• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10856355/

Бухгалтер

Considering positions:
Бухгалтер, Головний бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Фінансовий директор
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Odesa

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Подлєсна Ольга Іванівна
Дата народження: 22 червня 1976 року
Адреса: м. Одеса, Київський район.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
- 2009 р. – Повна вища освіта, спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація – економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.
- 2017 р. – Свідоцтво про підвищення кваліфікації, Донбаська національна академія будівництва і архітектури.
- 2021 р. – Курси 1С Бухгалтерія, навчальний центр «Кар’єра».
- 2022 р. – Курси: професійна сертифікація бухгалтерів та податкова реформа, ТОВ «МЦФЕР-Україна».

Досвід роботи:
- 2003–2005 – бухгалтер-касир Добропільського відділу УДАІ.
- 2006 – директор філіалу товарної біржі «Українська».
- 2007–2012 – голова фермерського господарства «Ольгіно-2007».
- 2012–2016 – виконавчий директор фермерського господарства НАН.
-2017-2018 –спеціалст Добропільська Державна міграційна служба.
- З 2018 – по сьогодні – ФОП Подлєсна: бухгалтер в супермаркеті, облік, складання податкових накладних, зарплата 50 працівникам.
- Поточна робота: працюю у виробничій компанії, яка займається імпортом та експортом. Здійснюю бухгалтерське обслуговування, податкову звітність, контроль фінансових операцій, ведення документації з контрагентами, контроль за контрактами фінмоніторинг, ведення ПДВ.

Професійні навички:
- Впевнений користувач: MS Office, 1С, M.E.Doc, СОТА, Кабінет платника, Клієнт-Банк, BAS, Excel.
- Знання податкового законодавства
- Уміння вести переговори
- Організація діяльності підприємств
- Представництво інтересів в органах
- Робота в команді та управління персоналом

Особисті якості:
- Відповідальність, чесність, уважність
- Дисциплінованість, стресостійкість
- Повага до інших думок, здатність відстояти свою позицію
- Орієнтованість на результат
Мови:
- Українська – рідна
Сімейний стан: розлучена
Водійське посвідчення: категорія B
Курси: АСРМ, МСФО

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: