• File

Олена

Обліковець

Age:
58 years
City of residence:
Lokhvytsia
Ready to work:
Kyiv, Obukhiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Парамонова Олена Вікторівна
Ціль:
Економіст, менеджер за напрямком - управлінський облік, бюджетування, нормування, планування виробництва, нарахування заробітної плати, кадровий облік
Рівень заробітної плати:

від 25 000 грн.

Основна інформація:

Дата народження:
24.04.1967р.
Сімейний стан:
незаміжня
Адреса проживання:
м.Українка, вул. Будівельників 3, кв 123
Контактні дані:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел.пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Вища, Донецький державний університет 1984-1991г.г.

Фізик, викладач фізики
Досвід роботи:
Керівник групи обліку
січень 2016 – по теперішній час, ТОВ "ЛИСТПАК" (виробництво п/е плівок),
Функціональні обов'язки:
• розробка норм виробітку, тарифних ставок,
• нарахування заробітної плати (офісним і змінним працівникам),
• контроль випконання планових показників підрозділами підприємства,
• прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу.
Керівник групи з управління соціальними об'єктами
листопад 2011 – листопад 2014, ТОВ «ДТЕК СЕРВІС»
Функціональні обов'язки:
• організація роботи об'єктів соціальної сфери: бюджетування, планування, управлінський облік, конроль за виконанням бюджетів, складання та супроводження договірної документації.
• розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання платних послуг;
• складання та супроводження договірної документації із надання платних послуг, сдачі в оренду рухомого та нерухомого майна.
• підготовка звітних та презентаційних матеріалів з бізнес-планування, презентацій із відкриття об'єктів соціальної сфери;
• розрахунок, оцінка та аналіз економічно еффективності проектів, роботи об'єктів.
• планування платежів (БДДС), контроль розрахунків з дебіторами, кредиторами;
• розробка внутрішніх регламентованих та нерегламентованих документів (регламентів, інструкції, порядків, положень, наказів та ін.)
Пдприємницька діяльність
липень 2009 – листопад 2011, СПД Парамонова Є.В.
Функціональні обов'язки:
• будівництво ресторану,
• організація роботи ресторану.
Заступник директора з регіонального розвитку
квітень 2008 – червень 2009, ТОВ «ХЕЛІКС»
Функціональні обов'язки:
• розробка та впровадження систем управління якістю на підприємствах (ISO 9001).
Заступник директора з економіки та контролю якості
січень 1998 – березень 2008, ТОВ «УКРВТОРРЕСУРСИ» (виробництво гофрокартону)
Функціональні обов'язки:
• контроль технологічного процесу,
• планування.
Бухгалтер / головний бухгалтер
липень 1991 – січень 1998, малі підприємства, організації, СПД
Функціональні обов'язки:
- організація бухгалтерського обліку на підприємствах.
Професійні навички:
• впевнений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Outlook), Opera, Internet Explorer; знание специализированных программ 1С «Підпиємство», BAS ERP
• складання фінансового плану підприємств (планування. Бюджетування), БДДС, БпДР.
• розрахунок собівартості продукції (калькуляції);
• розробка та впровадження систем управління якістю на підприємствах (ISO 9001).
• розробка регламентованих та нерегламентованих документів (регламентів, інструкції, порядків, положень, наказів та ін.);
• контроль фінансових потоків.
• веденняя обліку економічних та фактичних показників результатів виробничої діяльності підприємств, складаня фінансової звітності.
• ведення баз даних матеріалів і комплектуючих,
• ведення складського, управлінського обліку.
• розробка заходів щодо підвищення рентабельності виробництва
• підготовка договірних зобов'язань, розрахункова робота за договорами;
• контроль, аналіз, ведення кредиторської/дебіторської заборгованності підприємсва.
• розрахунок заробітної плати, нормування.
• грамотна письмова та усна мова,
• управління персоналом.
Знання мов:
• українська – вільно;
• російська – вільно.
Додаткова інформація:
• аналітичне мислення;
• організаторські здібності;
• здатність до прогнозування,
• рішення складних завдань;
• відповідальність, точність і здатність працювати з конфіденційною інформацією;
• ініціативність, наполегливість, цілеспрямованість;
• здатність швидко навчатися;
• стійкість до стресу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: