• PRO

Віталій

Технічний директор

Considering positions:
Технічний директор, Керуючий магазином, Ревізор, Менеджер проєктів, Помічник керівника, Менеджер з продажу, Менеджер роботи з клієнтами, Інженер технічної підтримки, Звукорежисер, Продавець-консультант
Employment type:
full-time, part-time
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

IT-директор , Технічний директор

from 01.2025 to now (7 months)
ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

Керування ІТ-відділом, забезпечення функціонування цифрових систем компанії, впровадження CRM (власна розробка і впровадження командою), бюджетування, управління проєктами, розробка технічної документації, комунікація з підрядниками, аудит систем і процесів, впровадження сучасних ІТ-рішень, організували з командою технічне рішення для централізованої трансляції аудіо- та відеореклами в торговельних точках компанії. Аналіз бізнес-процесів і робота з 1С:Підприємство (внесення змін, тестування, формування технічних завдань, консультація користувачив).

Технічний директор, IT директор , Керівник КРВ, Керівник СБ, Інженер з охорони праці

from 03.2023 to 01.2025 (1 year 10 months)
ТОВ прайм Рітейл, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація роботи контрольно ревізійного відділу, створення та організація роботи відділу ІТ, технічне забезпечення функціонування процесів обліку та взаємодії з стороннім ПЗ, розробка та постановка ТЗ для розробників, комунікація з сторонніми розробниками і постачальниками ІТ послуг.
Організація процесу внутрішнього аудиту інформаційних систем.
Організація планування, функціонування, обслуговування технічних засобів.
Успішно керую проєктами з різних галузей, включаючи IT, будівництво, маркетинг та інші.
- Ефективно керую бюджетами, термінами та ресурсами проєктів.
Забезпечення фунціонування відділу безпеки (зокрема відеоспо стереження).
Впровадження та супровід CRM системи.
Моніторинг ринку новітніх технологій і рішень для запровадження в компаніі.
Розробка системи охорони праці на підприємстві , розробка документаціі і ведення обліку в системі ОП.

Керівник групи ревізорів КРВ

from 03.2022 to 03.2023 (1 year)
Червоний Маркет, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація роботи групи КРВ (Аудитори/ревізори) згідно стандартів компаніі, складання та подання звітності, планування бюджетів відділу, навчання та контроль персоналу.

Фахівець з обліку, виробництва та закупівель торгівельного обладнання

from 02.2021 to 03.2022 (1 year 1 month)
Червоний Маркет, Київ (Роздрібна торгівля)

Розрахунки потреб підприємства в торгівельному обладнанні, пошук та замовлення обладнання, розробка, пошук виробників, проведення тендерів, підписання договорів та ДУ, впровадження в виробництво з подальшим введенням в єксплуатацію торгівельного обладнання.
Облік обладнання, організація логістики, монтажу та контроль технічного стану торгівельного обладнання.

Власний бізнес (Кав`ярня)

from 12.2020 to 01.2022 (1 year 1 month)
ФОП Симоненко Віталій Ігорович, Київ (Роздрібна торгівля)

Власний бізнес. Організація роботи кав`ярні, пошук постачальників, організація процесів закупівлі, організація обліку та звітності, пошук, навчання та контроль персоналу.

Керуючий магазином

from 03.2014 to 01.2021 (6 years 10 months)
Червоний Маркет, Київ (Роздрібна торгівля)

Адміністрування, організація процесів, подача звітності по показниках торгівельного майданчика, контроль за дотриманням стандартів компаніі персоналом, забезпечення якісного обслуговування клієнтів,
відбір, мотивація та навчання персоналу магазина,
планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину.

Керуючий інформаційно диспетчерською службою

from 04.2012 to 02.2014 (1 year 10 months)
Таксі «Elephant», Київ (Транспорт, логістика)

Організація роботи ІДС. Забезпечення функціонування технічних процесів, адміністрування, підбір та навчання персоналу, ведення звітності, контроль водіїв та транспортних засобів, організація ТО автомобільного парку підприємства, контроль розрахунків з партнерами, організація транспортної логістики.

Звукорежисер, ведучій заходів, ведучій караоке, вокаліст.

from 03.2006 to 04.2012 (6 years 1 month)
ФОП, Нікополь - Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Технічне забезпечення, вокальний супровід, організація проведення, розробка сценаріїв та безпосередбньо проведення івентів, корпоративів, шоу програм, концертних програм, то що...

Education

КНУ КіМ

Кіно та телебачення. Звукорежисер кіно та телебачення, Київ
Unfinished higher, from 2009 to 2012 (3 years)

ДПТНЗ НЦПО

Єлектромонтер з ремонту та обслуговування промислового електро устаткування, Нікополь
Specialized secondary, from 2006 to 2009 (3 years)

Additional education and certificates

НАВЧАННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ

2024, 1 місяць

Knowledge and skills

  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Організація логістики
  • Розробка планограм
  • Мерчендайзинг
  • Систематизація процесів
  • Контроль охорони праці
  • Охорона праці на виробництві
  • Ризик-менеджмент
  • Відеоспостереження
  • ВМС
  • Розробка тренінгів з безпеки праці
  • Контроль пожежної безпеки
  • Складання аналітичних звітів
  • Аналітичне мислення
  • Внутрішній аудит магазинів
  • Зовнішній аудит
  • Внутрішній аудит
  • Працьовитість
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Ведення CRM
  • Користувач 1С
  • Користувач Бітрікс24
  • Самостійне прийняття рішень
  • Розвиток продажу
  • Впровадження системи KPI
  • 1С:Підприємство
  • Планування бюджету
  • Пунктуальність
  • Сумлінність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Закупівля товарів
  • Комунікабельність
  • MS Excel
  • Управління ІТ-проєктами
  • Управління проєктами (виробництво)
  • Canva
  • Figma

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Досягнення та навички :
• Понад 10 роками досвіду в роздрібній торгівлі, ІТ, аудиті та управлінні командами. Шукаю можливість застосувати свій досвід у компанії, що цінує стратегічне мислення, відповідальність та інновації.
•Лідерські якості: мотивація, делегування, вмію керувати та надихати команду, приймати рішення та брати на себе відповідальність.
•Організаційні навички: управління часом, планування, уміння дотримуватись дедлайнів.
•Управління часом: здатність планувати, організовувати та ефективно використовувати свій час для досягнення поставлених цілей.
•Комунікативні навички: чітке та ефективне спілкування у письмовій та усній формі.
•Вміння працювати в команді: здатність ефективно співпрацювати з колегами для досягнення спільних цілей.
•Креативність: здатність генерувати нові ідеї, знаходити нестандартні рішення та підходити до завдань з творчим підходом.
•Управлінські навички: вміння планувати, організовувати, мотивувати та контролювати роботу інших людей, вміння працювати в команді та прислуховуватися до думки команди ( всі зауваження та пропозиції важливі і в діалозі народжуються самі вірні рішення).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: