• PRO

Оксана

Адміністратор, 20 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, Адміністратор медичної клініки, Медсестра, Адміністратор косметології, Масажист, Лазерний спеціаліст, Координатор, Керуючий клінікою, Лікар-координатор
Employment type:
full-time, part-time
Age:
40 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор медичної клініки

from 05.2021 to 11.2024 (3 years 6 months)
Екотест+, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Координація пацієнтів по прайсам та послугами,надання повної інформації стосовно напряму роботи МЦ.
Робота з Страховими Компаніями(Інгоі,Вусо,Провідна,UNIQA,Вусо і т.д.),узгодження з лікарями-координаторами схем лікування та узгодження переліку препаратів), робота з франшизою.
Робота з клієнтами та документацією.
Створення та ведення графіків роботи працівників.
Коорлинація роботи call center.
Ведення внутрішньої документації.
Робота з оргтехнікою.

Старший адміністратор медичної клініки

from 05.2011 to 05.2021 (10 years)
Екомет, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з клієнтами( медичний супровід).
Вільне володіння комп’ютером
Навики роботи в програмах 1С -7.7,
1С -8.2, MIC Doctor Elex, Microsoft Excel ,Microsoft Word,PowerPoint також Photoshop.
Ведення телефонних переговорів,запису клієнтів на візит до лікарів;робота з клієнтської базою.
Координація роботи Сall-центру.
Робота з касовим апаратом, терміналом, оргтехнікою:принтер, ксерокс.
Робота з РРО та навики касової дисципліни.
Робота з готівкою.

Education

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна ННІ"Державного управління"

Публічне управління та адміністрування, Харків
Higher, from 2022 to 2024 (2 years)

Диплом з відзнакою

ХГУ"НУА"

Соціологія, Харків
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)

Диплом з відзнакою

Knowledge and skills

  • Управління складом
  • Водійські права кат. B
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Excel
  • Адаптивність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Лідерство
  • Здатність до навчання
  • Адміністрування офісу
  • Користувач 1С
  • Пунктуальність
  • Стресостійкість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • German — average

Additional information

Відповідальна,скурпульозна, уважна до деталей.
Не маю шкідливих звичок.
Працюю в умовах багатозадачності.
Легко сприймаю інформацію та знаходжу загальну мову з колективом та клієнтами
Не конфліктна та стресостійка.
Готова втілювати нові ідеї для розвитку організації. Маю навики розробки стратегічного планування та співпраці з стейкхолдерами.
Впевнений користувач офісних програм, досвід використання інструментів на базі штучного інтелекту.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: