• PRO

Сергій

HRD

Considering positions:
HRD, HRG
Employment type:
full-time, part-time
Age:
48 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу управління персоналом

from 04.2018 to 08.2024 (6 years 4 months)
ТОВ "ФЕС УКР", Золотоноша (Харчова промисловість)

(чисельність персоналу близько 300 осіб., в підпорядкуванні 2-3 співробітника).,

- Пошук, підбір та оцінка персоналу різного рівня. Позиціювання підприємства та вакансій на профільних сайтах, каталогах, друкованих ЗМІ, навчальних закладах, громадських заходах, в/на громадському транспорті та органах місцевого самоврядування. Вивчення та побудова нових маршрутів для доставки робітників. Періодична співпраця з агенціями.
- Кадрове діловодство, військовий облік, бронювання.
- Планове проведення оцінки персоналу (360), створення тестових методик для атестації лінійного персоналу, формування внутрішнього кадрового резерву за підсумками оцінки.
- Створення та оновлення внутрішніх положень, інструкцій, процедур.
- Систематичне проведення досліджень ринку праці та заробітної плати. За результатами коригування фонду оплати праці співробітників.
- Вивчення ефективності, лояльності персоналу, за допомогою організації опитувань, анкетування.
- Організація навчання молодих спеціалістів (стажерів), розробка програм навчання, проведення атестацій.
- Формування позитивного іміджу підприємства у своїх співробітників (коригування та розширення соцпакету, проведення корпоративних заходів тощо). Організація сезонних поїздок (екскурсій) та активного відпочинку для співробітників, що відзначилися.
- Інше…

Начальник відділу кадрів

from 01.2016 to 07.2017 (1 year 6 months)
Супермаркет "Делікат", Черкаси (Роздрібна торгівля)

(роздрібна торгівля, чисельність понад 350 чол.)
Пошук персоналу всіх рівнів, масовий підбір персоналу в Україні.
Організація службового житла для іногородніх працівників.
Проведення навчання та атестації персоналу.
Інше ...

Заступник директора із соціального розвитку та роботи з персоналом

from 02.2012 to 03.2015 (3 years 1 month)
ТОВ «Вінницька птахофабрика» філія «Птахокомплекс», Ладижин (Харчова промисловість)

(чисельність персоналу на 2015 р. – 1300 осіб).,
(Корпорація «Миронівський хлібопродукт» – лідер України у своєму сегменті (птахівництво))
2012 – 2014 Начальник відділу роботи з персоналом
2014 – 2015 Заступник директора із соціального розвитку та роботи з персоналом.
- Участь у запуску підприємства із «0». Організація роботи тимчасового офісу. Розробка та участь у розробці основних документів підприємства (колективний договір, ПВР, штатний розпис, положення про служби, оплату, преміювання тощо).
- Сформовано службу персоналу з "0". Запуск та ведення кадрового обліку в 1С.
- Пошук, підбір та оцінка персоналу різного рівня. Позиціювання підприємства та вакансій на профільних сайтах, каталогах, друкованих ЗМІ, місцях масового скупчення потенційних претендентів, розміщення інформації в/на громадському транспорті та органах місцевого самоврядування. Вивчення та побудова нових маршрутів для доставки робітників. Періодична співпраця з кадровими агенціями.
- Кадрове діловодство;
- Планове проведення оцінки персоналу та формування внутрішнього кадрового резерву за підсумками оцінки.
- Систематичне проведення досліджень ринку праці та заробітної плати. За результатами коригування фонду оплати праці співробітників.
- Вивчення ефективності, лояльності персоналу, за допомогою організації опитувань, анкетування та організацій зустрічей з колективами спрямованого характеру.
- Організація навчання молодих спеціалістів (стажистів), розробка програм навчання, проведення атестацій.
- Формування позитивного іміджу підприємства у своїх співробітників (коригування та розширення соцпакету, проведення корпоративних заходів та відкритих зборів для керівників та підлеглих). Організація сезонних поїздок (екскурсій) та активного відпочинку для співробітників, що відзначилися.
• Інше…

Менеджер з персоналу

from 04.2010 to 01.2012 (1 year 9 months)
ДП «Перемога Нова», Будище (Харчова промисловість)

(чисельність 700 осіб).
(Корпорація «Миронівський хлібопродукт» - лідер України у своєму сегменті (птахництво))
- Пошук, підбір та оцінка персоналу різного рівня. Позиціювання підприємства та вакансій на профільних сайтах, друкованих ЗМІ, навчальних заклдадах, громадських місцях, розміщення інформації в/на громадському транспорті та органах місцевого самоврядування. Вивчення та побудова нових маршрутів для доставки робітників. Періодична співпраця з кадровими агенціями.
- Переведення кадрового обліку в 1С.
- Систематичне проведення досліджень ринку праці та заробітної плати (1 раз на пів року). За результатами коригування фонду оплати праці співробітників.
- Вивчення ефективності, лояльності персоналу, за допомогою організації опитувань, анкетування та організацій зустрічей із колективами спрямованого характеру.
• Організація навчання молодих спеціалістів (стажерів), розробка програм навчання, проведення атестацій.
• Формування корпоративної культури для підприємства.
• Інше…
Звільнений у зв'язку з переведенням у ТОВ "Вінницька птахофабрика".

Education

Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького

Практична психологія, Черкаси
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Підбір керівного персоналу
  • Ведення кадрового обліку
  • Управлінські навички

Additional information

Маю відстрочку від мобілізації.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: