україні з нуля: розвиток регіональної мережі, робота з комунальними підприємствами. Оптимізація бізнес процесу, виконання планових показників.
ТОВ«МЕТЕРС-2017» 01.07.2017р. – 10.06.2019р.
Посада: директор
Обов'язки, функції, досягнення: запуск підприємства з нуля, набір персоналу, запуск рекламної продукції, оперативне керівництво підприємством, виконання планових показників підприємства, стратегічне планування, виконання поставлених завдань, бюджетування, управління фінансовими потоками, управління матеріальними потоками, підбір персоналу, керівництво колективом. Підвищення ефективності роботи підприємства. Досягнення: збільшення об'ємів послуг, оптимізація роботи підрозділів. Впровадження нової стратегії послуг. За 2017г-2018г. підприємство вийшло у прибуток 50%.
Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби
19.06.2019р. – 16.09.2019р.
Посада: головний державний ревізор-інспектор відділу перевірок підприємств виробничої сфери управління аудиту з перевірок податкового законодавства.
Присвоєння спеціального звання – інспектор податкової та митної справи 3-го рангу
Обов’язки, функції: організація та проведення документальних перевірок юридичних осіб з питань сплати податків.
Київська міська державна адміністрація Департаменту транспортної інфраструктури 19.06.2020р. – 30.06.2022р.
Посада: головний спеціаліст відділу з публічних закупівель управління з фінансово-економічних питань.
Обов'язки, функції: управління фінансово-економічних питань Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виконання обов’язків, передбачені Законом України «Про державну службу» та завдання, що випливають з положень про Департамент, управління, відділу. Організація та проведення моніторингу зкупівель (завищення цін, опрацювання тендерної документації та інших документів комунальних транспортних підприємств, установ та організацій міста для запобігання проявів корупції у сфері закупівель та розвитку добросовісної конкуренції, підпорядкованих комунальних підприємств, Київської міської державної адміністрації.
Обслуговуючий кооператив «Товариство користувачі централізованими мережами «СОФІЇВКА»
16.01.2025р. – по теперішній час.
Посада: співпраця по договору ЗПХ
Обов’язки, функції: здійснення контрольного визначення обсягів наданих послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення по об’єктам споживання даних послуг, розташованим у с. Софіївська Борщагівка, та документально оформлення результатів по кожному об’єкту.
Навички та знання:
Знание ПК: MS Office, Mad Cad, AvtoCAD, Pascal, Lotus-Notes, Scrooge, Smida_rze_setup, 1C, АСВО, ВАRS.
Особисті якості: Відповідальне відношення до роботи, вміння працювати у колективі, самостійно аналізувати ситуацію, планувати та досягати результату. Старанний, дисциплінований, швидко навчаюся і прагну до пізнання нового.
Similar candidates
-
Руководитель отдела продаж (управление тендерным отделом), менеджер проектов
50000 UAH, Kyiv, Remote -
Керівник відділу продажу
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник логістичного відділу
Kyiv -
Директор магазин, продавець-консультант
Kyiv -
Тілоохоронець, керівник служби безпеки
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник із закупівель
45000 UAH, Kyiv