• File

Володимир

Директор з продажу

Considering positions:
Директор з продажу, Директор філії, Керівник відділу продажу, Комерційний директор
Age:
50 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 3 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шаров
Володимир

Дата народження: 9 червня 1975 року
М/п: м.Одеса
E-mail - [open contact info](look above in the "contact info" section)
Моб.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
1994-2000:Одеська Державна Академія Харчових Технологій
факультет:
1) механічний;
2) менеджмент підприємства.
1990-1994: Одеський механіко-технологічний технікум
факультет: механічний.
2003-2004. Міжнародний Гуманітарний Університет:
- фахівець з митного оформлення вантажів;
- митний брокер.
Тренінги:
"Ефективні закупівлі та управління товарними залишками";
"Тайм менеджмент";
"Технології продажів";
"Розробка і впровадження стандартів";
"Кайзен";
"5S".

Професійна діяльність:

червень 2019
Комерційний директор ТОВ "Гіпро"
Види діяльності:Виробництво та продаж будівельного обладнання (опалубка, риштування)
Канали збуту:
-дилерська мережа;
-B2B (об'єктні продажі) - девелоперські та будівельні компанії, підрядні організації, мостобудівники, ремонтно-дорожні компанії, виробничі підприємства.
Обов'язки:
-організація та управління комерційною діяльністю групи компаній;
бізнес-планування і контроль над виконанням плану продажів;
-формування асортиментної матриці, ціноутворення, розробка заходів спрямованих на збільшення ефективності торговельної діяльності (збільшення продажів, оборотність товарів, розширення ринку збуту);
- аналіз і оцінка ефективності роботи ;
-оптимізація використання комерційних ресурсів;
- бюджетування;
-постачання;
-логістика, ЗЕД

січень 2015 - червень 2019
Директор філії ТОВ "Термекс"
Види діяльності Виробництво і продаж водонагрівального та опалювального обладнання.
Канали збуту:
-опт;
-DIYмережі;
- роздріб
- B2B (об'єктні продажі) - будівельні, проектні організації, архітектурні, дизайнерські та монтажні компанії, виробничі підприємства.
Обов'язки:
- організація та управління продажами у ввіреному регіоні
- бізнес планування і контроль над виконанням плану продажів;
- розробка заходів, спрямованих на збільшення ефективності торговельної діяльності (збільшення продажів, оборотність товарів, розширення ринку збуту);
- аналіз і оцінка ефективності роботи;
- оптимізація використання комерційних ресурсів;
- бюджетування;
- розробка маркетингових програм (акції, розпродажі, презентації...)
- організація заходів з логістики (склад, транспорт)
- внутрішній аудит

05.2011-12.2014
Директор ТОВ "Авотек":
Види діяльності: продаж інженерних систем побутового та промислового призначення: опалення, водопостачання, каналізації, вентиляції, газові котли, сантехнічне обладнання (кераміка, змішувачі, душові кабіни, раковини, мийки), водонагрівачі, насосне обладнання, кондиціонери, інструмент, аксесуари.
Канали збуту:
- опт;
- роздріб;
- інтернет магазин
- B2B (об'єктні продажі)-будівельні, архітектурні, дизайнерські та монтажні компанії, виробничі підприємства.
Обов'язки:
- відкриття підприємства з "нуля";
- організація адміністративно господарської діяльності, управління бізнес-процесами на підприємстві;
- маркетинг ;
- формування асортиментної матриці, ціноутворення, розробка заходів спрямованих на збільшення ефективності торговельної діяльності (збільшення продажів, оборотність товарів, розширення ринку збуту);
- стратегічне планування закупівель і продажів, для кожного каналу збуту;
- аналіз і оцінка ефективності роботи підприємства;
- оптимізація використання комерційних ресурсів;
- бюджетування підприємства, нових проектів;
- організація заходів з логістики;
- навчання і розробка мотиваційної програми для персоналу;

01.05.10-01.05.11
Директор з регіонального розвитку, ТОВ "Ромстал Україна"
(міжнародна торговельна мережа - підприємство з іноземними інвестиціями ISO 9001:2000, ISO 9001:2008)
Вид діяльності: продаж інженерних систем побутового та промислового призначення: опалення, водопостачання, каналізації, газових котлів, сантехнічне (кераміка, змішувачі, душові кабіни) і насосне обладнання, кондиціонери, інструмент, аксесуари.
Канали збуту:
- опт;
- роздріб;
- франчайзинг;
- B2B (об'єктні продажі)-будівельні, архітектурні, дизайнерські та монтажні компанії, виробничі підприємства;
Обов'язки:
- організація та управління регіональною мережею підприємства;
- аналіз ефективності роботи мережі;
- бізнес планування і контроль над виконанням плану продажів;
- формування асортименту та оптимізація товарних залишків (внутрішня логістика);
- розробка, бюджетування та відкриття нових проектів (торгових точок);
- розробка стратегій спрямованих на підвищення ефективності торговельної діяльності (підвищення продажу, оборотність товарів, розширення ринку збуту), мерчандайзинг, складання планограм;
- розробка маркетингових програм (акції, розпродажі, рекламні заходи);
- розробка і впровадження стандартів, роботи та обслуговування клієнтів;
- внутрішній аудит діяльності
-компанії (оцінка роботи персоналу і стан торгових точок);
- оптимізація використання комерційних ресурсів;
- розробка програм лояльності;
- розробка мотивації персоналу;

12.2008 по 05.2010
Керівник напрямку ТОВ "Антей Трейдинг"
Вид діяльності: ТОВ "Антей Трейдинг" - один з найбільших постачальників сантехніки (кераміка, змішувачі, душові кабіни, гідробокси), аксесуарів, меблів для ванних кімнат, систем опалення та водопостачання України.
Канали збуту (національна дистрибуція):
- опт;
- роздріб (14 магазинів);
- DIYмережі;
- філіальна мережа;
- інтернет магазин;
- B2B (Об'єктні продажі)-будівельні, архітектурні, дизайнерські та монтажні компанії, виробничі підприємства.
Обов'язки:
- організація та управління комерційною діяльністю напряму;
- маркетинг (стратегічний, операційний);
- формування асортиментної матриці, ціноутворення, розробка заходів спрямованих на збільшення ефективності торговельної діяльності (збільшення продажів, оборотність товарів, розширення ринку збуту);
-розробка і впровадження нових проектів-брендів, виведення нових брендів на ринок України, визначення стратегії виведення продукту для кожного каналу збуту;
- бюджетування проєктів;
- організація закупівель, (ЗЕД);
- планування продажів;
- управління продажами в кожному каналі збуту;
- формування асортименту, розробка специфікацій і планограм для DIY-мереж (Нова Лінія, Епіцентр, OBI, Praktiker...) і роздрібних магазинів, мерчандайзинг;
- проведення заходів з просування вторинних продажів;
- управління залишками (формування та оптимізація товарних залишків в розрізі кожного маркету, філій і торгової точки), робота з неліквідними товарами;
- робота зі зменшення дебіторської заборгованості.

07.2005 по12.2008
Директор ТОВ "Тірол"
підприємство з іноземними інвестиціями, (суб'єкт ЗЕД)
Вид діяльності: продаж інженерних систем побутового та промислового призначення: опалення, водопостачання, каналізації, газові котли, сантехнічне (кераміка, змішувачі, душові кабіни) і насосне обладнання, кондиціонери, інструмент, аксесуари, запірно-регулюючою арматурою, листовим металом, ізоляційними матеріалами.
Канали збуту (національна дистрибуція):
- опт;
- роздріб;
- регіональні мережі (лінійний роздріб);
- філіальна мережа;
-дилерська мережа;
-B2B (об'єктні продажі)-будівельні, архітектурні, дизайнерські та монтажні компанії, виробничі підприємства
Обов'язки:
- відкриття підприємства з "нуля";
- організація адміністративно господарської та комерційної діяльності підприємства;
- управління продажами;
- формування асортиментної матриці, ціноутворення, розробка заходів, спрямованих на збільшення ефективності торговельної діяльності (збільшення продажів, оборотність товарів, розширення ринку збуту);
-розробка і впровадження нових проектів-брендів, виведення нових брендів на ринок України, визначення стратегії виведення продукту для кожного каналу збуту;
- стратегічне планування закупівель і продажів, у кожному каналі збуту;
- аналіз і оцінка ефективності роботи підприємства;
- управління залишками (формування та оптимізація товарних залишків у розрізі кожної філії та торгової точки), робота з неліквідними товарами, логістика;
- оптимізація використання комерційних ресурсів;
- бюджетування підприємства, нових проєктів;
- формування дилерської мережі;
- проведення заходів щодо просування вторинних продажів;
- навчання і розробка мотиваційної програми для персоналу;

04.2003 по 06.2005
Комерційний директор ТОВ "Мегатерм"
підприємство з іноземними інвестиціями, (суб'єкт ЗЕД).
Вид діяльності: продаж інженерних систем: опалення побутового та промислового призначення, водопостачання, каналізації, газових котлів, сантехнічне (кераміка, змішувачі, душові кабіни) і насосне обладнання, кондиціонери, інструмент, аксесуари, запірно-регулюючою арматурою, листовим металом, ізоляційними матеріалами.
Канали збуту (національна дистрибуція):
- опт;
- роздріб;
- регіональні мережі (лінійний роздріб);
- філіальна мережа;
- дилерська мережа;
- B2B (Об'єктні продажі) - будівельні, архітектурні, дизайнерські та монтажні компанії, виробничі підприємства;
Обов'язки:
- відкриття підприємства з "нуля";
- організація, адміністративно господарської та комерційної діяльності підприємства;
- управління продажами;
- формування асортиментної матриці, ціноутворення, розробка заходів спрямованих на збільшення ефективності торговельної діяльності (збільшення продажів, оборотність товарів, розширення ринку збуту);
- розробка і впровадження нових проектів-брендів, виведення нових брендів на ринок України, визначення стратегії виведення продукту для кожного каналу збуту;
- стратегічне планування закупівель і продажів, в кожному каналі збуту, ЗЕД;
- аналіз і оцінка ефективності роботи підприємства;
- управління залишками (формування та оптимізація товарних залишків в розрізі кожної філії і торгової точки), робота з неліквідними товарами логістика;
- оптимізація використання комерційних ресурсів;
- бюджетування підприємства, нових проєктів;
- формування дилерської мережі;
- проведення заходів щодо просування вторинних продажів;
- навчання і розробка мотиваційної програми для персоналу;

04.2002 по 02.2003
менеджер (керуючий) ТОВ "Термо-груп"
підприємство з іноземними інвестиціями, (суб'єкт ЗЕД).
Вид діяльності: продаж інженерних систем побутового та промислового призначення: опалення, водопостачання, каналізації, газових котлів, сантехнічного (кераміка, змішувачі, душові кабіни) і насосного обладнання, кондиціонерів, інструменту, аксесуарів, запірно-регулюючої арматури, листового металу, ізоляційних матеріалів.
Канали збуту (національна дистрибуція):
- опт;
- роздріб;
- регіональні мережі (лінійний роздріб);
- філіальна мережа;
- дилерська мережа;
- B2B (об'єктні продажі)-будівельні, архітектурні, дизайнерські та монтажні компанії, виробничі підприємства.
Обов'язки:
- управління продажами;
-розробка заходів, спрямованих на збільшення ефективності торговельної діяльності (збільшення продажів, оборотність товарів, розширення ринку збуту);
- ініціація, впровадження нових проектів-брендів, виведення нових брендів на ринок України, визначення стратегії виведення продукту для кожного каналу збуту;
- організація і ведення зовнішньоекономічної діяльності (імпорт, експорт);
- аналіз і оцінка ефективності роботи підприємства;
- управління залишками (формування та оптимізація товарних залишків в розрізі кожної філії і торгової точки), робота з неліквідними товарами логістика;
- оптимізація використання комерційних ресурсів;
- формування дилерської мережі;
- проведення заходів щодо просування вторинних продажів;
- навчання та розробка мотиваційної програми для персоналу.

Знання мов: - українська мова;
- англійська мова - intermediate
-російська мова
Додаткові відомості:
- користувач-ПК, 1С;
- водійське посвідчення категорії "В";
- особистий автомобіль

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: